Roadtrip med Aleksander

ANNONSE

Hei dere!

Nå er jeg på vei til Vestby med Aleksander. Han hadde veldig lyst til å dra på outletet som er der, så da måtte jo jeg selvfølgelig bli med. I og med at det tar litt tid å kjøre dit tok jeg med meg macen, for da kan jeg få skrevet ferdig noen innlegg i samme slengen. Vi skal bare titte litt i butikkene og få i oss litt mat, så vi blir der ikke så alt for lenge. Er uansett koselig med en liten biltur! 

I dag fikk jeg forresten nytt påfyll med Hair Luxious fra Good For Me. Det har blitt en vane å ta en pille hver morgen, og her om dagen da jeg merket det begynte å bli tomt fikk jeg panikk. Derfor fikk jeg bestilt hjem noen nye bokser slik at jeg har hele sommeren når jeg er i Spania og Portugal også. Jeg tar som sagt en pille hver morgen for at håret mitt skal bli sterkere og sunnere, i tillegg er det et pluss at disse pillene også inneholder masse B-vitaminer. Det passer meg veldig godt i og med at jeg er ekstremt dårlig på å ta vitaminer. 


Til nå er jeg veldig fornøyd med effekten det har hatt på håret mitt, og jeg kommer til å fortsette slik at jeg får det beste resultatet. Om man bruker dette lenge nok vil det også hjelpe håret ditt med å vokse fortere, og jeg sier ikke nei takk til lengre hår! Jeg merker allerede at håret mitt har blitt sunnere enn det det var for rundt to måneders tid siden, og det er derfor jeg velger å anbefale det videre til dere. Jeg har også anbefalt venninnene mine dette produktet, så det sier litt om hvor fornøyd jeg er! 


Om du har lyst til å prøve ut Hair Luxious selv, så finner du direktelink til produkter HER. Om dere bruker rabattkoden “Martine20” får dere 20% rabatt hos Good For Me

Vi blogges mer senere i dag♡

17 kommentarer
    1. Hei, er det ikke 2 sånne piller du ska ta for dagen? Står det på pakken, og eg tar det på kvelden, er det samme når på dagen du tar de eller må det være om morningen??? Og går det fint å glemme å ta de en dag eller fler?? Ikke hør på den kommentaren du fikk, eg syns bloggen din og isabelle sin er kjempe fin, og koselig å lese, dere er så fine begge to😊

    2. Anonym: Orker ikke negativitet i kommentarfeltet 🙂 Jeg tenker at hvis du har et så stort behov for å kommentere slikt her så kan du i det minste kommentere med ditt fulle navn istedet for å gjemme deg bak anonym 🙂

    3. Til deg som slenger så mye negativt så sytes jeg hun har et godt poeng. Eller er du redd kanskje? Jeg sytes alle de som har sakt mye piss bør tenke seg om. Jeg tror bare dere er skjalu på Martine.
      Jeg syntes hun har har mye god tips og er utrolig. Jeg støtter deg i alt du har sakt. Jeg vil heller hjelp deg å sette alle de som slenger med leppene bør frykte deg.
      Stå på å ikke la deg knekke av slike tapere.

    4. Hei! Synes krøllene dine var såå fine etter turen du hadde til frisøren. Vet du hvilken krølltang/krøllstav de brukte? Har du evt en som lager slike du kan anbefale? 🙂

    5. Trodde dette innlegget skulle handle om en roadtrip? Bare clickbait for å selge de rosa pillene dine ..Over halve innlegget handler jo om det. Rart det er lov til å lure leserne slik?

    6. Kan du skrive et innlegg om outletet når dere har vært der? 😀 Har hatt lyst til å dra dit selv en stund, men skulle gjerne visst litt om hvordan utvalget og prisene er først. Føler at mange outlet ikke er så rabatterte som de gir uttrykk for.

    7. Hår er døde hudceller og alt som er dødt får man ikke bedret eller gjort noe endringer med. Det tonnevis av produkter og piller derimot kan hjelpe til med, er å få det til å føles mykere, men dette vil kun vare perioden du tar piller/kur ol. Hilsen frisør:)

    8. Din tidligere vennekrets sier at du “gjør deg dum” foran kamera for å tjene penger? og at du oppfører deg helt annerledes sammen med isabell? Hvis dette er sant, får jeg vondt. Tenkte du var glupere enn som så ♡

    9. Mia M: Dum foran kameraet for å tjene penger? Hvilket kamera? Tjente ikke penger på Paradise, så det ville ikke gitt noe mening for meg å skulle være dum der 🙂 Føler ikke jeg er noe annerledes med Isabelle heller, så da lurer jeg virkelig på hvilke venner som har sagt dette

    10. Elsker din og Isabelle sin blogg 😃 ( har en da ikke lest Isabelle sin blogg ) men skal lese den nå 😃😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg