Jeg reiser imorgen

Heei!

Jeg må bare starte med å si tusen takk for alle fine kommentarene jeg fikk på innlegget om kropp i går. Jeg er så glad det er fler som er enig med meg, og jeg ble skikkelig glad av å lese alle kommentarene♡ Jeg har akkurat våknet nesten, fordi jeg sliter mye med å sove på natten. Jeg våkner med hosteanfall og blir liggende flere timer våken midt på natten. Det begynner å bli skikkelig irriterende nå, men jeg håper det går over om ikke så alt for lenge. 

I dag har jeg egentlig ingen planer, bortsett fra at jeg skal i bursdagen til bestemor. Dagsturen til Therese og meg ble ikke noe av, så derfor får vi heller finne på noe annet i dag. Vi var faktisk veldig nære på å bestille billetter til København, men da hadde vi fått to timer på flyplassen i København før vi skulle dra hjem igjen. Jeg føler det blir litt sløsing av penger, så derfor droppet vi det. 

Likevel reiser jeg til Bergen imorgen, noe jeg gleder meg veldig til! Jeg har blitt veldig glad i Bergen, også blir det selvfølgelig veldig godt å se Aleksander igjen. Jeg blir i Bergen i en uke, så jeg kommer hjem dagen før jeg reiser til Spania. Jeg klarer nesten ikke å vente med å reise til Spania, og jeg gleder meg så sykt til å blogge derfra. Tenk dere de fine bildene da! Jeg ser det er flere som lurer på hvor i Spania jeg skal og når jeg reiser, så derfor tenkte jeg at jeg kan skrive det her nå. Jeg reiser 15. juli til Torrevieja, og den 23. juli reiser jeg videre til Villajoyosa. Er det noen som skal ned til samtidig?♡


Forresten så er Sunny fra Paradise Hotel ute med ny sang nå. Dere finner link til sangen hans HER

Vi blogges mer senere♡ Håper alle får en fantastisk dag! 

 

 

 

 

17 kommentarer
    1. Hei. Jeg må få lov og si at du er blitt en veldig kjedelig person etter du “slo igjennom” viker som du er livredd for å gjøre noe feil og det gjennomskues godt. På snap og insta er det kun reklame om bloggen din. Virker som alt handler om klikk…

    2. Hei, først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din og at du er sykt pen.
      Jeg skal ned til Torrevieja den 14 juli og blir der i tre uker. Hadde vært kjempe koselig om jeg fikk sjansen til å møte deg. ❤️❤️

    3. Elsker bloggen din! <3 Det er ikke noe å ta seg til når folk sier at bloggen din er kjedelig.... Det er du som velger hva du vil skrive om og de som ikke liker innlegga dine (da trenger ikke de å trykke seg inn på det) Det er du som velger å gjøre noe med kroppen din. Det viktigste er at du liker deg selv. Hvordan du ser ut. Jeg synes at du ser uansett fint. Du har også en veldig bra still.

    4. Hei! Digger både deg og bloggen din. Stå på, du vil nå langt!! Bruker du fremdeles Urban Decay foundationen? Elsker sminken din <3

    5. Hvist du skal på senteret La zenia kanskje jeg ser deg der😱🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    6. Martine bloggen din er super bra! Jeg går inn på bloggen din ver dag og ser om det har kommet et nytt innlegg. Håper du lykkes fremmover❤️

    7. Tips til hoste på natta, kutt en løk i to legg den kutta siden opp. Legg den på nattbordet. Lukter løk, men sover hele natten uten og hoste 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg