Verdens fineste krøller!

ANNONSE (Sponset behandling)

Heey!

I forrige uke var jeg i Stockholm med LYKO (sponset tur) og den turen var så morsom. Vi hadde en skikkelig jentetur og koste oss skikkelig. Vi bodde på et fint hotell, fikk god mat og ikke minst fikk vi være med på mye morsomt. Vi fikk jo blant annet være med på et event der vi fikk møte grunnleggerne av Real Techniques, noe jeg synes var kjempegøy! Jeg har jo brukt disse kostene i mange år, så det å få møte damene som grunnla disse kostene var veldig spesielt og ikke minst morsomt å få hørt deres historie. 


Etter dette eventet fikk jeg bli med i en av LYKO’s salonger i Sverige. Det har seg nemlig sånn at i Sverige har de flere LYKO salonger hvor man blant annet kan få fikset håret, noe som jeg fikk. Det var en stor frisørsalong, og alt var så sinnsykt gjennomført i den salongen. Den var virkelig dødsfin! Der ble jeg tatt i mot av en skikkelig søt dame som skulle style håret mitt. Da jeg kom dit var håret mitt skikkelig livløst og hadde absolutt ikke glans i seg. Dere kan jo se det på bildet under her.


Heldigvis visste damen som fikset håret mitt akkurat hva jeg trengte, så derfor vasket hun først håret mitt med noen produkter man finner hos dem. Hun brukte produkter på meg som er for tørt og slitt hår, og det var akkurat det håret mitt trengte. 


Jeg er vel ikke den eneste som elsker å være hos frisøren? Jeg holdt på å sovne da hun masserte hodebunnen min, det var så deilig! I tillegg fikk håret mitt masse fuktighet i seg, noe det trengte nå. 


Etter hun hadde vasket håret mitt fønet hun det og allerede da merket jeg stor forskjell på håret mitt. Det virket mye sunnere med en gang og ikke like tørt. Hun brukte en rund børste mens hun fønte det, og hvorfor har ikke jeg visst om dette før? Håret mitt ble så luftig og fint, og ikke minst fikk jeg litt volum noe jeg ikke har til vanlig. 


Så var det tid for å style det. Hun brukte en tjukk krølltang som lagde de fineste krøllene. Jeg er ikke fan av små krøller, men jeg elsker store krøller. Denne krølltangen tror jeg faktisk at jeg må bestille meg hjem, for jeg har aldri hatt så fine krøller før. 


Se så fint det ble da! Håret mitt så mye sunnere ut og det fikk den fine glansen. I tillegg ble det kjempemykt, og så må vi snakke om krøllene. Se så fine de krøllene ble! Den krølltangen trenger jeg, for så fine krøller har jeg aldri hatt før. 


Det eneste negativet er etterveksten min, men heldigvis har LYKO en salong i Norge også! Dit skal jeg på tirsdag og få fikset håret mitt ordentlig. Jeg har en veldig stygg ettervekst om dagen, og den skal vekk. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med håret enda, men jeg blir nok fornøyd uansett. LYKO sin salong i Norge ligger på Vinterbro, og jeg håper at mitt ønske snart blir oppfylt med en salong i Oslo også. Neste uke når jeg skal dit tenkte jeg å filme til dere, om dere vil se litt fra min frisørtime. Da får dere se ordentlig hva jeg gjør med mitt hår hos frisøren og kanskje dere får litt inspirasjon? 

Rabattkoden min hos LYKO funker forretsen enda. Bruk koden “15Martine” for 15% rabatt♡

16 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Kjempefint hår!
      Nå som du er syk, kom jeg på et bloggtips til deg. Lag et innlegg om hva sminke du bruker som du har brukt i flærne år og er utrolig fornøyd med.
      Fondation, concealer, pudder…osv!
      God bedring ❤

    2. Åå jeg vil også ha link på den krølltanga😍 Gjelder rabattkoden hos LYKO-salongen? Eller har de en nettside?

    3. Se der ja! Akkurat det jeg kommenterte om i noen av dine tidligere innlegg.
      Hele deg bare gløder enda mer når du en gang fikser håret😍😎
      Fortsett med det enn at det ser så rufsete ut;)

    4. En del av de som jobber på LYKO ved Vinterbro er ikke utdannet frisører, så legger inn en bønn for deg i dag.

    5. På Lyko har de både frisører,skjønnhet experter og makeup-artister. Vært kunde der nå i 5 år og er super fornøyd 😀 du bør glede deg!!!
      Fantastisk butikk og fantastisk service <3

    6. Silje: Lyko på Vinterbro har ikke eksistert i 5 år. Det vet jeg ettersom jeg jobbet på senteret det året Lyko ble åpnet.
      Og det stemmer at bekjente av meg har gått til ”frisører” der som ikke har vist seg å være utdannet frisører. Noen av de som jobber der har ikke ”utdanning” innenfor frisør eller make-up. Om man vil kalle seg ”skjønnhetsekspert” så ok. Men det er ikke noen beskyttet tittel.
      Tro meg, dette er noe jeg vet svært godt.

    7. De som er frisører på Lyko er utdannet frisører jo, men det er selge i butikken som ikke har frisørutdannelse, for de er såpass stor butikk at de trenger selgere der også som har stor interesse for frisøryrket og er make-up artister der!
      Husk å sjekk opp i fakta før du kommenterer til deg over!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg