Jeg har blitt avhengig

Hei dere! 

I går var Aleksander og jeg hos Cassie og Henning for å grille der. Det var utrolig hyggelig og maten smakte fantastisk. Vi satte først på en film og da den var ferdig tok de frem Scrabble. Jeg har aldri spilt det før, men så fort vi begynte var det jo dødsgøy! Jeg elsket det spillet der og jeg aner ikke hvor lenge vi ble sittende å spille, men da vi så på klokka var den plutselig blitt ett. Tiden fløy virkelig mens vi spilte og jeg ante ikke at det skulle være så gøy. Derfor fikk jeg Aleksander til å laste ned Wordfeud noe som er det samme bare på mobilen, så nå spiller vi mot hverandre der. Jeg er helt avhengig nå, og i og med at Aleksander er ekstremt treg til å spille i blant, så kanskje noen av dere vil spille med meg? Jeg heter Martinelunde der, så det er bare å legge meg til om noen vil spille med meg. Haha!




Flere kvelder som dette takk! 
 

16 kommentarer

Siste innlegg