Last summer

Heey!

Jeg bladde gjennom litt bilder fra forrige sommer, og jeg begynte å mimre tilbake på hva jeg gjorde da. Jeg husker jeg var en del på hytta, jeg var i Spania, men det sykeste av alt var jeg på Kontraskjæret hver dag under fotball EM. Haha, hvor sykt er ikke det? Jeg levde for Kontraskjæret. Raija og jeg var der hele tiden og det var jo så bra stemning der! Jeg savner det litt, så jeg gleder meg veldig til det er noe der igjen.

Jeg kan jo også fortelle dere en historie fra da jeg var litt full. Vi hadde vært ute en kveld etter Kontraskjæret så klart, og dro videre på nach. Jeg ville ikke være på det nachet, så jeg bestemte meg for å dra i fire tiden. Istedet for å dra hjem dro jeg bort til Kontraskjæret, fire på natten.. Det var nemlig finalen i fotball EM dagen etter, så jeg bestemte meg for å dra dit klokken fire på natten for å stille meg i kø slik at jeg og vennene mine skulle få bra plasser. Jeg satte meg utenfor og plutselig kommer det en vakt ut derfra som sa at det ikke var trygt for meg å sitte der ute. Derfor fikk jeg bli med inn, på en firehjuling. Vi kjørte firehjuling rundt på plassen der, og det var jo absolutt ingen andre mennesker der. Så fikk jeg bli med inn i en campingvogn som sto der inne, og der satt det en annen vakt. Det var fult av skjermer der inne med overvåkning over hele plassen, så det var jo der de hadde sett meg sitte utenfor. Jeg fikk legge meg ned på senga, fikk vann og fikk se gjennom tingene som folk hadde glemt igjen. Jeg fikk ta med meg noen solbriller og var strålende fornøyd med det. Til slutt kjørte vakten meg hjem klokken åtte på morgningen siden han skulle samme veien.

Snakk om å leve for Kontraskjæret da.. Jeg var skikkelig flau over meg selv dagen etter, for alt dette hadde så klart jeg dokumentert på Snapchat. Den siste snappen jeg hadde lagt ut var at jeg hadde kommet hjem og stekt meg et brød. Dette brødet var borte da jeg våknet igjen, så jeg hadde altså klart å dytte i meg et helt brød. Jaja.. Da jeg våknet fikset jeg meg og dro tilbake til Kontraskjæret for å se finalen.

Jeg får skikkelig sommerstemning av disse bildene, og jeg gleder meg bare enda mer til jeg reiser til Spania. Jeg reiser om en uke, og jeg klarer nesten ikke å vente. Sol, varmt, strand, sommerklær, sene kvelder, god mat og shopping. Ja takk!

20 kommentarer

Siste innlegg