En utrolig koselig kveld

Hei dere!

Vi kom nesten akkurat inn døren på hotellet etter en utrolig koselig kveld. Vi er som sagt i Stockholm med LYKO (sponset opphold) og vi har det så hyggelig! Vi er her i hovedsak for et event som er imorgen, men i dag ble vi tatt med ut på en middag. Vi spiste på en båt som lå ved bryggen, og jeg fikk skikkelig sommerstemning. Det er kjempefint vær her og skikkelig digg temperatur, så vi ble sittende lenge å spise og snakke om alt mulig. Maten var kjempegod og ikke minst desserten, herregud den smakte himmelsk. 






Stockholm er jo så sinnsykt fint i tillegg, spesielt nå om sommeren. Jeg skulle gjerne vært her lenger! Håper alle har hatt en fin dag, for det har jeg. Jeg har kost meg så mye i dag, og i tillegg har jeg blitt kjent med nye folk. Vi er her med to andre bloggere og så er vi her med en som jobber med LYKO i Norge. Skikkelig jentetur, og det er så koselig! 

Nå skal jeg fjerne sminken, ta på ansiktsmaske og så ta meg en dusj. Vi skal opp veldig tidlig imorgen for å dra til eventet, så det kan ikke bli alt for lenge til jeg legger meg. Så vi blogges mer imorgen♡

10 kommentarer
    1. Hei
      Jeg kommenterer sjeldent blogger.
      Jeg ville bare si at jeg syntes du er kjempe pen + har en veldig fin stil!
      Men håret ditt er alltid rufsete, det øddelgger hele looken. Det er så mye du kan gjøre med håret sånn ellers;)

    2. Hei, jeg lurte på noe. Fordi du skrev tidligere at det var folk fra PH som ikke behandlet deg bra, men hvordan var det på Paradise-Kollektivet? For det var jo rett etter PH og det virker som du hadde det bra der 😚 Kan du plis skrive et innlegg om det? Digger deg og stå på masse videre!

    3. Aleksander er i hjembyen hvor han koser seg med vakre babes på byn og kompisene sine. Heldig han som stakk av med 100k fordi Martine tror han er forelsket (se ekstra klippet på TV3 der Aleksander tydelig viser han savner Martine J SAMTIDIG som Lunde hører)
      HUFF! Kjærlighet kan desverre ikke kjøpes Martine.
      Du klinka kanskje kula, men det gjør du med hjertet ditt også. Nyter at Aleksander er hjemme i hjembyen sin. Du skulle sett han i action 😉
      Smask

    4. Syns innlegget til Soph var utrolig bra, men at du kastet kulen vil aldri aksepteres av 87% norske PH seere 🙂 Det søg MAX

    5. Faen mente ikke du* (over) Jeg mente **Noen. Vi vet jo at ikke du var med.. Men kan du si hvem som gjorde det?? 🙁

    6. Kan du og Isabell VÆRSÅSNILL lære dere forskjellen på sj- og kj-lyden? Får nesten vondt av å høre på dette. Jeg liker videoene deres og vil gjerne se på de, men hadde vært så mye enklere om dere vet hvordan man snakker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg