Jeg merker allerede forskjell på håret mitt♡

ANNONSE


Hey!

Jeg er i en skikkelig prosess med håret mitt nå, altså det har slått seg helt vrangt. Det har vært ekstremt tørt, livløst og i tillegg har jeg mistet mye hår i det siste. Jeg synes et sunt og friskt hår er det fineste, så akkurat nå vil jeg bare ha tilbake det fine håret jeg hadde før. I tillegg til å bruke gode produkter i håret har jeg jo også gått på Hair Luxious fra Good For Me en periode nå. Dette produktet inneholder masse B- vitaminer som skal styrke håret mitt og gjøre det sunt igjen. Det skal også gi meg en naturlig hårvekst, men dette tar selvfølgelig tid. Det skjer ikke over natten, så jeg må bare være tålmodig. 


Til nå er jeg veldig fornøyd med Hair Luxious og jeg merker allerede forskjell. Håret mitt føles mye sunnere og det føles ikke like slitt ut lenger. Jeg føler også det har vokst litt, og det trodde jeg ikke skulle skje så fort. Jeg ble ganske overrasket for jeg har ikke helt stolt på lignende produkter tidligere, men disse overrasket meg veldig positivt. Jeg kommer helt klart til å fortsette med disse for B- vitaminer er veldig viktig for håret og dette produktet inneholder hele 8 typer av B-vitaminer. 


Jeg har også en rabattkode til dere som vil vare i en uke. Rabattkoden er “Martine20” og bruker dere denne vil dere få 20% på Hair Luxious som dere finner HER♡ 

 

 

12 kommentarer
    1. Hei eg går på denne eg og, er på min andre boks no, er fornøyd eg og, føler det har vokst litt og 😊så veldig bra disse

    2. hvordan kan du si håret ditt er mindre slitt? hele håret er jo dødt, så piller kan ikke gjøre det mindre slitt

    3. Heia Kjære deg…
      Du er ei flott jente.. Og god til å skrive.. Leser flittig bloggen din, og følger deg på snap 🙂
      Som jeg har fått med meg har du vært syk en stund. Dette påvirker både hår og negler.. Håret blir også faktisk “Sykt”.. Og da mister man mye hår.. Jeg er også sikker på, når du blir frisk vil du se endring på ditt hår..
      Riktig god bedring <3
      Og lykke til videre <3
      Mvh Anita

    4. Hahaha hvorfor er den kritiske kommentaren min blitt fjernet?? Er du så imot å heller spise friskt og sunt enn å oppfordre unge jenter til å ta piller??????

    5. Som jeg skrev tidligere en får i seg nok B vitamin ved å spise et sunt og variert kosthold! B vitamin finnes i både grønnsaker, kjøtt , egg + + ! Hvor mye tjener du på å lure oss til å kjøpe dette produktet? Rosa piller og en rosa delikat eske som tydelig appellerer til unge jenter! SMART å bruke martine lunde i markedsføringen sin , et forbilde for unge jenter… ET FORBILDE!

    6. Hva tenker du om at du er med på å skape en trend blant unge med å ta piller? Du vet at det allerede er et problem at unge i økende grad bruker piller for både det ene og andre.

    7. Hei, Martine!
      Jeg skal absolutt ikke kritisere deg for å skrive reklameinnlegg – det gir jo deg en inntekt, slik som i en helt vanlig jobb, og det må jo være helt topp å kunne leve av å teste ut produkter og skrive om dem. Det unner jeg deg, kjør på med reklame 😉
      Det jeg reagerer på, igjen (ja – jeg kommenterte også sist gang “hair candy/luxious” stod på agendaen), er at du velger å skrive om dette produktet på bloggen din. Dette produktet inneholder en “overdose” (over 100% av anbefalt daglig inntak) av flere vitaminer, blant annet inneholder den voldsomme mengder B-vitamin. De aller færreste har mangel på B-vitamin i kroppen. Ihvertfall ikke friske, unge jenter. Derfor er det helt unødvendig å ta tilskudd av vitaminer man ikke har mangel på, for de vitaminene kroppen ikke har bruk for skilles rett ut i urinen. De blir ikke lagret i hårsekkene, altså! Penger rett ut av vinduet.
      Vær grei mot kroppen og lommeboken, jenter! Dette produktet er bare tull og fanteri.
      Enkel og lettlest artikkel av en ernæringsbiolog, for den som ønsker videre lesning om hvorfor disse typen produkter slett ikke fungerer: http://www.klikk.no/helse/velvare/egenpleie/tull-a-ta-b-vitaminer-for-hud-og-har-2470796
      Klem fra en legespire!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg