Jeg prøver ut noe nytt og håper dere vil følge meg der også!

Hey!

Jeg har bestemt meg for å lage en facebookside som dere kan like om dere vil få beskjed hver gang jeg poster et nytt innlegg. Jeg tenker å bruke denne siden aktivt fremover slik at det blir enklere for dere hver gang jeg publiserer noe nytt. I tillegg tenker jeg at om dere har noen spørsmål, så kan dere jo bare sende meg en melding der. Da blir det litt enklere for meg også i og med at jeg kun vil bruke min egen facebook privat til å snakke med venner, men på denne kan jeg snakke litt med dere også♡ Kanskje jeg kan kjøre litt konkurranser der også om det er mange som liker den, det hadde vært veldig gøy! 

Dere finner enten facebooksiden HER eller ved å bare søke på martinelunde.blogg.no på facebook♡

Processed with VSCO with s2 preset

Håper dere liker facebooksiden min, så skal jeg være flink til å oppdatere dere der og ikke minst svare dere på meldingene♡ Vi blogges mer etterpå! 

4 kommentarer
    1. Jeg så alex på gardermoen natt til tirsdag.
      Hva gjør han når han ikke er hos deg, sånn rundt omkring i Oslo? har han familie eller venner der? Han var litt lavere enn jeg hadde trodd, og gjorde veldig mange grimaser når han sto og kjøpte snus i taxfree. Lurer på om han alltid står å lager grimaser?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg