Innkjøpsvideo fra London

Heey! 

Endelig er innkjøpsvideoen min fra London ute. Jeg kjøpte en del i London, og jeg må bare si med en gang at dette absolutt ikke er en skrytevideo. Jeg har fått så ekstremt mange spørsmål om å lage en, og da gjør jeg selvfølgelig det! Jeg elsker London, og de har et så mye større utvalg der når det kommer til shopping. Et par Londonturer i året er greit, men noe mer enn det er ikke bra for lommeboka. Haha! 

Abonner gjerne på kanalen vår som dere finner HERog husk at når vi kommer til 30.000 abonnenter kommer det en ny slimvideo! Trykk på tannhjulet og 720p for best kvalitet på videoen. Håper dere liker den♡

 

16 kommentarer
    1. I stede for innkjøpsvideo, hvorfor kan du ikke ha ett innlegg der du har på deg klærne?
      Følte videoen var veldig rotete!

    2. Anonym: Siden det var flest som ville ha innkjøpsvideo lagde jeg det. Jeg sier også flere ganger i videoen at klærne kommer til å bli vist på i flere innlegg her på bloggen 🙂

    3. Kjempefine klær og video. Legger bare merke til at alle bloggere alltid skal forsvare de dyre veskene de kjøper seg. Vis dem fram med stolthet. Du har jo jobbet og spart for den så hvorfor skulle ikke du som alle andre kunne vise fram det som du har kjøpt uten å være redd for å få hat. 🙂 Ha en fin dag videre!

    4. Så du på snap lurte på om noen var i London i løpet av de neste ukene og jeg er der fra i morgen til tirsdag! Just purring That out there❤️ Elsker bloggen din💗💗

    5. Eg lure sånn på kortid du skal til Spania for vi skal på samme plass og vil veldig gjerne møte dej ❤Eg skal vere der i ein måned so håpe eg fe måte dej❤

    6. Hei Martine, kjempe fine ting du har kjøpt.
      Jeg reiser til London for første gang i slutten av Juli, også har jeg ikke så utrolig mye penger men har til nå 4000 norske kroner som jeg skal veksle inn i pund, lurer på om dette blir for lite til å ha med seg til London når jeg skal være der i 4dager og ønsker å shoppe en del pluss mat og alt det der.
      Selvfølgelig er det jo opp til hver enkel hva de shopper og ønsker å gjøre. Men lurte på om hva du tenker.

    7. Det virker som du har handlet ekstremt mye, men ser man på prislappene så er det mye billigbutikker. Lurer på hvordan kvaliteten er på Primark? Når jeg for eksempel har kjøpt billigsmykker på Gina Tricot så ryker i alle fall de etter en, kanskje to gangers bruk. Selv ville jeg nok investert i få, men dyrere plagg og sko om jeg var der. Selv handler jeg kanskje toppen 1-2 plagg i året 🙂
      Men, du skal ha for stilen din. Jeg liker at den er søt.

    8. Kan virkelig ikke forstå at fascinasjonen rundt Channel vesker forblir. De har uheldigvis klart å falle under samme kategori som Michael Kors veskene, hvor assosiasjonen blir unge jenter med 10 kilo sminke, et klesskap fult av Nelly og en veske til flere titalls tusen kroner sittende på bordet på cafètur med venninnene som også har sin Channel til å stå på bordet. At noe så vanvittig dyrt kan fremstå som så billig er litt trist.

    9. hva er poenget med fin veske når hele deg oser lubben whitetrash med billige klær og oransje hudfarge? Du ødelegger for de faktisk kler denne vesken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg