Date♡

Heey!

Nå er Aleksander og jeg på vei ut døren, fordi vi skal ut å spise nå. Jeg er veldig spent på hvor vi ender opp, for jeg er jo absolutt ikke kjent i denne byen. Jeg tipper Aleksander vet om noen bra steder vi kan spise, så i dag får jeg bare stole på han. Jeg håper han tar meg med et sted vi ikke har i Oslo, for jeg er ganske lei av de typiske stedene som jeg pleier å spise på der.

Nå venter jeg bare på at Aleksander skal bli ferdig, og herregud så treg han er i blant. Han skal alltid ha det til at jeg bruker så lang tid, men likevel er det alltid jeg som må vente på han. For eksempel nå har han prøvd tre forskjellige hvite skjorter, som alle for meg ser helt like ut..

Jeg tar med kameraet slik at jeg får oppdatert dere med masse bilder fra kvelden vår imorgen. Jeg håper alle får en fin lørdagskveld♡

10 kommentarer
    1. Hei martine:)) Jeg digger bloggen din og jeg har et forslag til et blogginnlegg som hvertfall jeg ville synes vært veldig spennende. Jeg er en ungdom som bor i Oslo, og vet jo mye om hva ungdom gjør og hvordan ungdom er i Oslo idag. Og jeg ville elsket å lese om hvordan du hadde det i din ungdomstid (når du gikk på ungdomsskolen og vidregående). Hva dere gjorde, hvor dere var, hvordan var festene, hvordan var skolen osv.. bare et forslag selvfølgelig:)
      Kos deg i Bergen!

    2. Ser verkligen fram emot nästa inlägg! 🙂 Och va bra att du tillåter kommentarer. Det blir en så mycket mer levande blogg då. Förstår inte varför så många tagit bort den möjligheten som bloggar via Blogg.no. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg