“Jeg har hørt at Martine Lunde tok masse dop før Paradise”

Hei dere!

Jeg vet at mange har tatt opp dette med Jodel før, men jeg må nesten slenge meg på. Jeg går ofte innom fordi jeg selvfølgelig blir nysgjerrig på hva slags syke ting som står der til enhver tid. Jeg håper virkelig at folk er veldig kritiske når det kommer til Jodel, for jeg er ganske sikker på at 99% av tingene som står der kun er bullshit. Jeg får faktisk vondt av enkelte bloggere når jeg leser gjennom enkelte ting der, for noen får virkelig gjennomgå. Folk skal pirke på absolutt alt!


For en stund siden leste jeg noe ganske sykt om meg selv. Det sto at før jeg var med på Paradise Hotel så tok jeg masse dop. Jeg fikk sjokk da jeg leste dette, for dette stemmer absolutt ikke. Jeg har alltid vært veldig i mot dop, og jeg har aldri prøvd noe selv. Jeg kommer heller aldri til å prøve noe, selvom jeg får tilbud om det sånn ca. hver gang jeg er ute på byen. Det er så sykt hvor lett det har blitt å få tak i, det virker jo nesten som at det har blitt vanlig å ta noe dop når man er ute på byen. Jeg merket jeg ble skikkelig lei meg da jeg leste dette, for jeg har alltid holdt meg så langt unna akkurat det der som jeg bare kan. Alle vennene mine vet at dette er noe jeg er veldig i mot, og det at jeg da blir beskyldt for dette synes jeg er veldig trist. 


Jeg ser også at det står mye om at kjærestene til for eksempel bloggere er utro, og jeg skjønner ikke hva folk skal få ut av å skrive dette på Jodel. Om man vet med sikkerhet at noen er utro, er det ikke bedre å heller kontakte dem personlig istedet for å skrive det et sted der alle kan se det. Og om man ikke vet med sikkerhet at dette er sant, så er det veldig dårlig gjort å sette ut et slikt rykte. Alle vet hvor fort et rykte kan spre seg, og det må være veldig kjedelig å høre at kjæresten din er utro hver dag. Jeg fikk en gang høre at Aleksander hadde dratt hjem med en annen jente fra Nox og at han hadde sovet med henne. Den jenta han gikk ut med fra Nox var meg, og han lå vedsiden av meg da jeg fikk den meldingen. Jeg skjønte da at folk skriver sånne ting kun for å ødelegge, og det er utrolig stygt gjort.

Jeg håper folk ikke tror på alt som står på Jodel, for nesten alt jeg leser om meg selv stemmer ikke. Derfor tipper jeg at det som står om veldig mange andre der også ikke stemmer. 

11 kommentarer
    1. Jeg synes det er unødvendig og spre stygge rykter om deg som ikke er sant en gang. Hvis folk ikke liker deg, så trenger ikke de ikke å kommenter/sende ut et rykte, når de egt ikke vet en dritt om deg. Jeg liker at du er deg selv, og det burde du fortsette med. Ingen er perfekte og ingen kan noen gang bli det❤️og de trenger heller ikke skrive stygge ting om Alex, alle vet at han elsker deg og han ville aldri gjort noe vondt mot deg eller gått ut med noen andre. Dere er perfekte sammen og jeg tror på dere og håper dette varer for alltid. Å hvis folk ikke liker at dere er sammen, de får jo ikke gjort noe med det. De kan heller bare akseptere at dere er sammen. Martine her er noen ting om deg jeg synes er bra, jeg liker at du bryr deg om andre og sier det du tenker, og jeg vet at du aldri ville såret noen med vilje og at du er deg selv uansett hvor mange stygge kommentarer og rykter.
      Alex her noen ting om deg jeg synes er bra, selv om du kan virke dum så betyr det ikke at du egt er det, men bare ikke er så god i visse ting. Jeg liker at du er snill og jeg tror du vil Martine sitt beste, du er deg selv og bare fortsett med det.❤️

    2. Mennesker er rare skapninger ass. Vanskelig å forstå hvorfor folk er så slemme mot andre. Ikke godt å si hvorfor noen mennesker er drittsekker og noen har et godt hjerte. Får virkelig håpe det bare er småunger som ikke vet hvordan de skal oppføre seg, og tror det gjør dem kulere å snakke dritt om andre, selvom jodel ikke er får små drittunger, jeg vet godt at du martine ikke driver med dop, du er en smart ung kvinne haha men for real, klem

    3. æsj du gjør meg kvalm du er så stygg og selvopptatt. Jævla horee har noe aennt og gjøre enn og henge med sminkedokka de og Alex? Så kjedelig blogg alt er bare annonse dritt. Fuck deg din horee🖕🏾

    4. Marie eller hva faen du heite det der e så jævli unødvendig å si, har du ikke noe bedre å gjøre på i livet ditt enn å si sånne ting som ikke gir noka meining! Slutt å var så random a koffor i svarte leser du bloggen hennes hvis du e så imot henne
      Vær så snill gå å legg og få det et bedre liv, dessuten e d bare jævli barnslig og trur ikke ho bryr seg om det du skriver for det e ingen som bryr seg👊🏾
      Er det slik oppførsel moren din har lært deg!!!
      #Spre love ikkje hat!

    5. Dårlig gjort av andre folk å skrive sånn om andre mennesker.
      Skjønner ikke hvorfor folk hater og sprer stygge rykter.
      Elsker deg du er et stort forbilde.
      ❤❤❤

    6. Marie eller hva du heter det det er unødvendig! Liker du okke Martine hvorfor leser du bloggen hennes da? Vis du ikke hadde likt hu og hadde lest her har du ikke mye annet og gjøre as.. synes det her er dårlig gjort av deg det kunne vært deg som hadde vært i denne situasjonen og tenk før du skriver sånn dritt! Hu tilbringer tid med de hu er glad i og du da? Tilbringer tid på og lese en blogg og skrive dritt om folk du ikke liker, fordi du ikke har noe bedre og gjøre? Det jeg skal få frem er at du kan lese en blogg og skrive fine ting i stedet for og skrive dritt noe som kan ødelegge dsgen til noen.. ikke noe negativt ment eller noe med det men det og kalle noen hore og masse sånn er ikke lov..

    7. Eg synst det er slemt at andre skal skrivesæ styge ting det er veldig unuvendig. Du er en veldig flink bloger
      Martine Lunde💗💗💗💗

    8. Marie… hvorfor i helvete leser du bloggen til Martine hvis du syns den er kjedelig? Da er det jo ikke noe vits å lese den da! Bare stikk her i fra nå med engang, du har ikke noe å gjøre her hvis alt du skal er å hate på andre folk!

      Martine du er en heeelt fantastisk jente, med ett hjerte av gull💛💛 Du må ikke høre på det de andre sier for meste parten er bull-shit! Du og Aleks er skapt for hverandre!! Håper det varer leeenge mellom dere tooo😍😍😍

    9. Marie, hvis bloggen er så kjedelig hvorfor leser du den da?🤔Og du deiyer bare deg selv ut når du sier sånn, og jeg lurer på hva #### har Martine gjort mot deg sånn at du hater henne så mye?

    10. Hei 😁 håper du har det bra. Er nok ikke lett å ha en så stor blogg når det alltid finnes noen der ute med negative tanker, som ikke greier å ha dem for seg selv. Du virke ihvertfall tvers igjennom god. Stå på Martine! 😁
      Hilsen en bergenser 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg