Storytime- det spøkte hos oss

Hey!

Det var veldig mange som ønsket en storytime, så da kan jeg jo fortelle en av historiene for dere nå. Dette skjedde da jeg bodde hjemme med familien, og der spøkte det faktisk ganske mye. Jeg tror på overnaturlige ting siden jeg har opplevd så mye sånt. Selvfølgelig skjønner jeg at ikke alle tror på sånne ting, men det gjorde ikke jeg heller helt til jeg opplevde det selv. 

Historien jeg skal fortelle nå er en av mange, men dette skjedde for en del år siden. Jeg, mamma, pappa og broren min satt i stuen en kveld og så på tv. Pappa har aldri trodd på overnaturlige ting, men jeg og mamma hadde opplevd ting hjemme før som var veldig spesielt. Hvertfall så satt vi i stuen, og plutselig falt et takkekort ned fra peishyllen. Takkekortet var fra en kompis av broren min som het Trygve siden han akkurat hadde konfirmert seg. Da begynte selvfølgelig pappa å tulle med å si at takkekortet falt ned fordi han som bodde i huset vårt før het Trygve. For han som bodde der før het faktisk Trygve og han var vel onkelen til bestemor ellernoe. Pappa begynte da og si at Trygve som bodde der før kanskje ikke likte at vi hadde bilde av en annen Trygve i leiligheten og bare drev å sa sånne ting. Da ble selvfølgelig jeg redd og ba han slutte. Plutselig sier pappa på tull “Trygve, om du er her så gi oss et tegn da”. Akkurat i det han sa det gikk all strømmen i stuen. Altså hvor sykt er ikke det? Et sekund etter han hadde sagt det bare gikk alt fra lyset i stuen til tven. Det ble helt mørkt og jeg begynte så klart å hylgråte. Jeg var livredd, og det tror jeg alle var. Jeg har aldri sett pappa så rar før, for han skulle jo bare tulle. Han fikk like sjokk som oss, for det var jo helt merkelig at det skjedde akkurat når han spurte etter et tegn om Trygve var der. 


Jeg synes hvertfall at dette er kjemperart, og jeg tror ikke at vi foreksempel fikk strømbrudd akkurat i det han sa det. Jeg tror helt klart det finnes noe mer mellom himmel og jord enn det vi vet om, for jeg har opplevd mye merkelig som det ikke helt finnes noe forklaring på. Jeg synes det er kjempeskummelt, men samtidig er det jo litt spennende. Jeg skulle gjerne hatt et forklaring på det som skjedde den kvelden når all strømmen gikk i det han sa det, for jeg synes det er kjempespesielt at det skjedde da han sa det. 

Pappa har forresten ikke tullet med sånne ting i ettertid, for jeg tror nemlig han ble ganske redd selv. Jeg tror ikke han heller klarte å finne noe forklaring på akkurat det der. Jeg får enda frysninger når jeg tenker på det der, for det er nok noe av det ekleste jeg har opplevd. Dere må bare si ifra om dere vil ha fler slike historier, for jeg har mange fler! 

50 kommentarer
    1. Skjønner du ble redd, for det var da veldig “tilfeldig”… 😯😧
      Har egentlig heller aldri trodd på overnaturlige ting, men etter noen hendelser i det siste har jeg begynt sakte men sikkert å endre mening! Men av en eller annen grunn syntes jeg dette med overnaturlige ting er interessant! Så egentlig gjør det på en måte ingenting😆

    2. Lag mange sånne!!😍, kan du lage en video av at du forteller om di tingene på “Isabelle&Martine” brukeren på yt det er så gøy når dere snakker om sånne ting på kanalen!!😍💖PS. Jeg er din største fan😭❤️💖

    3. Jeg skjønner virkelig at du ble redd! Jeg har alltid vært redd for sånne ting å jeg har merket noen sånne ting i huset vårt i det siste… jeg tørr nesten ikke å være alene i et rom engang😅
      Å når jeg var liten så drev broren min alltid å tullet med at det var et drapshus under jorden rett under huset vårt for mange år siden, å siden jeg var veldig liten så trodde jeg selvfølgelig på det og begynte å gråte å løp til mamma og pappa…😅 Av en eller annen merkelig grunn så har jeg alltid vært redd for dokker?! 😂
      Men jeg vil gjerne at du skal skrive om flere slike hendelser!
      Ha en fin kveld<3

    4. jaa!! Vil gjerne ha fler, kan du lage en yt video der dere forteller om dt?? Siden du har så mange (hvis dt var forståelig)

    5. Kan du ha storytime på yt en gang? Er veldig mange youtubere som gjør det og jeg synes det er veldig morsomt og se på og i tilleg er det veldig populært så du får kansje flere subs også haha💓

    6. Det er så skummelt, men også spennende og høre om sånt😅 Jeg likte virkelig og lese dett, vil ha flere. Har opplevd slike ting før😶

    7. Dette høres kanskje litt rart ut, men kan du lage et innlegg på hva du spiser i løpet av en dag? evt ha en hva jeg har i kjøleskapet/handlekurven?
      hadde vært gøy å se 🙂

    8. Jeg har opplevd noe likt! Jeg og en venninne var på skolebiblioteket som var i en kjeller der folk tullet om at det spøkte. Så hørte vi en rar lyd, nesten som at en stol flyttet på seg, og det var stoler der. Venninna mi ble redd også skulle jeg tulle med å si: Hvis det er noen her, gi oss et tegn! Så falt noen bøker ned fra hylla rett ved oss. Så vi sprang opp til klasserommet og var kjemperedde😫 Det er ekkelt å tenke på..

    9. Flere!! Pls! Elsker sånne storytimes men hadde vært enda bedre hvis du hadde laget det på youtube :)) hvis du har en skikkelig bra en – eller bare lage en video med to-tre skumle historier! Det hadde vært kult

    10. Vil gjerne også ha et innlegg med hva du spiser i løpet av en dag, en vanlig frokost, lunsj og middag for deg og evt mellommåltider/kveldsmat

    11. Flere😍 Men kan du lage video på you tube der du forteller slike eller andre storytimer også?❤️

    12. Jeg vil ha flere!❤️
      Men hvor mage historier har du egentlig?😂
      Den var ganske syk!🔥
      Får du fans på døra?💙
      Hvordan går det med deg å Alex?

    13. Mer, du er helt fantastisk jeg elsker å høre på såndre historier får helt frysninger..❤️❤️😶

    14. Jeg syns dette er sykt spennende å lese om, jeg har på en måte opplevd litt sånne ting her hjemme jeg og men jeg vet ikke hva jeg skal tro om det men jeg tror helt klart på overnaturlige ting! For et år siden så var det hvertfall sånn at noen ganger som vi kom hjem fra skolen (jeg og broren min) så kom det lyd fra TV-en selvom den var av, og skjermen var helt svart😳❤️ Elsker bloggen din btw❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg