Funfacts om forholdet til Aleksander og meg

Heey!

Jeg ser det er mange som vil at Aleksander og jeg skal skrive funfacts om hverandre, og det kan vi selvfølgelig gjøre. Ikke akkurat i dag, for nå tenkte jeg faktisk og heller komme med noen funfacts om forholdet vårt. Så nå har jeg også bedt Aleksander om å komme på noen ting, så får vi se hvordan dette går da. 

Vi diskuterer alltid om hva vi skal spise- Jeg tror nok jeg er den vanskeligste av oss på dette området. Aleksander kan komme med hundre forslag til hva vi skal spise, så ender det opp med at jeg heller vil ha kjøttkaker fra Fjorland. Jeg er helt umulig i matveien i blant og jeg klarer aldri å bestemme meg. Aleksander er mye enklere på det området der, for han kan jo faktisk dytte i seg hva som helst. Aleksander er typen som kan dra på butikken og kjøpe seg tre boller til frokost. 

Aleksander er kokken i forholdet- Jeg blir skikkelig bortskjemt av å være med Aleksander, for han skal absolutt gjøre alt for meg. Om jeg sier jeg skal lage rundstykker spretter han opp fra sengen før meg for å gjøre det for meg. Han er også den som lager maten selvom det skjer veldig sjeldent her hjemme. Vi drar alt for ofte ut og spiser, men det skal vi slutte med. Han er hvertfall veldig flink til å ta av seg matlagingen for meg, for der er jeg ikke noe mester.


Vi er ekstremt kosete begge to- Dette er jeg veldig glad for, jeg tror det hadde blitt veldig vanskelig om kun en av oss hadde vært det. Vi kan ligge i sengen i flere timer og bare holde rundt hverandre og stryke på hverandre. Når vi legger sovner jeg alltid i armkroken hans og på morgningen våkner han i min. Jeg synes det er veldig koselig for jeg elsker å ligge i armkroken hans, og hver gang vi er borte fra hverandre klarer jeg ikke å sove. 

Vi er sammen så og si hele tiden- Og vi blir ikke lei. Jeg synes det er veldig merkelig for jeg kan bli fort lei av å være med de samme menneskene over lengre tid, men Aleksander blir jeg ikke lei av å være med. Jeg kan være med han hele tiden og når han skal dra savner jeg han med en gang. Jeg vet ikke om dette er bra eller dårlig at vi er så mye sammen, men det er ikke noe problem til nå. Selvfølgelig er vi fra hverandre også, og det er aldri noe problem om jeg skal være med venninner eller han kompiser. 

Vi dusjer alltid sammen- Hver gang en av oss skal dusje blir den andre med. Da setter vi oss ned i dusjen, også bare sitter vi der til varmtvannet er brukt opp. Problemet da er at jeg elsker at vannet er glovarmt, men han vil gjerne ha det litt kaldere. Derfor blir det en bitteliten diskusjon om dette hver gang, helt til jeg får viljen min. 


Aleksander er den shoppegale av oss- Dette skulle dere vel ikke trodd? Det verste jeg faktisk vet om er å gå rundt i butikker for å shoppe. Så fort jeg må være med han inn i en butikk ser jeg alltid etter en stol slik at jeg bare kan sitte å vente på han. Jeg elsker å shoppe i utlandet, men i Norge bruker jeg faktisk ikke penger på klær. Aleksander derimot skal innom Zara fire ganger i uken.. Heldigvis har de mange steder jeg kan sitte inne på Zara, hehe!

Vi har et sykt bra teamwork- Vi hjelper hverandre hver gang en av oss har noe jobb med instagram eller blogg. Vi stiller alltid opp for hverandre når det kommer til bilder og tekst. Jeg spør ofte Aleksander om han har forslag til hva jeg kan blogge om, og jeg stiller alltid opp som fotograf for han. Vi jobber skikkelig bra sammen og er veldig effektive. Jeg er veldig glad for at han hjelper meg så mye som han gjør, og jeg tror nok han også setter pris på at jeg hjelper han tilbake. 

Vi krangler aldri- Jeg tror vi har kranglet en gang, og ellers er det bare noen smådiskusjoner her og der om for eksempel hva vi skal spise. Vi krangler aldri og det er jeg veldig glad for. Den ene gangen vi kranglet gikk det heldigvis over igjen etter en halvtime, så det var ikke noe voldsomme greier. 


Aleksander kaster alltid søpla- Jeg er veldig dårlig på det området der, for jeg synes det er alt for langt til søppelkassen. Aleksander derimot kan forsvinne i noen minutter og jeg kan ikke skjønne hvor han blir av. Etter noen minutter kommer han tilbake og da har han kastet søppel. Jeg vet ikke om det er noe han gjør bare for å komme seg bort fra meg i noen minutter da. Neida, hehe! Han er veldig flink til å hjelpe til her hjemme. 

Vi tar alltid stein, saks, papir i butikken- Hver gang vi handler tar vi stein, saks, papir om hvem som skal betale. Gjett hvem som alltid taper. JEG. Tar gjerne i mot tips til hvordan jeg kan vinne det der, for nå er jeg drittlei av å tape hver gang. 

Håper dere likte innlegget, for det var veldig morsomt å skrive. Vi blogges mer senere♡

 

 

 

32 kommentarer

Siste innlegg