Før jeg dør

Heey!

Jeg tipper alle har en liste over ting man vil gjøre før man dør? Jeg har hvertfall alltid hatt en slik liste, og jeg håper virkelig jeg får opplevd dette en gang. Jeg pleier ofte å titte innom weheartit for å få inspirasjon, og da kom jeg over en mappe med ting som folk vil gjøre før de dør. Derfor tok jeg noen av bildene og satte de sammen til dere. Det er selvfølgelig mye mer jeg vil oppleve før jeg dør, men dette er noe av det. 



Har dere en bucket list? Isåfall hva er deres aller største ønske? Mitt største ønske av de over her er å få dykke i et bur med mange hvithaier svømmende rundt meg! 

 

 

 

15 kommentarer
    1. Mitt største ønske akorat no er å bli kvitt dette drite så eg sliter med etter å ha sett en skrekk film for 5år siden……….

    2. Det er så mye jeg vil oppnå og gjøre i livet mitt som jeg svømmer så jeg vil til OL selom jeg vet det er umulig for meg men noe jeg har så lystil og gjøre er og slå en jente på treningen i en konsoranse plis svar

    3. Elsker listen din!! Håper virkelig du får opplevd alt du ønsker, og jeg hadde definitivt kjøpt en bok skrevet av deg :)) Har så mange ønsker selv, men å møte favoritt artisten min og å besøke LA og Australia er nok de øverste på listen!

    4. Jeg har vært og ønsket meg noe ved Trevi fontenen 😍 du må dra dit Martine! Er så fint og kanskje ønsket går i oppfyllelse ☺️

    5. Jeg såg ein vidio det det var ein hvithai som kom inn i eit bur når noen var der !😵Ikke for og få deg til og skifte meining eller noe men det hørest skummelt ut !!Elsker bloggen di så mye ❤️❤️❤️

    6. Hei.
      Mange fine livsønsker her, og de er viktige å ha. Jeg håper derimot på det sterkeste at du endrer punktet om det å holde en babyløve. Ofte er dette snakk om dyremishandling, der løvene blir dopet ned og holdt fast slik at akkurat hvem som vil kan ta ett søtt bilde, med dette “medgjørlig” dyret.. Dyrepasserne tjener store penger på dyremishandling under helt andre dekknavn, slik som rescue center osv… Håper du fjerner dette punktet på din bucket list så ikke fler blir fristet til å gjøre dette. Med beste mening en dyrevenn👍💞

    7. Vi har mange av de samme ønskene. Syns vi skal booke coachella når neste runde billetter legges ut! Ingenting oppnås uten handlinger 😀

    8. Av de over har jeg mest lyst til å dra til flyplassen og kjøpe en flybillett til et random fly og reise ☁️✈️😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg