Jeg gleder meg så sinnsykt mye til imorgen

Hei dere! 

Jeg gleder meg så utrolig mye til imorgen, og jeg har ventet på den dagen alt for lenge nå føler jeg selv. Imorgen kommer nemlig Aleksander til Oslo igjen! Vi har ikke sett hverandre på åtte dager nå, men det føles ut som en evighet. Jeg har jo reist så mye i det siste, så derfor har han vært i Bergen. Det har vært åtte lange dager, men heldigvis er det ikke lenge til jeg ser han igjen. Det blir så utrolig godt♡ Jeg har også fått noen kommentarer de siste dagene om folk som lurer på om det er slutt mellom oss siden jeg ikke nevner han på bloggen, men nei det er det absolutt ikke. Selvom jeg ikke blogger om han hver dag betyr det ikke at det er slutt mellom oss. Vi har det fortsatt veldig fint sammen, og han gjør meg veldig glad♡


Min favoritt!

8 kommentarer
    1. Håpa dokker helde sammen, dokker var den einaste grunnen til at eg såg paradise. Hils Aleksander og sei at han er sykt tidi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg