Bloggpause

Hei dere!

Formen min er ikke på topp i det hele tatt og jeg merker nå at jeg trenger en liten pause. Jeg har vært syk i snart en uke nå, og jeg blir ikke bedre. Jeg stresser alt for mye, og nå vil jeg bli frisk. Det har vært veldig mye i det siste, og nå har kroppen bare sagt stopp. Derfor tar jeg meg en pause i helgen sånn at jeg får hvilt og slappet av ordentlig. Det er viktig å sette helsa først, og det har ikke jeg gjort i det siste. Det er aldri bra å presse seg selv så lenge at man til slutt blir dårlig, og det burde jeg skjønt selv for lenge siden. Det er kjipt at jeg må ta en pause, men det er det beste nå. 

Vi snakkes igjen på søndag eller mandag, så må dere ha en super helg♡ Dere fine leserne mine er best!

 

30 kommentarer
    1. Håper du blir frisk igjen,bloggen din er et stort forbilde for mange tusenvis av ungdommer og barn.det er sefølgelig skipt at d får veldig mange hat kommentarer.ikke tro vi komme til å slutte å se deg som vårt største forbild eller at vi skal slutte følge med deg det kommer vi aldri til å gjøre du er så vakker og en veldig fin personlighet❣Det er barn ute i verden som har det trist d burde tenkte på hvor fint livet ditt er selvom d får har kommentere,det fortener d IKKE.Martine Lunde jeg elsker deg til himlen og tilbake mitt største forbilde.🌙💓💓

    2. God bedring! Kan dere lage en ny slim video når du blir frisk? Var så morro å se på! Men det er nok dyrt å handle inn…

    3. God bedring💕 Har også vært syk 2 uker nå, men de sier denne vår/sommer influensa henger veldig i…

    4. bra at du tar hensyn til helsen din<3 det kan alltid gjøre godt med en pause, & sette mer fokus på det som får deg glad, og ikke bruke all energi på jobb.
      god bedring, du kan ta deg en velfortjent pause med god samvittighet<33

    5. God bedring verdens beste Martine❤️ Du r bare så sykt kul med en sprudlende personlighet❤️ Jeg lurer bare på om du og Isabelle kan lage sminkekolleksjons video…ikke for å skryte men for å gi tips og råd til hvilke produkter vi seere kanskje kan kjøpe❤️

    6. Det går helt fint Martine, du har skrevet kjempe mange innlegg, og da skjønner jeg at du må ta en pause. Spesielt når du til og med er litt syk❤️

    7. God bedring. Fort at man bare girer på og går på en smell. Derfor er det så bra at du unner deg selv litt fri<3 Nyt helga!

    8. Var litt ironisk, men helt ærlig: Digger deg! (Og venter på ekte) Du skal søren meg holde deg på bloggtoppen. (Burde vel strengt tatt ikke hate, men: Håper Sofie snart forsvinner der ifra!)
      Vi digger deg og du må huske å ta vare på deg selv. Det tar på å farte fra møte til møte, ferie til ferie og fra sponsor til sponsor. I tillegg til å oppretteholde en blogg med sultne lesere. Husk å hvile mellom slagene! 😀
      Love ya!

    9. Å neiiii Martine 😭😭 Du er alt for meg. Jeg er lesbisk. Du må bli frisk for min skyld så fort du kan. Klarer ikke å leve uten blogginnleggene dine😭

    10. Så sinnsykt snill du er Alexander! Alle fortjener en så snill mann som deg!❤ god bedring til deg og Martine!💋💋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg