Når folk utgir seg for å være venninnen min

Hei dere! 

Jeg har akkurat fått i meg litt mat, og nå står Top Model på i bakgrunnen mens jeg tenkte å blogge litt. Aleksander har dratt på et møte, så nå har jeg huset for meg selv. Jeg må passe på å utnytte de timene han er på trening eller gjør andre ting til å blogge, om ikke blir det bare til at han må sitte å vente på meg. Jeg koser meg forresten veldig i Bergen selvom ikke været er på topp. Likevel blir jeg bare mer og mer glad i denne byen for hver gang jeg er her, og jeg er glad jeg får en hel uke i denne fine byen nå. 


Jeg merker forresten at nå etter Paradise Hotel gjør folk mye sykt for å finne ut av ting. Folk er nysgjerrige på hvordan forholdet til oss deltagerne er i dag, og jeg ble skikkelig lei meg og irritert i går kveld da jeg fikk en melding av Sofie. Nå er det en jente som har møtt Sofie og utgitt seg for å være en venninne av meg for å få ting ut av Sofie. Dette synes jeg er ganske sykt i og med at jeg ikke aner hvem denne jenten er. Jeg merker jeg blir skikkelig irritert, for det virket som at denne jenten har funnet på noe for å ødelegge vennskapet til Sofie og meg. Sofie og jeg er gode venner i dag, og hun er den jeg har best kontakt med etter Paradise Hotel av jentene om man ser bort i fra Isabelle. Så det at denne jenten har ugitt seg for å være min venninne merker jeg at jeg blir skikkelig irritert over, og det er absolutt ikke greit. 

Jeg håper ikke dette skjer flere ganger, og hadde jeg visst hvem denne jenten var hadde jeg nok tatt kontakt med henne med en gang.

 

10 kommentarer
    1. Jeg skjønte ikke helt.. hadde en veninne av deg latt som om hun var Sofie, og skrevet ting til deg? Eller? Skjønte ikke…💗

    2. Det må være sykt irriterandes og ukonfirtabelt å vite at vi må passe på at det er riktig person vi snakka med😡

    3. CS: En jente hadde møtt Sofie, hun hadde sagt til Sofie at hun var en venninne av Martine og pratet med Sofie for å få ting ut av huns om handlet om Martine

    4. Så skummelt, angrer du ikke i å ha vært med på “Paradise Hotel”? Nå som alle vet hvem du er så er det veldig lett å lage rykter og sånt? Skummelt og helt uakseptabelt…💞 Virker veldig slitsomt dette her, å drive å vite at fremmede folk lager falske rykter om deg og sender deg trusler/frekke meldinger. Så lei for det❤ Men ikke bry deg, du og de du faktisk bryr deg om kjenner deg.😘💞

    5. Til Anonym: Ei jente har møtt Sofie, hun har sagt til Sofie at hun er en venninne av Martine(noe hun ikke er, som Martine skriver her i innlegget), for å få opplysninger ut av Sofie, trolig om Martine.

    6. håper det går bra md deg Martine. Fukk falske folk og rykter!! Vær deg selv og de som stiller spørsmål til verdiene dine kann bare brenne!!

    7. Folk kan hvere så slemme
      En som hvar beste vennen min før snaka MYE stygt om meg til ander men nå tror hun og Noen andre jenter som og er slemme at de er så kule når de ikke er det og jeg har mange venner og en ny beste venn hun er alltid der for meg
      Men jeg gløymer aldri den tiden da det fåltes ut som alle i klassen min hata meg meg så ble jeg TL og fant jeg ut at alle likte meg ALLE untad 5 jenter
      Men ingen voksen har noen gang sagt noe til dem 😞😞😔😔😀😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg