Noe av det fineste jeg har sett

Hei dere!

Åh, jeg elsker å være på hytta! Før var det noe av det verste jeg visste om når jeg måtte bli med hit, men nå er det jeg som spør om å dra hit. I går var det en helt syk solnedgang her, og det var så sykt fint å se på. Da vi kom hit grillet vi og spiste god mat. Det var skikkelig hyggelig og ikke minst koselig å sitte ute til den solnedgangen.

Se på det der da, så fint!

Nå har vi akkurat spist frokost, og nå skal vi ut i båten. Jeg gleder meg så sykt mye og jeg håper jeg får se Aleksander på vannski. Han er veldig skeptisk til det nå, men med litt overtaling skal nok det gå. Jeg gleder meg hvertfall utrolig mye, og jeg håper vannet er varmt nok til å bade i. Jeg tar med kameraet slik at jeg skal få tatt masse fine bilder til dere.

Vi blogges mer senere. Håper alle får en fantastisk dag og ikke minst dere som skal gå i pride paraden koser dere skikkelig! Happy pride♡

11 kommentarer
    1. Heei, kan du legge ut bildet av før og etter du tok silikon? Og hvordan følte du deg etter at du slapp kula?😂😂❤️❤️ Jeg elsker deg❤️❤️

    2. Hei!
      Du tar utrolig fine bilder. Jeg er ny her i blogg-verdenen, og lurte på om du kunne sjekket ut min blogg, flere innlegg kommer snart <33

    3. For en koselig dag 🙂
      du og alex er så søte sammen 🙂
      Skal du ha innkjøpsvideo fra London ?
      Sitter og ser på isabelle sin nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg