Det er umulig å gjøre alle fornøyd

Hei dere! 

De siste dagene har jeg fått veldig mange kommentarer om bloggingen min. Noen mener jeg blogger for sjeldent og andre mener jeg blogger kjedelig. Derfor vil jeg gjerne ha tips fra dere til hvordan dere mener jeg bør blogge. Jeg pleier å ha rundt 3-4 innlegg per dag, og mer enn det har jeg dessverre ikke muligheten til. Det å skrive et innlegg, ta bilder og redigere bildene tar veldig lang tid. I tillegg lager Isabelle og jeg to youtubevideoer i uken, og det å redigere en video fra 40 minutter ned til 10-15 minutter tar veldig mye lenger tid enn hva man skulle tro. 

Jeg vil selvfølgelig gjøre så dere blir fornøyde, så hvordan vil dere at jeg skal blogge? Nå har jeg jo en blanding av hverdag og innlegg dere spør etter. For eksempel hvordan jeg er i ulike settinger, hva jeg vil gjøre før jeg dør og fakta om meg. Jeg prøver hele tiden å komme på nye ting, som det med å skrive min to do list for uken. Jeg synes det er veldig vanskelig å gjøre så alle blir fornøyd, men jeg prøver så godt jeg kan. Jeg brukte for eksempel en god del tid på et innlegg, også fikk jeg så sinnsykt mange negative kommentarer om at jeg blogger kjedelig. Hvorfor jeg blogget om den tingen er fordi jeg ble spurt om det, og når man da legger så mye tid i et innlegg og bare får negativ respons mister man ganske mye motivasjon. Jeg klarer ikke å gjøre alle fornøyde, selvom jeg veldig gjerne skulle ønske det. 

Processed with VSCO with s2 preset
Dette er også jobben min å blogge, så jeg håper dere har forståelse for at det kommer noen annonseinnlegg i blant. Alt det jeg skriver om er ting jeg liker og som jeg tester ut før jeg anbefaler det videre til dere. Jeg har ikke like mye annonse nå som det jeg hadde før, for jeg merket selv at det ble for mye. Noen innlegg innimellom derimot må jeg ha om jeg skal kunne leve av dette. Om ikke kunne jeg ikke blogget så mye, for da måtte jeg ha hatt en annen jobb i tillegg. 

Så gjerne kom med tips til meg om hvordan og hva dere vil jeg skal blogge om. Helst konstruktiv kritikk♡ 

45 kommentarer
    1. 3-4 innlegg er mye, de andre mer stabile toppbloggerne pleier å blogge 2. 2 med mer kvalitet foretrekker jeg over flere med mindre kvalitet, høres mye jobb ut med så mange innlegg.

    2. Man ønsker helst oppdateringer og nye innlegg når man klikker inn på bloggen din og at det ikke bare er et gammelt innlegg, Noen ganger blir det kanskje lite blogging men det skjønner jeg, kan skyldes andre ting.
      Jeg personlig elsker å lese om fakta om selve bloggeren, storytimes (overnaturlige ting som u har opplevd), gjesteinnlegg innimellom. Også kan du ha liten q&a der du tar spm fra snap og svarer på bloggen noen ganger! Det er morsomt for oss lesere!

    3. Syns du skriver veldig bra og har mye interessante innlegg. Kunne ønske du begynte å skrive nederst i innleggene dine om hvor klærne du har på deg er ifra. Syntes du har så fin stil så hadde likt å visst hvor du kjøpte det! 🙂

    4. Helt ærlig, så forstår jeg ikke at folk kan synes 3 – 4 innlegg per DAG er lite? Jeg synes innleggene dine både er interessante og innholdsrike. Du gjør en utrolig bra jobb!

    5. Synes virkelig du har en av Borges beste blogger. Det vil alltid være folk som ønsker ting på en annen måte, men du må stole på deg selv og det du kan. Blogging kan du virkelig!!❤

    6. Helt ærlig Martine, atm er du en av de beste bloggene hvertfall jeg leser for tiden. Det er fordi du har så utrolig variert innhold, som hvertfall jeg synes er veldig bra. I tillegg synes jeg at omtrent alle innleggene dine virker som du har lagt inn litt arbeid i og det virker sykt bra, for det gjør at de er veldig underholdende! Keep up the good work sier bare jeg da😘

    7. En arbeidsdag i Norge er på 7,5t per dag. Du kan ikke klage på at det tar for lang tid å redigere bilder og videoer. Du har 37,5 time i uka på deg. Og fleste jobber mer enn det. Så hardt liv du har så må blogge om hva du gjør og har på deg….

    8. enig syntes du blogger bra 🙂 varierte og gode innlegg! gjerne la Aleksander ha noen flere gjesteinnlegg.. gøy å se ting fra en gutts perspektiv

    9. Synes ikke bloggen din er kjedelig i det hele tatt!
      Hvis du vil ha noen tips så liker jeg veldig godt å lese fakta om deg, gjesteinnlegg, storytimes og spørsmålsrunder. 😊

    10. Tips til innlegg
      1.mer gjesinnglegg fra Aleksander
      2.fakta om deg og Aleksander
      3. Skriv 10 ting vi ikke vet om deg og Aleksander
      4.mer spørsmålsrunder
      5. Mer ting forholdet ditt med Aleksander
      6.skriv fakta om Aleksander og Aleksander skriver fakta om deg
      7. Hva du like og ikke liker med Aleksander.

    11. – mer skjønnhetsrelaterte videoer, sminke videoer osv
      – kanskje en lookbook eller noe lignende
      – bedre bilder
      – skrive hvor klærne dine er fra

    12. Ikke for å sammenligne eller noe, men for eksempel så tar Isabel (sraad) veldig fine, klare og ryddige bilder med bra kvalitet.
      Vil gjerne se mer outfits osv 🙂

    13. Jeg elsker bloggen din Martine, er innom den hver dag! Synes absolutt ikke du blogger for lite, 2-4 innlegg pr dag er mer enn bra. Det har jo også mye å si hvor mye tid som er lagt i per innlegg 😊
      Du blogger veldig variert og bra, så jeg synes ikke det er noe å pirke på! ❤️

    14. Jeg kommenterte at du la ut sjeldent, det var fordi jeg har lest bloggen din fast lenge, likt den utrolig godt, men nå for ikke så lenge siden så var det mange dager med omtrent bare 1 innlegg om dagen, og det synest jeg var litt lite til å være toppblogger, jobbe og tjene på bloggen. Men det var ikke ment frekt, var bare lite innlegg i det siste, men 3-4 innlegg om dagen er IKKE lite! Men det hadde du langt i fra for ikke så lenge siden, og plutselig kom det ut 3 innlegg nesten rett etter hverandre på samme dagen, det er jo litt kjedelig da

    15. Bloggingen er det ikke noe galt med, men fint om du av og til, gidder svare på kommentarer fra oss lesere.

    16. Kan ikke Alex blogge mer😍 du har verdens kjekkeste kjæreste😻😻💍💦👅😻🤤😻😻😍😍😍😍💦💦👅👅

    17. Du fortjener ros for å merke annonseinnleggene dine klart og tydelig. Der er du best i klassen! Det kan sikkert ta litt tid å finne balansen mellom egne innlegg og annonser, men du driver i alle fall ikke med skjult og ulovlig markedsføring. Det setter jeg pris på! Keep up the good work : )

    18. For å holde deg på topp over tid, må du være mer personlig. Fortell om vanskelige opplevelser og avgjørelser du har vært borti. Du kan også variere hårfrisyren og sminken litt mer, så blir bildene mer varierte også 🙂

    19. Martine, du er en utrolig bra blogger på alle mulige måter og klarer å få ett hvert innlegg til å bli interessant selvom noen ikke syntes det. 3-4 innlegg daglig er mye og at du (i hvertfall for meg) klarer å gjøre alle like interessante å bra å lese er helt utrolig. Det skal mye til for å få meg til å lese blogger, men din har jeg virkelig fått hekta på, og takk for at du lager historier på Instagram hvor du sier at du har lagt ut nye blogginnlegg (det holder meg oppdatert) ! Kanskje innimellom noen Q&A med spørsmål du har fått inn på f.eks (snap) selvom det kanskje er best på yt? Innimellom noen tips/anbefale innlegg? ❤️

    20. Tenker fortsatt på hvor flink du var i PH. Jeg ser sesongen omigjen for og se på deg og hvor flink du er. Det var syyykt trist da når Aleksander måtte skjekke ut.😰 Men det gikk bedre når Isabell skjeket inn da😂

    21. Hva med en sminkevideo i uken?
      – Minst ett personlig innlegg i uken.
      – Oppsummering av uken som har vært (oppturer, nedturer, osv.)
      – Synes det innlegget ditt om gjenferd var utrolig spennende! Hva med å gå til en synsk person, og fortelle om det etterpå?:)
      Synes du er flink, jeg!

    22. Du kan ha færre innlegg per dag og heller fokusere på kvaliteten og innholdet i innleggene. Bruk også tid på å lese gjennom innlegget før det blir publisert sånn at du får vekk skrivefeil og ting du gjentar flere ganger i innlegget.
      Eks fra innlegget du skrev om videoer:
      “Så nå skal vi dra en rask tur til byen for å kjøpe noe vi trenger til den ene videoen, og jeg gleder meg så mye til å spille inn den. Dette er noe jeg gleder meg skikkelig til å gjøre, så nå får vi komme oss avgårde.”
      Det holder å skrive at du gleder deg en gang. Ellers lykke til 🙂

    23. Du kan flere innlegg om mote!! Eller feks “wish list” fordi du har ganske fin stil, du kan ha en “summer clothing look” der du tar bilder av 3 forskjellige look’er og linker til dem. Du kan ha “musikk tips” innlegg også

    24. Skriv om meningene dine på forskjellige tema! Jeg synes jeg du blogger veldig bra!
      Og det hadde vært kjempegøy med bestfriend tag med Isabelle på youtube😍

    25. Mer sminke!!
      Du sminker deg sååå fint! Jeg vil se de forskjellige lookene dine ogsånn 😊😊
      kanskje et innlegg hvor du viser frem sminken din også?
      Synes du er flink! eneste jeg synes er litt slitsomt er å følge deg på insta og snap og at storien din er helt lik begge steder.. er mye gøyere når du legger ut hva du gjør og hva som skjer ogsånn på snap og ikke bare ‘nytt blogginnlegg’ 😊 Men du er kjempe flink! masse spennende å lese 👌🏼

    26. Jeg er enig i noen kommentarer ovenfor; 2 innlegg med god kvalitet i form av både god tekst med gode, varierende bilder (ikke bare selfies og outfit) er bedre enn 3-4 innlegg om dagen 🙂 Men synes du har veldig gode innlegg fra før, bare pass på å ikke bruk opp alle idéene og innlegg dine for fort 😉 Et lite tips jeg har lest noen andre bloggere benytte seg av er å alltid ha med seg en liten notisblokk. Der kan du skrive ned idéer, eller tanker om ulike blogginnlegg når du er utenfor leiligheten din, slik at du slipper å glemme de. Det kan være ting du ser rundt deg som skaper litt brainstorming og nye idéer til nye eller andre temaer å skrive om f.eks 🙂 Keep up the good work, din nydelige jente! 😀

    27. Jeg synest du blogger helt PEREKT. En blanding mellom mote, skjønnhet, reklame og livsstil. Du blogger til og med om mye viktigere ting og som selvbilde osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg