Endelig fått svar fra legen..

Hei dere!

I sta fikk jeg en telefon fra legen, og nå har jeg endelig funnet ut av hva som er galt med meg. Jeg har fått mykoplasma lungebetennelse.. Det var deilig og endelig få vite hva som er galt, for det er utrolig slitsomt å gå rundt med den hosten her og ta masse piller og hostesafter som ikke funker. Nå har jeg vært sånn i to uker, og jeg er så sinnsykt støl i magen og brystet etter all hostingen. I tillegg har jeg fått meg en liten ufrivillig slankekur for jeg har ikke klart å svelge maten i og med at jeg har hatt så vondt. Så nå skal jeg få startet på antibiotika, så får jeg håpe at jeg blir bedre fort!

Jeg fikk hvertfall vært på to møter i dag, og i tillegg fikk jeg tatt noen bilder til et intervju som kommer ut om ikke lenge. Egentlig skulle vi på Universal sin sommerfest i dag, men det måtte vi droppe. Jeg må sette helsa først nå, selvom jeg hadde utrolig lyst til å dra dit. Det er så mye morsomt som skjer fremover, men jeg må først bli frisk. Så derfor blir jeg hjemme i dag og heller slapper av. Veldig kjipt, men sånn må det bli i blant.

21 kommentarer
    1. Hei 😻 Jeg har akkurat det samme som deg 🎀Det er utrolige kjederlig 🍭 Men det er et morsomt sammentreff at vi har det på samla tid 🌸🤕 god bedring 🤧🐳

    2. Hei! Ville bare informere deg om at jeg siden desember har hatt mykoplasma lungebetennelse, og har det fortsatt! Jeg har gått på to antiobiotikakurer, men ingen har funket! Legene sa dette var fordi mycoplasma er virus, og ikke bakterie😕 ønsker deg god bedring, og håper du blir litt fortere frisk enn meg!❤️

    3. Jeg fikk ME etter denne typen lungebetennelse:( Ta det veldig med ro, så slipper du samme skjebne!:)) sengeliggende på andre året, helt krise!

    4. Hei, jeg hadde mykoplasma i fjor da jeg var 12/13 år. En ting som hjelper er: IIIISSS😍🍦🍦🍦
      Spis masse is!!! Hvis du har gått ned i vekt, og du vil gå opp igjen, spis maaaassse is!❤️ It’s løøøøv💓💓
      “Kos deg”, selv om du er syk. Sjekk ut filmer du kanskje ikke trodde skulle bli bra på Netflix, se på programmer på tv’en som egt er drit dårlige😂 Jeg er veldig glad i bloggen din, og håper du lykkes med bloggen din lenge❤️❤️

    5. Hadde også mykoplasma lungebetennelse i fjor! Jeg ble veldig syk av det, og var sliten og tom for energi et år etterpå! Så ta det veldig med ro! Det er også veldig smittsomt..

    6. Mykoplasma er ikke ett virus, som en over skriver,men en liten bakterie som kan bli værende i kroppen i lang tid. Jeg har fått en utmattelse etter min infeksjon og er svært syk. Ta det med ro og lytt på kroppen din!!

    7. Hadde også mykoplasma da jeg gikk på ungdomsskolen, og siden jeg ikke tok det rolig nok fikk jeg WCD (for mykt luftrør, pustesykdom) etterpå.. så jeg anbefaler deg ihvertfall og ta det rolig, og absolutt ikke trene sånn at du blir andpusten på en god stund!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg