Inspirasjon fra Grunde?

Heey!

Jeg skal innrømme at før Paradise Hotel var jeg en skikkelig partyjente. Jeg dro ut hele tiden, da snakker vi torsdag, fredag og lørdag. Jeg husker jeg fikk panikk om jeg mistet en lørdag på byen, for det var jo helt krise. Jeg elsket å dra ut, og rakk jeg ikke polet var dagen ødelagt. 


Heldigvis har dette snudd om nå. Jeg tror faktisk jeg har fått litt inspirasjon fra Grunde, for han drikker jo ikke. Jeg synes det er så utrolig bra av han og ikke minst noe å se opp til. Han vet virkelig hvordan man kan kose seg uten alkohol, og det har jeg gjort flere ganger i det siste. Jeg som aldri trodde jeg skulle bli lei av fest og moro har skjønt at man faktisk ikke trenger å ha alkohol for å ha det gøy. Jeg sier ikke nå at jeg ikke drikker lenger, for det gjør jeg. Forskjellen er at nå drikker jeg veldig sjeldent og jeg drikker ikke flere ganger i uken fordi jeg skal ut. I det siste har jeg blitt tilbudt alkohol flere ganger da alle andre har drukket, men jeg har takket nei. Jeg klarer meg så fint uten, og kroppen føles mye bedre. Det er så deilig å våkne opp å være i toppform en søndagsmorgen, istedet for å ligge i sengen til langt ute på dagen fordi man er sliten. 


Selvfølgelig kommer jeg til å drikke i blant nå om jeg skal noe, men jeg er så glad for at jeg nå vet at man kan ha det gøy uten alkohol. Imorgen skal jeg i en bursdag, og gjett hva. Det å dra innom polet er det siste jeg har tenkt på. Imorgen skal jeg kose meg masse, men alkoholen blir byttet ut med brus. 

Det er forresten ganske sykt at jeg skriver et helt innlegg om dette, men jeg føler så mange tror at man trenger alkohol for å ha det gøy og det gjør man ikke. Og husk at jeg skriver ikke at jeg er avholds, så ikke klikk om jeg legger ut bilde av alkohol en gang i fremtiden. 

7 kommentarer
    1. Det her er så sykt sant!!! Jeg høres ut som denne creepye stalker fyren, men Grunde har gitt meg så sykt mye inspirasjon. For det første, så drikker jeg ikke i nærheten av så mye som før, og når jeg nå drikker, drikker jeg med måte. En annen ting jeg har blitt motivert av er Instagram postene til Grunde. Greit nok, jeg ser kanskje på de skjorteløse bildene fordi han har en digg kropp, men også for å samle inspirasjon. Det er ikke det at den kroppen jeg hadde var stygg, men etter å ha sett på bildene Grunde legger ut (som ikke er ordnet til, eller photshoppa eller lignende, de er helt ekte, og han fronter ting som de faktisk er) så har jeg blitt motivert til å leve sunnere. Jeg spiser sunnere enn før, og jeg trener mer. Bare på grunn av Grunde. Det høres helt sykt ut, men det er faktisk helt sant. Drømmen er nå å flytte fra her oppe i nord som jeg bor, og ned til Oslo. Sjarmere han, og få frem hans homofile side, også skal vi gifte oss. Haha, neida. Men man kan alltids håpe. Den personen som ender opp med han er faktisk så sykt heldig. Liker bloggen din veldig godt forresten Martine❤️Stå på!

    2. Jeg er så enig. Opplevde det samme for kanskje 1 år Siden. Brukte å dra ut hver helg. Men nå er det så sjeldent. Noen ganger kan det ta 2 måneder før jeg drikker 🙂 fint å se at ikke jeg er den eneste som har det slik 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg