Jeg fikk møte grunnleggerne av Real Techniques

Inneholder reklame

Heey!

Dagen startet utrolig tidlig for min del, og jeg var allerede oppe for å fikse meg klokken syv i dag tidlig. Kan nesten ikke huske sist jeg sto opp så tidlig, og det er jo egentlig ganske flaut å si. Jeg skulle gjerne sovet en eller to timer lenger, men i dag var jeg invitert på et event med LYKO. De hadde invitert grunnleggerne av Real Techniques til sitt kontor her i Stockholm for å ha et lite event. Jeg har lenge brukt kostene og ikke minst beautyblenderen fra Real Techniques, så jeg var skikkelig gira på dette eventet. De to damene som grunnla disse kostene er søstre, og de var så flinke! De holdt et lite foredrag for oss der de fortalte om sin historie. Det hele startet faktisk med at hun ene skulle vise hvordan man la smokey eye til en person, og lastet opp en video på youtube. Plutselig var det flere og flere som så på, og i dag har de over to millioner følgere på youtube. Altså, hvor sykt er ikke det? Det var skikkelig inspirerende å høre på de to snakke, og jeg ble skikkelig motivert til å fortsette med det jeg driver med nå, for man kan faktisk nå så langt man bare vil om man virkelig jobber for det. 








Nå skal jeg dra til en LYKOsalong her i Stockholm der jeg skal få stylet håret mitt. Jeg gleder meg veldig, for jeg har aldri vært i en LYKOsalong før. Jeg skal selvfølgelig vise dere bilder og jeg er veldig spent selv på hvordan det blir. 

Vi blogges senere♡

16 kommentarer
    1. Jeg bare lurer på hvilke contour du bruker?
      Du ser ekstremt skitten ut, kan anbefale Kat von D, men det er nok ikke sminke du kan håndtere enda.
      Er det greit for deg at Alex hooker med Lise i Bergen?

    2. Altså virkelig? Noen folk bruker virkelig ikke tiden sin helt riktig.
      Nr 1: Jeg forstår veldig godt at folk er sure for at hun slapp kula, men helt seriøst: hvis du vant 300 000 og kunne velge mellom å dele det med en du har vært på ferie med én gang(og du i tillegg risikerte å ikke få en krone), eller din aller beste venn og kjæreste, ville du SERIØST valgt en nærmest fremmed? Det er faktisk helt sjukt at folk lar seg påvirke så mye av sosiale medier, penger er (utrolig nok) ikke alt, og det er ikke Paradise hotell heller…
      Nr 2: Hvis du la ut et nytt bilde på instagram som du likte kjempegodt, men kommentarene som kom var “Du er så stygg”, “Du ser skitten ut i ansiktet”, “Du fortjener ikke å leve”, “Typen din er utro”, hvordan hadde du følt deg? Og du som leser dette nå tenker sikkert “Ja men jeg slapp jo ikke kula i Paradise, dette gjelder jo ikke meg”, men jo, det gjør faktisk det. ALLE gjør feil, og ALLE tar valg som ikke er veldig populære i løpet av livet, men det betyr IKKE at det er helt greit å fortelle dem at de er stygge, at de kan gå og dø og at kjæresten deres er utro. Dette er mobbing, og fortsetter dere med det her kan dette ødelegge livet til et annet menneske, forstår dere det? Og ikke si at hun fortjener det, for det er det ikke et eneste menneske som gjør. Tenk det var moren din, søsteren din, datteren din, kjæresten din eller bestevennen din som ble kalt stygge, feite, falske, egoistiske, gjerrige og gud vet hva, hadde du tenkt: “Jaja, hun fortjener det”?
      Men Martine, haters makes you famous

    3. Du er så utrolig vakker Martine!! du og aleksander er skikkelig søte! ikke bry deg om hate, de er bare sjalu 🙁

    4. Deilig med pause fra norsk timen så jeg brukte tida mi i den timen på å se på videoene dine😂😂😂

    5. Åååå dere er så sykt heldige! Elsker real techiques børstene og blenderne! Missunder dere sånn! 🙂

    6. Jeg synes dere skal bruke tiden deres på noe annet enn å skrive hat kommentarer… for du blir ikke populær av å hate på noen! Og alle vet at Alex ikke er utro, få deg ett liv å ikke hate på andre! Dere som hater er bare sjalue.
      For å si det sånn er Martine veldig pen, snill, morsom og ikke minst utrolig vakker! Hun fortjente å vinne, hun fortjente å få de pengene.
      Hilsen En Stooor fan, Håper du leser dette

    7. Du er forbildet mitt Martine! Digger deg så sykt!😍 Håper du kommer kjempe langt med bloggen din!! Vedder på at den snart ligger på topp! For det fortjener denne super kule bloggen!😍😍 ser virkelig opp til deg😍

    8. Så utrolig kult at dere fikk komme dit og møte de søstrene!! Hva fikk dere i den goodiebagen? Fikk dere noen real tecnique børster?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg