Vi ble utfordret til å sminke dem i blinde- VIDEO

Hei dere!

For ikke mange dagene siden var vi i studioet til Prebz&Dennis for å spille inn en video. Istedet for Dennis var det Ruben som var der, og det de utfordret oss til var å sminke dem i blinde. Haha, jeg er ikke flink til å sminke folk til vanlig, så det at jeg skulle sminke Preben med bind foran øynene kan dere jo bare tenke dere hvordan gikk. Jeg fikk hvertfall sjokk når jeg så resultatet, og jeg har ledd så mye av denne videoen. 

Hva synes dere? Noen som vil bli sminket av meg eller? Hahah!

33 kommentarer
    1. Vet ikke om det var her jeg skulle kommentere tips mot hoste, men uansett så har jeg tatt noskapin tabeletter, det funket best for meg å tygge de end å svelge, ellers kan du blande tabelettene inn i vann å drikke det, det smaker fælt, men det hjelper!! God bedring Martine!💞

    2. Jeg har atsma, og derfor hoster jeg nesten hele tiden. Det jeg gjør er å ta atsmamedisin, men det hjelper vel ikke for deg. Hahaha

    3. Kjære Martine.
      Jeg har ikke noe ordentlig tips, men det kan hende at du har bihulebetennelse. Pappa hadde det så dro han til legen og fikk medisin. Det burde du også. Syntes veldig synd på deg. Håper det går beder etter vært. God bedring. Du er mitt største forbilde og idol😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😗😘😘😘😘😘😘😘

    4. Kok opp vann, og putt peppermynteolje i. Så trekker du dypt inn dampen som kommer opp av gryta et par ganger. Deretter skal du drikke det, smaker ikke det beste men funker som bare det. God bedring Martine!!

    5. Skreiv det før og ser hundre andre har skreve det men du må ta cosylan!!! Ring legen din og få resept så er du bedre til helgen, bombesikker

    6. Bland honning sammen med varm melk! Gjør litt vondt i halsen å drikke i starten, men det gjør det sikkert fra før av😕😅det funka hvertfall på meg!❤

    7. okei, dette blir en laaang kommentar, men masse tips da, har ikke brukt halvparten selv engang, jeg bare vet hvor forferdelig det er med hoste, så tenkte og hjelpe med tips jeg selv har fått :p mot hoste : kjempe vondt !! men varm melk og honning, får løst opp litt, så er det jo hostesaft men æsj.. jeg pleier å kjøpe curamed når jeg begynner og bli syk, helt ok sugetabeletter som hjelper deg ved og bli fortere frisk. kjøper også doc, det hjelper LITT. varm kakao, eller IS-vann, alle driker jo varmt, men faktisk kaldt som vistnok skal hjelpe mest.Ta 1-2 teskjeer matolje. Olivenolje smaker best , men du kan bruke alle slags matoljer. Hjelper det ikke, så ta noen teskjeer til og så er hosten stillet. Gjenta hver gang du får en hostekule. koke litt hostesaft te. Noen kvister med timian, litt Salvie og litt Mynte. La dette småkoke i ca. 10 min, sil fra og rør inn en ss. honning og en god skvett med sitronsaft. Det skal smake passelig søtt/ syrlig. La småkoke – til det blir litt tykkere. Avkjøl og helle på ren glassflaske. Oppbevares i kjøleskap i noen dager. Ikke for lenge ellers kan den bli dårlig. Pust inn dampen mens du koker kryddene og hosten begynner å stillne. Fløte funker også veldig bra. Er vel fettet som legger seg på flimmerhårene i halsen, så de slutter å bli irriterte.river ingefærrot, presser 1 hel vitløk, kutter opp en sitron i vann som får ett oppkok. Dette siles av og drikkes etter å ha tilsatt honning. fant også dette på nette :
      VELG RIKTIG BEHANDLING TIL HOSTEN
      Det finnes heldigvis midler som kan lindre den plagsomme hosten, men det er ikke det er samme hva du tar. Det er viktig skille mellom slimløsende og noe som er hostedempende. Om er usikker bør du spørre på apoteket.
      Ved irriterende tørrhoste kan det være bra å bruke et hostedempende middel. Noskapin er det eneste reseptfrie legemiddelet mot tørrhoste. Dette fungerer ved at selve hosterefleksen hemmes, slik at hosten stilner. Noskapin fås både i form av hostesaft og tabletter, til både barn og voksne.
      Sliter du derimot med slim i luftveiene er det viktig at du får hostet dette opp. Solvipect, gjør slimet mer tyntflytende, og dermed også enklere å hoste opp. Granon er et reseptfritt legemiddel som kan brukes ved kronisk bronkitt og inneholder acetylcystein. Granon løser opp slim og gjør det lettere å hoste opp. Kan brukes av voksne over 18 år.

    8. Enig med en annen en oppi her, be legen om cosylan. Det er rød trekant på, men så er det også en grunn til at det funker👍🏻

    9. Prøv noskapin tabletter, de er hostedempende og fås kjøpt reseptfritt på apoteket. De pleier å funke for meg. Hvis ikke ville jeg tatt en tur til legen og fått resept på cosylan, den burde hjelpe! God bedring💗 Hilsen sykepleierstudent

    10. hei Martine!! Så snapen din hvor du spurte om hjelp til å bli kvitt hosten, og det beste jeg kan komme på er INGEFÆR. Enten det er ingefær te eller drops (kan kjøpes på forskjellige asiatiske butikker) eller om du rett og slett spiser rå ingefær (dette er ikke farlig men smaker helt jævlig). Selv om d kanskje ikke smaker så godt så er ingefær min holy grail hver gang jeg har en ekstrem hoste🙌🏽🙌🏽

    11. Kamille te med honning hjelper mot hoste:) smaker ikke så godt men hjelper ganske mye syns jeg!

    12. Vet ikke om det var her jeg skulle kommentere det med hjelp mot hoste, men for meg hjelper det veldig med varm melk med honning💗💗 god bedring

    13. FÅ MARTINE TIL Å SE DENNE. SÅ LIK KOMMENTAREN MIN.
      Hei, hvis du sliter med hoste så gå på apoteket og Finn noe som er zyx. Det er ordentlig halsdrops. De nedover svelget. Jeg har prøvd dem og jeg sliter med hoste når jeg er syk. Du burde prøve dem❤️

    14. Heii Martine! For litt siden slet jeg med virusbronkitt, noe som gjor at jeg hostet EKSTREMT! Men det du må gjøre er å prøve å hoste minst mulig, kjøp noe Zux på apoteket og drikk te! Det hjalp, var vanskelig å la være å hoste, men er verdt det til slutt

    15. Du MÅ ha Cosylan!! Jeg lover deg den tar hosten! Ring legen ASAP å få resept! Det er morfin i den, så du kan bli veldig sløv, men hosten forsvinner. God bedring!

    16. Havresuppe!
      3dl vann
      2dl solbærsirup saft
      1dl havregryn
      Bland alt dette i en kjele, og rør rundt helt til det begynner å koke! Fungerer utrolig bra, og du slepper å gå på noe tabeletter og slikt:)

    17. Haha merkelig spørsmål, men hvordan telefon har aleks? De bildene han har lagt ut på insta story er ekstremt bra!
      Du er helt nydelig btw!!!

    18. Jeg elsket når Martine sa “Hva er det du har drevet med Isabelle?” og at dette var før hun så hva hun hadde gjort xD!
      Men når Martine sa hun ikke er flink til å sminke uten bind heller, det er jo ikke helt sant 🙂 Du sminket guttene bra på PH <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg