Blogg takeover- Aleksander her!

Hey guys!

Idag har jeg tatt over bloggen til Martine, fordi hun ligger naken inne i sengen og hoster. Når hun er syk så føler jeg meg pliktig til å behandle henne bra. Når jeg våknet så spurte jeg Martine hva hun ville ha til frokost, hun svarte at hun ikke ville ha noe mat fordi hun får vondt når hun svelger. Jeg tenkte tilbake i tid da min far opererte mandlene sine for mange år siden da han kun spiste is på grunn av at han hadde vondt i halsen. Så jeg kjørte på en butikk som var åpen for å kjøpe dyreparken is til henne som jeg vet at hun elsker.

Så når hun trenger hostesaft så må jeg gå grundig til verks, hun brekker seg av hostesaft smaken så hun må holde seg for nesen mens jeg tar skjeen i munnen hennes, og deretter må jeg sitter klar med saft slik at hun får vekk smaken i munnen etterpå. Jeg vet at hun hadde klart det selv men jeg vet at det er godt og bli tatt godt vare på når man er syk.

Nå må jeg ringe Eva som er moren til Martine og høre hva jeg kan få til av middag, når jeg spør hun så sier hun bare vet ikke, så her trenger jeg litt hjelp av Mamma Lunde. Om Martine ikke blir bedre så må jeg kanskje kjøre hun til legevakten senere, vi får se hvordan hun føler seg utover dagen. Snx

37 kommentarer
    1. herregud det er det søteste jeg har lest på lenge!! du er så god aleksander og dere er et kjempefint par<3

    2. Aleks❤️❤️❤️❤️😵 Gutter som blogger er undervurdert!! Men du klarte deg driiiit braaa!! Interessant er du, og fin å se på, og ikke minst er du verdens beste kjæreste for martine!! Blir rørt!! Hva fikk du i snitt på ungdomsskolen? En 6’er?

    3. Fikk du en 6’er i personlighetstesten også?? Du er driiit snill! Måtte bare alle guttene hatt den fantastiske egenskapen du har!!!!

    4. Å herregud, så søtt at du passer på henne❤ jeg vil ha det dere har😂 du er så snill Aleks😍 god bedring Lunde😇

    5. Eneste hendelsen jeg verdsetter, og skjønner “ordtaket” “alt skjer for en grunn”!! Grunnen til at faren din måtte operere mandlene sine og at du måtte være tilstede for å vite hva han kunne spise, var for å mate din egen kjæreste flere år senere❤️ Takk for dagens lærdom, haha<33 i love you maleks!

    6. Veldig snilt gjort av deg aleksander❤️ Bra at du tar et ansvar og blogger litt for Martine mens hun er syk og at du kjøper is til henne hosp😂🍦 prøv og få hun til og drikke mye vann så går det nok over etter vært..🤔 Håper du blir bedre Martine! Klem ❤️

    7. Naaaw❤❤
      Noe så søtt!! Jeg synes dere passer sammen sååå godt. Godt Martine har en så snill godgutt som passer på henne😍

    8. Så bra du er en så god kjæreste!!! Du er supersnill! Martine er en veldig heldig jente som har deg Og du er heldig som har henne. Eg heier masse på dere to sammen!! Stå på!!!elsker dere begge❤️

    9. Ååå herregud så søtt!!god bedring til martine😘Alex: du er jo bare verdens snilleste kjæreste da! Tror nokk at Martine setter veldig stor pris på deg. Dere R goals💓

    10. Det som funker best på meg når jeg har vondt i halsen er varm solbærsirup. Det er en type saft man får kjøpt på alle matbutikker, og blander det som vanlig saft, bare med kokende vann. Smaker godt også😊

    11. Tips: vis du ikke liker hostesaft, kjøp en hostesaft som har kodein i seg, så blander du det med brus, helst sprite for best smak. Du kan også ha oppi isbiter og litt sukkertøy med fruktsmak for enda bedre smak 😉

    12. Tnaaaaw😍 Har aldri lest noe så skjønt en gutt har skrevet før😍😍 håper jeg får en like bra kjæreste som deg aleks❤️

    13. Haha ååh så herlig du er Aleksander! Flink mann som tar vare på dama, sånn skal det være! ❤️👏🏼
      God bedring, Martine. 🌸😚

    14. Awww 😍 Søteste jeg har lest på lenge! Om det bare hadde vært flere fine gutter som deg! 🙏🏼💘

    15. Dette er noe av det søteste jeg har lest på lenge! Så utroling bra dere behandler hverandre <3 Heier virkelig på at det forblir dere to, også når nyforelskelsen er over, hverdagen setter inn, og avstanden kjennes vanskelig ut. Husk at slik kjærlighet er sjelden, ikke gi opp, uansett hva <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg