Ukens spørsmål 12

Hey!

Endelig fredag og helg! Eller de fleste har vel sommerferie nå, så da merker man vel ikke forskjell uansett. Deilig! Likevel er det ukens spørsmål på bloggen min i dag, og det er jo alltid like gøy. Husk at om dere har noen spørsmål, så er det bare å spørre♡ Svarene får dere hver fredag. 

Hvor er skjørtet fra? Det er fra Topshop. Kjøpte det nå da jeg var i London, så de har det nok der enda. Hvis ikke vet jeg at Bikbok har et som ligner veldig. 


Skal du ikke på palmesus? Nei, og jeg er så lei meg for det.. Aleksander og jeg fikk tilbud om å dra dit for to uker siden, men da var jeg så dårlig og jeg visste ikke hvordan formen skulle være nå da. Skikkelig kjipt at vi takket nei i og med at formen min er bedre nå.. Jaja, får heller dra neste år!

Hvis du ikke kunne vært blogger, men måtte hatt et annet yrke. Hva ville du jobbet som da? Drømmejobben min er faktisk politi, eller å jobbe innen etterforsking. Jeg kunne ikke hatt en jobb der jeg gjorde det samme hver dag som for eksempel det å sitte på et vanlig kontor i åtte timer. Så om jeg skulle valgt mellom alle jobber hadde det blitt politi. 

Hvordan takler du at kjæresten din får så mye oppmerksomhet fra andre jenter? Jeg takler det veldig fint vil jeg si, og jeg tenker sjeldent over det. Så lenge jeg vet at Aleksander ikke har lyst på andre jenter enn meg, så er ikke det noe jeg stresser over. Jeg synes bare det er gøy at så mange jenter synes kjæresten min er kjekk, så det stresser meg ikke. 


Kunne du tenkt deg å være med på andre programmer som for eksempel farmen eller bloggerne? Ja, absolutt! Jeg kunne lett vært med på begge delene, men farmen hadde jo faktisk vært dødsgøy! Om det hadde gått bra inne på farmen er et annet spørsmål, men jeg tror absolutt jeg hadde kost meg der. 

Hvis leiligheten din hadde brent og du kun kunne reddet en ting, hva ville det vært? Simba, bamsen min. Jeg har hatt han så lenge jeg kan huske, så jeg hadde helt klart tatt med meg han. Jeg drømte faktisk i natt at Simba mistet nesen sin, og jeg var nesten på gråten da jeg våknet. 

Visste du at Isabelle hadde meldt seg på Paradise Hotel? Ja, det visste jeg. Vi var faktisk på førstegangsintervju sammen, så det var veldig gøy. Jeg hadde aldri sett for meg da at begge to skulle ende opp i Mexico sammen, men det var selvfølgelig noe jeg virkelig ønsket. Jeg visste ikke at Isabelle hadde kommet med fordi begge hadde fått streng beskjed om at vi ikke fikk fortelle noen at vi skulle med. Jeg var livredd for at noen skulle finne ut at jeg skulle dit, så jeg sa det ikke til noen andre enn familien min. Jeg var kjemperedd for at om noen skulle vite det så ville de ikke ha meg med lenger, så jeg turte ikke å fortelle det til Isabelle. 


Hva synes du om skam? Ser du på det? Ja, jeg så på skam. Jeg synes dessverre ingen av de andre sesongene kunne måle seg med sesong to, så jeg falt litt av etterhvert. Jeg har sett alt da, men de to siste sesongene var jeg ikke like ivrig på som det jeg var under sesong to.

Hva hadde du gjort om Kevin slapp kula før deg? Jeg hadde nok blitt skikkelig irritert på meg selv over at jeg ikke gjorde det før han. Hadde nok vært mer sur på meg selv enn på han.


Hvorfor tok du silikon? Jeg tok det fordi jeg ikke hadde pupper og hadde lyst på litt. Jeg hadde så små pupper at ribbena mine stakk mer ut en puppene, og dette irriterte meg veldig. Jeg vet at jeg sikkert blir kalt et dårlig forbilde i og med at jeg har tatt silikon, men dette var noe som plagde meg veldig. Det er min kropp og mitt valg, men jeg anbefaler ikke å ta det med mindre man har tenkt grundig gjennom dette for det er en stor operasjon med full narkose. Ting kan gå galt og plutselig kan man sitte der og ikke være fornøyd. Det er mye man skal tenke over før man bestemmer seg for noe sånt, og aldri gjør det fordi noen andre gjorde det. 

Håper dere likte svarene! Husk at det er bare å spørre i kommentarfeltet om dere lurer på noe, også får dere svar hver fredag♡

42 kommentarer
    1. Hva sa du til Isabelle når du reiste til Mexico? Sa du at du bare skulle på vanlig ferie liksom? Hvilken dekkhistorie brukte du?

    2. Hvem svarte på gratulasjonene du fikk på bursdagen din, i og med at du hadde bursdag mens du var på Paradise?

    3. Kan du skrive litt om hvorfor du bruker løsvipper fremfor vippeextension? Jeg synes det er kjempebra å se at man ikke må ha extension på vippene for å få fine vipper.

    4. Pliiiis svar!!! Hvor er solbrillene du og Isabelle hadde på dere i London vloggen fra???? De svarte litt store. SÅ FINE

    5. Jeg skjønner deg veldig godt koffer du tok silikon, har det samme problemet skjøl. At ribbeina stikk meir ut en det børstan gjør, jeg blir og å ta silikon på grunn av det. Men jeg vil ikke ta så mye vil bare ta sånn at jeg vertfall kan bruke cup B i BH 🙂

    6. Hei du e helt perfekt ❤ :::::::::::: ditt beste minne fra PH? ////////// har du å Alex brukt opp alle pengen du vant fra PH?

    7. hva var den strengeste regelen på ph? forresten så så jeg deg og alex i en bil i stad!!!!! omg (jeg var hun i den hvite hettejakka hvis du lurte:)

    8. Kommer du på jazze festivalen i Kongsberg? Starter på mandag. På fredag er det en konsert der det kommer skjente artister fra Norge. Så sjekk ut nettsiden til jazze festivalen er veldig gøy.

    9. Hvorfor overdreiv du mengden silikon???
      Mange jenter gjøre det virke det ut som går fra små til kjempte store e bare tacky

    10. Dumb ass. Dersom du er etterforsker i politiet sitter du på kontor og etterforsker 8t hver dag. En av ti tusen dager driver du ute.
      Mvh etterforsker

    11. Anonym: Hei! Hvis du ser hva jeg skriver, så skriver jeg en vanlig kontorjobb. Da mener jeg de kontorjobbene der man sitter og fakturerer en hel dag for eksempel. Jeg vet at det er ekstremt mye kontorarbeid i politiet også, men jeg vil ikke si det er en vanlig kontorjobb sånn jeg tenker på det.

    12. Hvor er den rosa toppen fra, den du har på deg på bildet med deg og alexandre?❤️ Plis svar den var sykt fin på deg

    13. Hei Martine! Jeg føler meg ikke vell i kroppen min heller, føler at jeg har skikkelig små pupper og jeg er 15 år, og jeg vurderer å ta silikon kanskje senere, men det vil jeg finne ut av når det er aktuelt. Men hvor tok du det? Hvordan var det etter operasjonen? Plis svar!

    14. Vil legge på en kommentar angående det med silikon. Om det er noen unge jenter der ute så tenker på og ta det.. vent med det! Jeg ventet til jeg ble 21 år, og jeg lå og gråt og gråt i flere dager av smerter og fordi jeg angret og ikke syntes smertene var verdt det! Sitter igjen med fine pupper, da jeg hadde stor forskjell på de før.. Men bare sånn folk er klar over det så er det helt sinnsykt vondt, og en vanlig bivirkning av medisinene du får er brekninger og det er syyykt vondt å brekke seg pga at di faktisk har skjært i deg og det trekker i sårene! Og kvalmestillende medisiner hjelper ikke alltid..Ikke i mitt tilfelle ihvertfall!
      Føler bare for å legge inn en kommentar om det ikke fordi bloggere er dårlige forbilder som har silikon, for langt mer folk enn du tror har det.. men fordi kirurgene er ekstremt dårlige på å fortelle hva som kan gå galt i ettertid og mange glemmer smertene de hadde ganske fort. Jeg leste meg opp om alt om temaet før jeg gjorde det, men ingenting kunne forberedt meg på hvor ille jeg skulle ha det fysisk og psykisk etterpå.
      Angrer riktignok ikke nå, men syns likevel at smertene jeg hadde ikke var verdt det! Men er sikker på jeg aldri har lyst til å legge meg under kniven igjen!
      Og anbefaler dere også å lese på justbreastimplants.com der står alt du kan tenke deg. Og please les så mye du kan om de negative sidene for det et det INGEN som kommer til å snakke noe særlig om. Og om noe skal gå galt er det viktig å vite hva du skal se og kjenne etter! Kirurgene prøver bare og selge deg et produkt og forteller derfor ikke så mye, dessuten er alle operasjoner forskjellige og alle reagerer forskjellig

    15. Tusen takk! Har sett Isabell sin video om dette og hun sa akkurat det samme! Samtidig så er det flere kirurger i engelske stater som er sinnsykt flinke, har sett youtubere tatt dette og de var raske og friske igjen etter en time (: men det blir mye penger og reise for å så opperere også😴 Men setter pris på kommentaren <3
      -C

    16. Stemmer det at man ikke har lov til å bruke sminke inne på paradise hotel?
      Leste på bloggen til en annen blogger at det ikke var lov

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg