Ukens spørsmål 11

Hey!
Da er det tid for ukens spørsmål igjen. Jeg kommer også til å svare på spørsmålsrunden så fort jeg føler meg litt bedre og ikke hoster så mye. I mellomtiden tar jeg ukens spørsmål nå, for jeg har fått inn en del spørsmål i det siste.

Hvorfor filmet du ikke Isabelle så mye i vloggen fra Stavanger? Ser flere lurer på dette, og det var fordi hun kom til Stavanger en dag etter oss. I tillegg bodde vi på forskjellige hoteller, og vi møttes kun på konserten. Derfor ble det ikke så mye av Isabelle i denne vloggen, men vi kommer jo til å lage flere vlogger fremover. 

Hvor er genseren i slutten av videoen fra? Den er fra NAKD. Fikk den for en stund siden (sponset) og jeg elsker den! 


Hvor er ALOHA banneren fra? Den er fra standard som ligger i byen, men jeg kjøpte den for en del år siden da jeg arrangerte Det Beste Vorspielet hjemme hos meg. Så jeg er veldig usikker på om de selger den enda, men jeg vet at de har masse i sånn Hawaiistil der. 

Når kommer innkjøpsvideoen fra London? Jeg skal prøve å få spilt den inn imorgen, så da kommer den nok i løpet av uken. 

Kan du skrive litt om første gangen du hadde sex? Hm, jeg føler det egentlig er litt privat? Jeg føler ikke jeg trenger å brette ut så mye her på bloggen min, så derfor kommer jeg nok ikke til å skrive det her. Det eneste jeg vil skrive om det er at jeg ventet lenge. 

Krangler du og Isabelle mye? Nja, haha! Vi diskuterer litt i blant, men vi blir fort venner igjen da. Det er heldigvis ikke noe langvarig. 


Slik håret ditt er nå, er det ikke farget? Nei, jeg har bare en helt syk ettervekst. Har ikke gjort noe med håret mitt siden før Mexico, så det er virkelig på tide å få gjort noe med det nå. Jeg bruker kun lillashampo for å holde det kaldt, og det funker veldig bra om man vil få vekk gultoner i håret. 

Har du lyst på barn? Ja, jeg har veldig lyst på barn. Jeg elsker barn, men det er nok lenge til jeg skal ha mine egne. Jeg er ikke klar for det enda, og jeg føler også jeg er for ung. Barn blir det nok helt sikkert, men ikke før om lenge. 

Hvordan er forholdet mellom deg, Sofie og Andrea? Sofie og jeg snakker veldig ofte, nesten daglig. Jeg møter henne også i blant, og det er veldig koselig! Andrea har jeg ikke så mye kontakt med, men når vi møtes er det alltid veldig hyggelig♡ 


Har du noen gang opplevd noe overnaturlig? Ja, flere ganger faktisk! Jeg kan kanskje ha en storytime på dette om noen vil det? De tingene jeg har opplevd er skikkelig ekle, så det er bare å si ifra om dere vil høre. 

Vil du anbefale andre å melde seg på Paradise Hotel? Herregud, JA! Jeg unner faktisk alle å skulle få oppleve det å være der. Jeg savner det så mye, og jeg blir nesten litt trist av å tenke på at alt er over og at jeg ikke skal få oppleve det igjen. De som vil være med burde virkelig søke, for det er en helt fantastisk opplevelse. Åh, jeg vil tilbake! 

Hvordan ser du for deg at livet ditt er om ti år? Om ti år håper jeg selvfølgelig at jeg fortsatt er med Aleksander. At vi har kjøpt oss hus, kanskje allerede har barn eller vil ha det. At begge har bra jobber, og at vi har det fint sammen♡

Håper dere likte spørsmålene, og det er bare å fortsette å spørre så svarer jeg på de vanligvis på fredager♡ Vi blogges senere!

40 kommentarer

Siste innlegg