Min første gang..

Hey!

Jeg har fått noen kommentar i dag om jeg kan lage et innlegg om min første gang. Jeg synes det er utrolig morsomt når andre skriver om dette, så da tenkte jeg at jeg også kunne gjøre det. 

Mitt første møte med sminke- Herregud, dette er jeg veldig flau over! Det har seg sånn at jeg var veldig sent ute med å bruke sminke, men jeg var veldig fan av å tegne på meg et kattefjes i ansiktet. Jeg husker de eldre jentene gjorde dette, og da begynte jeg og noen andre venninner med dette også. Jeg gikk vel med dette kattefjeset på skolen et par ganger også, men det var mest når vi skulle ned på fotballbanen for å se på guttene spille kamp. Eller de gangene vi hadde photoshooter, som på bilde under her. På dette bilde brukte jeg forresten den mørkeste foundationen de hadde på Nille også, kjempefint! Dette bilde her er vel tatt i sjette klasse.. 


Mitt første kyss- Det må vel ha vært i barnehagen, for da hadde jeg nemlig en kjæreste over flere år. Haha! Bortsett fra det var det vel under Norway Cup, for da bodde det folk på skolen jeg gikk på. Vi jentene pleide å dra ned dit for å henge med guttene, og da husker jeg at han ene kysset meg bare sånn plutselig. Jeg aner ikke hva denne gutten heter, og det kysset var bare et nuss. Ikke sånn veldig romantisk akkurat, haha! Jeg tipper jeg var rundt tolv år da dette skjedde, men jeg var veldig stolt husker jeg. 

Min første kjæreste- Bortsett fra i barnehagen, så er faktisk Aleksander min første kjæreste. Jeg har aldri hatt kjæreste før han, men jeg kunne ikke vært mer fornøyd med at han er min første kjæreste. Vi har det veldig fint sammen og han gjør meg utrolig glad! Han er både min bestevenn og kjæreste, og jeg tror det er derfor vi har det så bra sammen♡


Første gangen jeg var full- Dette husker jeg sykt godt! Det var helt forferdelig, men nå er det bare morsomt å tenke tilbake på. Jeg hadde fylt 18, så jeg var heldigvis gammel nok til å drikke. Jeg ble invitert med på vors med noen andre jenter før vi skulle videre på fest. Jeg drakk ikke så mye på denne tiden, men hadde vært på noen fester. Jeg hadde vel egentlig kun drukket cider og rusbrus før dette, og aldri vært full. De andre jentene drakk vin, og til slutt ga en venninne meg også vin. Det endte med at for hver gang jeg drakk, helte henne oppi mer vin til meg. Jeg merket jo ikke at jeg var full siden jeg satt, men da jeg reiste meg opp etter noen timer sa det bare pang. Jeg sjanglet som bare det og alt bare snurret. Det var kjempeekkelt i og med at jeg aldri hadde vært full før. Jeg husker absolutt ingenting fra da vi gikk til denne festen vi skulle på som ligger i nabohuset der jeg bodde før. Da vi kom dit hadde jeg vært helt borte, og til slutt bestemte de seg for å følge meg hjem. Klokken var da halv ni på kvelden og jeg måtte bli fulgt hjem, selvom vi var i nabohuset. Da jeg kom sto pappa utenfor huset med en kompis, og han merket jo så klart at jeg var full. Jeg gikk til slutt inn til mamma og hun tok meg med ut på verandaen. Jeg husker mamma, pappa, broren min og kusinene mine bare lo av meg der jeg satt med bøtta i hendene og spydde hele kvelden. Akkurat der og da var det helt forferdelig, men nå er det bare noe jeg kan se tilbake på og le av. 

Første gang jeg fikk mensen- Haha, dette er en ganske morsom historie! Jeg var veldig sent ute i forhold til de andre venninnene mine, og jeg gikk rundt og ventet på at det skulle skje. Jeg har alltid hatt blodskrekk, så det skjer at jeg besvimer når jeg ser blod. Og det var akkurat dette som skjedde. Jeg var på badet hjemme og plutselig oppdaget jeg at det var blod på papiret. Jeg ropte på mamma og besvimte i armene hennes. Etterhvert kom jeg tilbake til meg selv, og da forklarte mamma meg at dette var mensen og at jeg ikke trengte å være redd. Jeg var vel rundt fjorten/femten år, så jeg fikk det ganske sent. 


Min første BH- Denne husker jeg skikkelig godt! Den var lyserosa i størrelse 65AA, og den fikk jeg i en julekalender av mamma. Da jeg åpnet den pakken fikk jeg sjokk, og jeg kunne ikke skjønne hvordan mamma kunne kjøpe en BH til meg. Jeg tror faktisk jeg begynte å gråte også fordi jeg ble sur for at hun hadde kjøpt det. Det endte med at et par dager etterpå bestemte jeg og en venninne oss for å bruke BH på drillavslutningen. Jeg var da ekstremt stolt og gjorde så og si alt for at BHstroppene skulle vises. 


Mitt første dyr- Det var en kanin, men den var egentlig ikke min. Det var bestemor og bestefar sin, men den var vel så og si min. Det var en helt svart kanin og jeg byttet navn på den hele tiden. Den het alt fra Nusse til Donald, og jeg tror det var Donald den het da den døde. Vi hadde et stort utebur til den i hagen, og en dag da jeg kom hjem fra skolen var kaninen borte. Det var bare masse pels som lå igjen og da skjønte vi fort at den hadde blitt spist opp av en rev. Jeg var kjempelei meg og fikk med meg bestefar på å lage en felle for denne reven. Jeg hadde planer om å ta den, så bestefar lagde en revefelle, men reven kom seg unna. 

Jeg håper dere likte dette innlegget, og ikke minst bildene selvom det er ganske dårlig kvalitet på noen av dem. Jeg hadde ikke akkurat noe kult kamera på den tiden, så bildene er vel tatt med en gammel telefon. 

Vi blogges mer senere♡

16 kommentarer
    1. Du må skrive hvor gammel du var når disse hendelsene skjedde! Da blir det mer interessant😘😘 Men bra innlegg!

    2. “Det har seg sånn at jeg var veldig sent ute med å bruke sminke” … “Dette bilde her er vel tatt i sjette klasse”
      Det der henger ikke helt på greip. Syns du oppriktig at det å begynne med sminke i 6-klasse kan kvalifiseres som “veldig sent”? Jeg regnet med at det var snakk om første året på videregående eller noe i den duren, da dette er rimelig sent for ungdommer nå til dags. Sjette klasse derimot, det er normalt til tidlig alder å begynne.

    3. Morsomt innlegg Martine!! Fortsett med slike!
      Det er alltid hyggelig å høre hvordan du var før “kjendis statusen” 🙂 Stå påå! Nå kan Alex komme med sitt hehe
      Hva om du og Alex gjør “ting du ikke visste” om hverandre? Morsooomt <3

    4. Hei, jeg hadde hvert syykt takknemmelig vis du hadde sett dm min på Instagram, jeg trur prowhitning har svindet meg ellernoe sont. Jeg heter @benjamin.b.o

    5. Jeg så på en videoblogg for litt siden at du ikke mistet jomfrudommen din før du var sånn 17(?), Føler jeg er den eneste i venninne gjengen som ikke har hatt sex enda:-/ så det er litt lettende at det er andre som også var litt sent ute<33

    6. Morsomt innlegg!!
      Meeen.. hvilken drilltropp drilla du i?🙈Har drilla i over 10 år, så derfor jeg lurer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg