Jeg våknet i panikk

Heey!

Dagen i dag har flydd. Jeg våknet i full panikk klokken halv to og skjønte absolutt ingenting. Det er ikke typisk meg å våkne så sent, for jeg våkner alltid av meg selv i rundt ni tiden. Jeg skulle møte Raija og Cassie klokken to, men dette måtte vi utsette. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å sove så lenge, for jeg sovnet rundt halv tolv i går kveld. Jeg er hvertfall skikkelig uthvilt da, og det er jo bra!

Uansett, i dag har jeg vært med Raija og Cassie noe som alltid er like hyggelig. Raija hadde bursdag for noen dager siden, så dette måtte vi ta en liten feiring for. Så vi har vært på Olivia og spist god mat og hatt skikkelig jentetid. Det er en stund siden vi tre var sammen, så vi hadde alt for mye å snakke om. Etter vi hadde spist dro vi videre bortover bryggen for å spise is, så da ble vi sittende der også for å skravle enda mer.. Haha, typisk oss!

Nå skal Aleksander og jeg bort til Cassie og Henning for å grille. Vi kjøpte med oss burgere i sta, så jeg gleder meg veldig til mer mat nå. Vi hadde egentlig planer om å grille ute, men da vi var på vei hjem begynte det plutselig å regne. Derfor drar vi heller bare hjem til de, men det blir like koselig det!

15 kommentarer
    1. Du ser ikke så lykkelig og glad ut lengre Martine? 🙁 virker som gnisten i øynene dine er borte, hva har skjedd?:O

    2. Er det sant at du er sint på Rebecca fordi Alex syntes hun er så søt og sjarmerende? Han så det nok kun som en venn av hun så ikke bekymre deg ♡♡

    3. Anonym: Hæ? Jeg er absolutt ikke sur på Rebecca, og jeg har heller ikke fått med meg at han har sagt dette? 🙂 Hadde uansett ikke vært sur for det, for Rebecca er en veldig søt jente!

    4. Du er veldig pen, men synes du burde fikse brynene dine hos en profosjonell. Føler det er det som ”mangler”. For sminken din er utrolig fin ellers. De ser veldig ujevne og rotete ut.
      Absolutt ikke ment slemt!

    5. Du er litt lite aktiv til å ligge på topplisten dessverre. Vist du vil holde deg oppe burde du prøve med flere innlegg daglig. Ikke ment som hat, jeg går ofte på bloggen din men det er sjeldent nye innlegg.

    6. du er så vakker både på utsiden & innsiden<33 du er et sunt og godt forbilde, som klarer å stille opp for deg selv og andre, verden trenger flere som deg som har et hjerte av gull og bare vil andre alt bra<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg