Jeg har aldri opplevd noe lingnende

Hey!

Herregud for en dag dette har vært. Jeg har faktisk aldri opplevd noe lignende før. Det var jo sinnsykt mye mennesker i byen i dag på grunn av VG- lista, og de som drar dit er den alderen som følger med på Paradise. Altså, ting har tatt helt av i dag. Folk har løpt etter meg, kommet inn på på Fridays når jeg har spist, fulgt etter meg og alt mulig. Det har vært helt sinnsykt. Det er skikkelig merkelig fordi jeg synes det er så rart å møte så mange mennesker på en gang som vil ta bilde med meg. Det er så merkelig. Det eneste jeg ser er tallene av hvor mange som leser bloggen min, hvor mange likes jeg får osv. Men jeg får jo ikke møtt dere så ofte. Jeg synes det er kjempekoselig, men samtidig er det så rart. Bare det at så mange møtte opp på meetupen i dag for å få tatt et bilde med meg. Jeg er så takknemlig for at jeg får muligheten til å møte dere, og det er veldig hyggelig at dere kommer bort, snakker litt, spør om bilde, klem og er så høflige. I dag ble jeg faktisk satt ut av hvor mange som har kommet bort, men det er jo bare koselig!


Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en koselig middag med Therese og Ine. Vi ble sittende i alt for mange timer mens vi snakket og spiste. Skikkelig koselig! Egentlig frister det mest å dra ut nå, men formen sier noe annet. Jeg savner faktisk litt å dra ut nå som det er så fint vær ute. Jaja, jeg får bare vente en uke til. 

Vi blogges mer imorgen, og takk til alle som har kommet bort i dag♡

7 kommentarer
    1. Haha en venn av meg visste ikke at det var dere også sa hun hei også skjønte hun at det var deg så møtte vi kevin andre og Morten så var jo grunde på venen da haah

    2. Du er en såååå fantastisk person og jeg elsker deg sååååååå mye kjemp gøy å møte deg ut er utrolig❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Jeg hadde ikke hørt om meetuprn siden vi var på ferie og jeg hadde ikke 4G. Men vi skulle faktisk på Aker brygge kl5, der var vi og der var gratis wifi og jeg ser meetupen din var, og jeg ble så lei meg. Men vi for på VG-Lisa og der fikk jeg tatt bilde med
      Isabell og Kevin var bak meg uten at jeg visste det& jeg er en kjempestor fan og ly❤️❤️😻

    4. Jeg ville bare si at jeg synes du er dødsnydelig og det står respekt av at du er deg selv fullt ut. Du er absolutt min favoritt inne på PH gjennom tidene. Du er i tillegg true beauty, oh my..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg