En koselig meetup

Heey!

Da er meetupen ferdig og det var så gøy å møte dere! Jeg hadde det veldig morsomt, selvom jeg måtte gå litt tidligere enn de andre for å slappe av litt. Jeg trodde ikke det skulle komme så mange, men shit! Det var jo helt sykt mange som kom. Det var hvertfall utrolig koselig å møte dere, og jeg beklager så mye for at jeg måtte dra litt tidligere..

Nå skal vi dra å spise litt i og med at Therese har bursdag i dag! Etter det skal jeg hjem og se VG-lista hos bestemor og bestefar. Jeg var egentlig invitert på VG-lista, men det får jeg droppe siden jeg ikke er frisk. Jeg får håpe jeg får den muligheten igjen et annet år, for jeg hadde skikkelig lyst til å dra i år..

Vi blogges senere!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg