Hvordan går det med treningen, Martine?

Ja, hvordan går det med treningen? Noen husker kanskje at jeg skrev et innlegg for en stund siden om at jeg skulle begynne å trene? Jeg var supermotivert og klar for trening, og vil dere vite hvor mange ganger siden det jeg har trent? NULL. Hvordan er det mulig? Jeg som var så motivert, kjøpte meg nytt treningstøy og var skikkelig klar for treningssenteret. Det er jo flaut å si at jeg ikke har trent i det hele tatt i og med at jeg dedikerte et helt innlegg her på bloggen om det for noen måneder siden. 


Jeg får så ofte spørsmål om hvordan det har gått med treningen, og jeg har egentlig bare oversett de spørsmålene fordi jeg er flau over å ikke ha trent en eneste gang. Jeg skulle virkelig også ønske jeg var en av de som sto opp tidlig for å trene, spiste sunt og alt det der. Men jeg er bare motsatt. Jeg sitter her nå mens Aleksander er på trening, og nå kommer venninna mi opp med cupcakes til meg. Er det mulig liksom? Nå skal jeg ta meg sammen. Nå begynner formen å bli bedre, så da skal jeg hvertfall komme meg på trening en dag neste uke. 

Så ja, nå skal jeg spise cupcakes. 

9 kommentarer
    1. Ååå fineste Martine!! Du har jo drømmekroppen! Ikke vær flau over at du ikke trener, det er utrolig mange som deg som føler at de MÅ trene bare fordi alle andre gjør det! Gjør akkurat det du har lyst til og spis det du vil! <33

    2. Du e jo veldig heldig som har kjæreste som trener og som kunne ha dradd dæ med❤️ Masse motivasjon med treningspartner!

    3. Hvis det er til noen trøst så synes jeg at du ser helt fantastisk ut, om du trener eller ikke:)) du ser fab ut likevel<33

    4. Takk for dette innlegget 😊 Så godt å høre andre som også kjøper treningsklær og har store planer, men sliter med å komme seg ut døren! Føler alle rundt meg er så flinke, godt å høre at jeg ikke er den eneste som sliter litt med å komme seg til treningssenteret 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg