Det finnes ikke noe fasit på hvordan kroppen din skal være

Hei dere!

Det er en ting jeg lurt på veldig lenge. Jeg har ofte sett når jenter som er ganske tynne legger ut et bikinibilde hagler det inn med kommentarer om at de må legge på seg, at det er kvalmt å se på, at de ser ut som skjellett og at det ikke er fint. Men så fort en større jente poster et bikinibilde er det masse kommentarer der det står respekt. Er det ikke respekt uansett at noen er stolt over kroppen sin og tør å poste en bikinibilde som alle kan se? Jeg synes det er flott at jenter er komfertable i sin egen kropp, og jeg synes det er like fint at en tynn jente poster bilde av kroppen sin som at en større jente gjør det. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal få negative kommentarer av at man viser frem litt kropp. 


Vi har kommet til 2017, og er det ikke på tide at vi jenter støtter hverandre og løfter hverandre opp? Jeg hører så mye negativ snakk om kropp, og jeg blir kvalm av det. Kropp er jo så fint, så hvorfor skal det være feil å legge ut bilder av den? Etter min mening er kvinnekroppen sinnsykt fin, og jeg elsker at den finnes i alle størrelser. Det finnes ikke noe fasit på hvordan en kropp skal se ut. Jeg synes alle jenter skal være stolte over kroppen sin, om man har en valke for mye- hva så? Jeg har selv cellulitter på lårene, men dette er helt normalt og jeg tenker ikke et sekund over det. Kvinnekroppen er sånn, og om jeg ville kunne jeg sikkert fått fjernet det. Men vet dere hva, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Kroppen min er sånn, jeg er stolt over hvordan jeg ser ut og det synes jeg alle burde. 


Uansett hvordan kroppen deres ser ut, ta på dere bikinien og kos dere på stranden. Gi faen i hva alle andre tenker! Jeg synes hvertfall dere alle er flotte uansett hvilken størrelse dere er, og det tipper jeg alle andre gjør også. 

Og husk: Vi jenter må løfte hverandre opp, for det finnes absolutt ikke noe fasit på hvordan man skal se ut♡ 

82 kommentarer
    1. Ahh, var litt deilig å lese denne posten! selvom jeg skulle virkelig ønske at det var så lett og bare godta seg selv som man, å bare gå i bikini på stranden og føle seg ok! skulle gitt sååå mye for å gjøre det akkuratt nå. Eller å bare føle seg fin i en short eller noe annet man prøvde på butikken.. :/

    2. diaryofhairdresser: Jeg er helt sikker på at du ser dødsbra ut!? Man må slutte å ha negative tanker om seg selv fordi man tror at det finnes en fasit på hvordan man skal se ut!

    3. Helt enig. Alle er fin som de er og burde være stolt over seg selv.
      Love you❤ du er et stort forbilde😍😍

    4. Fint innlegg! Men skulle likt å se menneskene som kommer med sånne innlegg og taler FØR de opererte seg da… Lett å glemme at man en gang var usikker selv

    5. Dette var sykt bra skrevet💪Du hjalp meg litt nå❤️Jeg pleier ikke å kommentere på bildene fine, men dette måtte jeg det på

    6. Anonym: Ja, er nok garantert noen som skal ta meg på det. Føler uansett jeg har skrevet en del rundt det med silikonen og også skrevet at det ikke er noe jeg anbefaler. Så håper ikke jeg er nødt til å skrive et slikt innlegg igjen.. Så bra du er enig?

    7. Det var sinnsykt deilig å lese. Jeg trengte dette innlegget nå. Jeg ser veldig opp til deg, og jeg er selv ganske lubben men sliter med å gjøre noe med det pga angst! Men dette var veldig fint og det hjalp meg faktisk litt nå i disse strandtider😂 Stå på❤️

    8. FORBILDE<33 all respekt til deg, takk til deg for at du tar opp aktuelle tema i 2017, og sprer flotte budskap<33

    9. Helt enig<3 men tror nok det er lettere å gjøre/si det for en person som er "deilig". Enn for en person som ikke er fornøyd med kroppen sin.

    10. Jeg er helt enig i hva du skriver, og at alle må like kroppen sin om den er stor eller liten. Men du har kanskje ikke tenkt over at du bruker ordet “tynn” og “større” fordi det er akseptabelt å si at noen er tynne, men og si at noen er tykk eller feit blir feil. Så med det du skriver er du også med på å forklare hva som er akseptabelt og hva som ikke er det uten at man i det hele tatt merker det

    11. Til anonym over her: det er fordi det er vanlig å se noen store, enn noen “feite”. Hvis man er feit, da er man det virkelig. Er man stor, så har man en del ekstra, men ikke farlig mye.

    12. Men er det ikke denne fasiten du snakker om det du leter etter når du selv velger å gjøre puppene dine større? Akkurat det bildet at jenter er finest med store pupper? Det virker jo som det er det du jobber imot her på en måte..

    13. Det er ikke så lett når ALLE jentene på trinne er super tynne og du har mye mage fett og en hudsykdom som gjør at du ikke har pignment noen steder og guttene kritiser kroppene til alle jentene i gymmen

    14. Lool sier du som tok slikon. Det er kvalmt og se på folk som er så tynne at man kan se skjellete og folk som er alt for feite….

    15. Så godt å lese!!!
      Skulle så gjerne ønske at alle jenter tenker som deg når det kommer til å løfte hverandre opp ostedefor å slenge dritt til hverandre!

    16. Hei martine ❤
      Det er så godt og høre at du bryr deg om andre, du er et så utrolig godt forbilde. Jeg lærte faktisk nå at jeg faktisk er ganske fin, selvom hver dag tenker jeg må trene osv.. syntes du er en stor inspo og motivation❤❤ du motiverer meg til og trene, for se på kroppen din da. Du har drømme kroppen, drømme ansiktet. Du er helt perfekt 😊 du må vite det vakre martine ❤❤❤❤❤ elsker deg btw
      Håper du kan svare på kmt, hadde betydd mye
      Nattaaa😘😘😘

    17. Du er vakker – både utenpå og inni😘. Gratulerer med seier i paradise! Du er en veldig verdig vinner👌

    18. Hei Marine❤️ Jeg liker en gutt, men tørr ikke og vise meg i bikini foran han jeg er redd for at han skal synes at jeg er for tykk for han😢 Jeg skal begynne i 7 klasse og er alerede redd for og vise meg fram😢
      Har du noen tips? Så Plis skriv det til meg❤️
      Jeg elsker deg og er imot alle som snakker dritt om deg🌸👍🏻 Stå på bloggen og du da😂❤️⭐️

    19. Én av få bloggere som faktisk har vett i hodet. Veldig inspirerende å lese, Martine! Fortsett med det gode arbeidet ditt <3

    20. Har lagt på meg litt fordi jeg har ferie og koser meg med mat. Jeg prøver så godt jeg kan å bare ikke tenke på hvordan jeg ser ut hele tiden. Og denne posten vil hjelpe meg med å gjøre det til jeg skal begynne å trene igjen! ❤️❤️❤️❤️

    21. Litt ironisk at slike innlegg kommer av personer som har tatt uttalige oprasjoner og lignende for å selv ha en bedre kropp. Hahah. Ikke akkurat et bra forbilde vil jeg si.

    22. Hei Martine!
      Så flott at du lager et slikt innlegg😬 Jeg er litt kraftig, veier ca 10kg for mye i forhold til hva jeg burde. Er helt enig i at folk skal bry seg mindre om andre og hva andre tenker! Jeg føler selv at det er veldig stort press på hvordan man skal se ut, men også for å “tiltrekke” seg gutter. Opplever at det er “vanskelig” for meg å få de guttene jeg vil ha, om du skjønner. Har en viss standard jeg vil holde meg over. Føler at grunnen til dette er at jeg er for “feit”. Gutter vil bare ha jenter som er tynne og fin kropp, men føler også det er et press fra andre siden: jenter vil ha godt trente gutter som er muskuløse og fine. Folk generelt tenker så mye på utseende og vekt og glemmer alt for ofte personlighet og egenskaper!
      Jeg er snart 18 år og har vært på en del fester, men har egentlig aldri fått meg et “hook” og jeg er fortsatt jomfru. Føler selv at grunnen til dette er at jeg er for “feit” i forhold til hva som er idealet. En annen grunn kan også være at jeg har venninner som er ganske pene og har ganske “høy” status og dermed er jeg ofte på fester hvor det også er gutter med litt høyere standard.
      Har du noen tips til hvordan man kan bli mer attraktiv?

    23. Dårlig forbilde: utallige operasjoner? Jeg har tatt en operasjon og den oparasjonen har jeg vært ærlig om på bloggen siden dag en. Jeg har også skrevet flere ganger at dette er noe jeg ikke anbefaler, så jeg foreslår at du vet ting med sikkerhet før du kommer med slike kommentarer 🙂

    24. Jeg synes det er kjempe bra at du tar opp dette temaet og jeg er helt enig, men jeg klarer ikke å tenke slik om meg selv.
      Det er mange som tar opp dette om at man skal være fornøyd med seg selv akkurat som man er, men alle som sier dette har perfekte kropper og ser bra ut.
      Så jeg skjønner at dere klarer å tenke slik og at dere vil at andre skal tenke slik, men det er ikke så lett som dere tror.
      Hilsen ei “større” jente

    25. Hei!
      Ja, jeg vet du har skrevet om dette mange ganger og vært ærlig med at du har tatt silikon. Jeg skal være ærlig selv – med det at jeg ønsker å ta det, men det er fordi jeg ikke er fornøyd nå.
      Så jeg føler også at du sier litt imot deg selv siden du har tatt denne operasjonen, for du sier jo nå til alle at de skal vøre fornøyd med hvordan de er og at du ikke bryr deg om da f.eks lårene dine, men da var du jo ikke fornøyd med størrelsen på brystene dine tidligere? Så hvordan kan du si at alle må være fornøyde akkurat som de er, når du burde vite at det ikke er like lett – da du selv ikke var det. Og de aller fleste vet at du har tatt denne operasjonen, så skjønner at folk sliter litt med å skjønne deg her.
      Ikke misforstå meg nå Martine, du er kjempevakker på alle måter, men ja

    26. Heisann!
      Synes det er veldig bra at du setter fokus på kroppspress! Jeg skjønner veldih godt hva du mener! Jeg syns faktisk ikke at du alltid skulle trenge å forsvare hvilke valg du har tatt med kroppen din. Fordi uansett om du er offentlig, så er det et veldig personlig valg. Det er trist at folk henger seg opp i det negative her… isteden for å prøve å se hva du faktisk prøver å si! Er man fornøyd, så er det bra. Det er også lov til å være usikker, og da kan man trene for eksempel! Folk er forskjellige og har forskjellige utgangspunkt! Ingen grunn til å hate for det:/ syns det er bra at du bryr deg og tar opp temaet! So what? Du tok silikon, din kropp og ditt valg. Synes uansett at dette er et valg som man må tenke nøye gjennom og ta selv! Prøv å se det positive folkens!😊💕 om ikke, så er det vel bare å ikke lese bloggen?😅
      Stå på Martine!😍

    27. Er så mange i kommentarfeltet som omtaler seg selv som “større” og mener at det ikke er lett å gi faen i størrelsen sin når man er “større”. Vel, til dere – det er ingen av de “mindre” som bryr seg eller tenker over det. Og det er nettopp derfor dere ikke burde være så fiksert på det. Problemet ligger kun i hodet – dette gjelder uansett hvordan man ser ut. For sannheten er at de menneskene som er verdt å bry seg om, ikke bryr seg om størrelsen din. Og om de gjør det, så er det av bekymring. Jeg kan være bekymret for en venn med anoreksia, men kun om jeg synes vedkommendes størrelse er bekymringsverdig. Dette gjelder fedme også. Og stort sett synes jeg mine venner/familie ser helt okei ut, uansett størrelse!

    28. Jeg synes selv jeg ikke er noe tynn og jeg fører at jeg er den som er minst tynn i klassen og veier ikke som jeg burde eller hva synes du jeg burde gjøre og jeg føler meg sykt nervøs når jeg skal bade eller dra på strand har du noe jeg kan gjøre

    29. Jeg ser veldig opp til deg. Fordi du virker som et godt menneske og jeg liker veldig godt inntrykket jeg sitter med av deg. Men dette innleget vet jeg ikke helt hva jeg mener om
      Fordi på en side så er jeg jo enig i alt du sier. Alle burde være fornøyde m hvordan de ser ut. Med d r jo så vanskelig i et samfunn som er så sjukelig opptatt av å ha store pupper, stor rompe og tynn midje.
      Når du legger ut bilder av kroppen din hvor du pusher opp puppene og trekker inn magen er du jo med å skape et kroppspress.
      Jeg synes d r trist at blandt annet netsen alle toppbloggere har så stor pupper bla, fordi det blir så sykt normalisert og standarisert når sannheten er at det egentlig er silikon og svært sjeldent å ha så store pupper. Det er jo normalt og ha små også, men ingen i kjendisverden har det fordi alle oppererer de større fordi de ikke synes små pupper er bra nok. Så hvordan skal man da føle seg bra om sin egen kropp når alle mann ser opp til synes da feks små pupper ikke var bra nok for dem… Alle strever etter tynnest midje, størst pupper ect. Synes d r vanskelig fordi alle bloggere og instagrammere ect påvirker unge så utrolig mye. De setter standarer for samfunnet som noen ganger er utrolig urealistiske.
      Jeg synes det er bra du har blitt toppblogger fordi du har vett i hodet og i det minste tar du opp temaer som dette. Det står d respekt av. Håper ikke denne kommentaren ble for teit, trengte bare å få det ut haha:))

    30. Bra skrevet!
      Du er et forbilde for meg, og bra at du skriver om sånne temaer folk trenger å lese sånt.
      Ser også at du har fått noen kommentarer på at du har forandra litt på deg selv.
      Du var kanskje ikke fornøyd med de puppene du hadde før og ville fikse på dem og det er ditt valg. Og syns det er bra at du tør å være ærlig om det! Respekt ❤️

    31. Jeg syntes du er en utrolig fin og vakker jente! Men når du som toppblogger tar opp dette tema, som blir gang på gang tatt opp av bloggere. Altså dette med å være fornøyd med seg selv; “vi er kvinner, la oss støtte hverandre og bygge hverandre opp” syntes ikke du at bidrar til et større fokus på kropp der du skriver et innlegg om kropp også legger du ut bilde av kroppen din i samme slengen? Jeg mener at hvordan i heiteste huleste skal vi bli kvitt dette idealet av en kropp hvis dette er ALT vi snakker om? Jeg ser det hver eneste bidige dag, kropp kropp kropp. La oss fokusere på andre viktigere ting. Og da mener jeg ikke at det å være fornøyd med seg selv ikke er viktig, jeg bare mener at du som har så mange lesere og har en stemme som når ut til så mange burde heller skrive om andre ting. Ikke hver som alle andre vær så snill, skriv selvfølgelig det du tenker og mener, men husk at hvis du ikke vil være med på å skape et ideal og hvis du vil at andre jenter og gutter skal elske seg selv, så hjelper det svært lite at du skriver et innlegg om det og deretter legger ut et perfekt bikini bilde av deg selv. Det vil jeg si blir dobbeltmoralsk. Hver selvfølgelig stolt og vis frem korpsene din, bare hver forsiktig med hvordan du formidler den .

    32. Jeg skjønner ikke poenget med dere som orker å kommentere noe negativt under dette fine innlegget. Martine kommer med et fint budskap og sine egne meninger! Det dere sier med at Martine har tatt EN operasjon, så hun ikke har en så god stemme, er helt feil. Alle har sin egen måte å se ordet “perfekt” på! Noen ser på perfekt som en person med mye former, og noen ser på perfekt som en person med mye muskler. Dette er bare noen eksempler. Kanskje Martine fikk en usikkerhet at hun ikke hadde bryst som passet godt til kroppen hennes?! Og valgte heller å gjøre noe med det man er usikker på, HVA ER GALT MED DET? Martine er så utrolig vakker på sin måte, og dere er urolig vakre på deres måte.
      Så slutt å fokuser så jæævlig på det negative, og fokuser på det positive! Vær glad for at Martine klarer å poste bilder av kroppen sin, i stedet for å hate.
      ALLE(!!) er vakre! Alle har forskjellig smak, og mening om ordet “perfekt”, “pen” osv…!!! Såååå giiii dereee!!!
      LEV LIVET!! STAY STRONG!! DON’T HATE!!❤❤❤❤

    33. Du har helt rett her. Her handler det ikke im hva man har gjort med kroppen sin men å være glad i den som den er. Jeg er en jente som alltid har være kjempe tynn, alltid er blitt mobbet for å være det og har fått masse kjeft fordi jeg har syntes at det er veldig ukomfortabelt å være slik. Slitt lenge med å legge på meg( noe som er like vanskelig, om ikke vanskeligere, enn å Slanke seg) og jeg har lært meg heldigvis i eldre alder å gi faen. Lei av å høre at folk ber meg spise mer når jeg faktisk ikke gjør annet enn å gnu trynet full!😂 Stå på, all the girls❤

    34. Der økte selvtilliten. Det trengte jeg virkelig å høre. Tusen takk martine og jeg kunne ikke vært mer enig med deg i innlegget 🙂

    35. Jeg er ikke særlig glad i syltynne modeller som nesten ikke spiser mat.. Det er trist.. Samtidig er det jo ikke bra å¨være overvektig.. Det handler om å finne balansen + Være sunn og frisk 🙂

    36. Herlighet hva skjer med de negative kommentarene?
      Det må virkelig være lov å skrive ett positivt innlegg om at man burde være glad i den kroppen men har, selvom man selv har tatt silikon – OG I TILLEGG oppfordrer folk til å ikke gjøre det samme.
      Jeg har selv silikon, men jeg synes likevel at alle burde være fornøyd med den kroppen de har fått? Og nei, jeg synes heller ikke folk burde ta det.
      Det er bare tullete at selvom man har tatt en operasjon, så skal man ikke få mene det uten å få massiv kritikk.
      Det er ett veldig vanskelig spørsmål om man ikke var fornøyd før man tok silikon, og om man er mer fornøyd nå. Jeg føler det nesten ikke er lov å si på nett at man er fornøyd engang, for med engang man sier det så blir det vridd om til at man oppfordrer unge jenter til å ta det…

    37. Hmm… Merkelig å uttale seg om dette etter en selv har operert seg. Da blir det ikke mye tyngde i ordene du skriver. Jeg er enig i alt du skriver, men uheldig at det ikke blir særlig troverdig når man vet at kropp ikke bare er kropp i dine øyne og at du tydelig har hatt problemer med å like din egen kropp en periode. Såpass lite fornøyd at du faktisk har gått så langt som å legge seg under kniven i ung alder for å endre på utseende.
      Synd, hadde det bare vært tyngde i disse ordene.Godt du oppfordrer andre til å ikke gjøre det samme iallefall. Skjønnhet kommer innenfra og unge må styrkes mentalt i det presset som er der ute per idag. En ting er sikkert det er ikke lett å gå inn i tenårene den dag idag.

    38. Selvtilliten min økte❤️
      Men hater kroppen min ganske mye for det. Jeg har så mye hår på kroppen der det ikke skal være hår. På magen, rundt Navlen, mellom brystene, rundt rompehullet. Og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det bort:( Noen tips? Og jeg er en jente så det er de stedene jeg hater meg mest for, og pluss at jeg aldri blir tynn som alle andre. De driver å snakker om at de har six pack og sånt. .
      Håper på svar:)

    39. Ååå❤️ Var så deilig og få lese dette innlegget👌🏻 Selvtilliten min øktee❤️❤️ Skulle ønske alle bare kunne godta folk som dem er, jeg selv sliter og godta meg selv som jeg er:// Utrolig godt forbilde! Fineste deg❤️ loveyou

    40. Folkens, hun har hatt en operasjon?! So what? Om det fikk henne til å føle seg bedre, så hvorfor skal vi bry oss? Synet på ulike kroppsbilde forandres seg vel ikke om man tar silikon eller ikke?! Det bør ikke være noe forskjell åå friske mennesker som legger ut bikinibilde av seg selv! Om du har dårlig selvbilde selv, og ønsker å gjøre diverse større/mindre, men for at du selv skal føle seg bedre, why not?? Det at hun sier hun mener alle skal være fornøyde med kroppen sin er jo bare bra!

    41. Tror flere har misforstått (eller kanskje det er meg)- er ikke poenget bare at tynn eller tykk, “mindre” eller “større” så er det ingen fasit på hvordan man skal se ut? At å være fornøyd med seg selv er det viktigste?
      Og ja, noen velger operasjon for å bli fornøyd, eller for å bli mer fornøyd, men det er vel strengt tatt ikke poenget her så lenge man når alt kommer til alt er fornøyd med seg selv?

    42. Kunne ønske jeg hadde like mye guts som deg når det kommer til det med kropp. For jeg kunne virkelig ønske at jeg kunne dra på meg bikinien, en shorts eller singlet og føle meg drit bra. Men som det sikkert er for en del andre også, så er det mobberne som har ødelagt det helt for meg. Jeg har ikke turt å bade offentlig i Norge siden jeg gikk i 5.klasse og nå er jeg 20 år. Jeg tørr ikke gå med shorts uten en hold-in strømpebukse under, i frykt om at det enda en gang skal hagle inn med stygge blikk og kommentarer.
      Jeg er så enig med deg, Martine. Det er på tide at vi løfter hverandre opp, men desverre er det lettere sagt en gjort. For min del, er mobberne en stor del av problemet. Og det er disse man burde ta tak i først.
      Og helt ærlig, når du som er så nydelig og har en så vakker kropp, skriver et innlegg som dette… Det vekker et lite håp. Stå på videre, du er rå!

    43. Ååh, dette var deilig å lese! I tillegg synes jeg det er så feil at folk ofte bare har respekt for at de som er tynnere/større legger ut bilde av seg selv. Skal det liksom ikke være lov å legge ut bilde av kroppen sin om man er fornøyd med den? Vet at enkelte sikkert reagerer på akkurat det på dette innlegget her.

    44. Ikke alltid enkelt å føle at man er fin nok som man er når man får stygge kommentarer på at man er feit. Jeg veier rundt 40kg og de aller fleste på min alder veier kanskje rundt 50-60kg. Det er så utrolig stort press på hvor mye man skal veie og hvordan man skal se ut. På den skolen jeg går på så er det så stort kroppspress og mange blir mobba osv. Jeg synes det er bra at du skriver dette innlegget❤️For at man kan kanskje få til å bygge opp selvtilliten igjen. Og jeg vet at du har selv strevd med selvbilde ditt, og det at du tørr å innrømme at du har det er utrolig modig gjort. Stå på! Vi står sammen❤️❤️#girlpower

    45. PREACH!!!
      Man får kommentarer uansett hvordan kroppen er, enten man er for liten eller for stor. Er som du sier, det finnes ingen fasit på hvordan en kropp skal se ut. Tenker så lenge man er fornøyd selv så teller ikke størrelsen.

    46. Enig! Har en liten bulk på magen som jeg skammer meg litt over, men det hjalp å lese dette! Jeg er fornøyd uansett!😍

    47. Folk kommer med så mange negative kommentarer! Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor folk skal dømme på utseende til andre! Folk ser forskjellige ut, og er skapt forskjellig, så aksepter det da! Hvor vanskelig kan det være å holde stygge kommentarer for seg selv? Folk tenker ikke på hva de sier eller kommenterer før de kommenterer det til personen det gjelder. De tenker ikke på hvordan de selv hadde følt det hvis noen hadde kommentert det samme til dem selv! Jeg skjønner seriøst ikke hvor vanskelig det skal være!!
      Jeg synes i alle fall at alle jenter er like fine uansett form og utseende❤️

    48. Hei, har sjølv slete med å vere for tynn, og ikkje tørt å gå med bikini. Eg e 11 å er ikkje så sjølvsikker osv, det e vanskeleg med akkuratt detta her. Eg veit eg e 11 år, å ikkje treng å bry meg. Men det e alikavel forferdeleg vanskeleg. og eg e så ubeskrivelig glad og synst det e så bra at du tar opp detta temaet. Det e veldig viktig, du e fantastisk, mange ser opp til deg inkludert meg. Du e ubeskrivelig. Love you!❤️❤️

    49. Hei! Hvor finner jeg innlegget der du skrev om silikonen din?
      Jeg synes det var et greit innlegg sånn generelt, men nettopp fordi du har tatt sillikon, og ikke bare litt, så traff ikke dette innlegget meg noe… men jeg ser selvfølgelig hvor du vil hen med innlegget, men jeg klarer ikke henge med helt med når du etter din puppeoperasjon skriver at alle er dødsfine og burde være fornøyde akkurat slik de ser ut. Hvis du virkelig hadde ment det hadde du vel ikke fylt i det hele tatt eller ihvertfall ikke så mye som du har… Har venninner som har tatt sillikon og jeg prøver ikke å være ufin eller uhøffelig mot deg, men jeg føler det ble rart at det innlegget der skulle komme fra deg typ. Hadde det vært slik du sier ville det vel ikke vært noe sillikon i bildet eller så ville du tatt den ut?

    50. Litt rart at du sier at alle andre skal være fornøyde med kroppen sin sånn som den er når du selv har tatt silikon i puppene fordi du ikke var fornøyd? Synes først du skal være fornøyd med din kropp før du går rundt og sier at alle andre skal være det..

    51. Det handler jo ikke om at hun ikke teller fordi hun har vært gjennom operasjon? Det handler om at det hun skriver ikke blir noe troverdig for meg og andre – noe jeg har lov til å mene. Er det ille å få vennlige tilbakemeldinger på det er det bare å slette de. Hadde hun ikke fikset så mye på puppene sine hadde dette føltes så mye mer troverdig ut enn at en jente med mye sillikon sier at man skal like seg selv, men hun ikke liker seg selv engang…

    52. Veldig bra innlegg! Jeg er så lei av å måtte forsvare meg når noen kommenterer hvor tynn jeg er. Jeg spiser normalt og har den kroppen jeg har

    53. Sååå enig!!! Synest det er så dumt att andre kommenterer stygge ting på andre sine kropper!!! Mine beste venner kommenterer på min kropp hele tiden og jeg mister bare mer og mer av selvtilliten min.. Du er et sykt bra forbilde!!!😍❤Jeg synest at alle burde vere fornøyd med seg selv!!

    54. Dette høres kanskje merkelig ut, men slike innlegg som disse hjelper meg ENDA mer når det blir skrevet av såå flotte jenter som deg! At nydelige jenter som deg også syntes at større jenter (i mitt tilfelle) også kan være flotte, gjør meg glad. Tusen takk!

    55. Karma jenter, Karma. Nå er kanskje folk lei av guttekropp med store pupper. Jeg er i den kategorien selv, men er møkk lei det selv. Uansett hva er ikke alle fornøyde… Utenom mannfolk da, for de slipper jo å kjøpe mannfolk blader lenger. De har facebook, Twitter og instgram. Der får de alt de ønsker av sexy bilder. Helt GRATIS. Tenk dere om jenter! Vi kan ikke rope om hjelp mot diskriminering med disse bildene på kontoene våre. Vi kan ikke kreve respekt om vi ikke respekterer oss selv godt nok til å verdsette det vi har. Hvorfor i huleste MÅ jenter legge ut halvnakne og nakne bilder av seg selv, for så å klage?? Noengang tenkt at andre faktisk ikke er interesert i å se kroppen din?? At det er litt mye?? Dere mister unikheten deres jenter. Da er dere jo bare som ALLE andre. Fin kropp, men uten betydning egentlig. Finn på no nytt å ta bilde av. Kropp er oppbrukt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg