VIDEO- VI LESER HATKOMMENTARER

Hei fra Stockholm!

I dag er det onsdag, og det betyr ny youtubevideo! Denne gangen leser vi opp hatkommentarene vi har fått den siste tiden, for det er vel ikke noe hemmelighet at det har haglet inn både drapstrusler og alt for stygge ord inn i kommentarfeltet mitt den siste tiden. Heldigvis klarer jeg å se bort fra dette og heller fokusere på de positive. Uansett er det flere som har hatt lyst til å se en sånn video, så derfor bestemte vi oss for å lage en. Håper dere liker videoen, og gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER

Husk å trykk på tannhjulet og 720p for best kvalitet!

 

17 kommentarer
    1. Veldig bra at du går til politiet med de drøyeste kommentarene, folk er helt syke i hodet.❤❤ Digger bloggen din!

    2. Syntes dere begge er to flotte jenter 😊
      At folk lar seg irritere og provosere av at du spilte spillet fullt ut ( noe jeg syntes var rått av deg ) syntes jeg er tragisk.
      De fleste som sjekket inn på hotellet sa de kom til å slippe kula om de kom så langt. Hvert år håper folk på litt action og kule knusing. Men når det faktisk skjer, så ser folk rødt. Hva skjer med det? At du kom deg så langt som du gjorde, viser bare at du spilte kortene dine riktig 😊 Å at du attpåtil deler pengene med 2 andre, syntes jeg vitner til en godhjertet jente.
      Håper for Guds skyld at INGEN av dere flotte jenter lar all hatet gå inn på dere. Folk må ta deg en bolle å slappe av. Heller hylle deg for en fantastisk action fyllt avslutning på årets Paradise 😊

    3. Jeg forstår ikke hvorfor dere skal få så mye hate pg. Sminken. Andre folk som Celina Karine å mange andre bruker jo minst like mye eller mer sminke enn deg..;)

    4. Hei 🙂 jeg kommenterer sjelden på blogginnlegg, men nå føler jeg det er på tide med en kommentar. Må først og fremst si at dere begge virker som to flotte jenter og elsker bloggen din. Synes det er så utrolig at noen kan sitte og skrive slike stygge kommentarer til personer, det er sykt. Dette er noe du virkelig ikke fortjener. Ingen fortjener så MYE hat, eller i det hele tatt. Heiet på deg og Kevin og jeg skulle ønsket at dere begge vant penger i slutten.
      Men jeg skjønner valget ditt og det er et spill inne på paradise hotell. Og det burde folk skjønne. Hvis ikke så kan de holde seg unna det programmet, når man ikke innser det. Og heller finne på noe bedre å gjøre enn å slenge dritt kommentarer til ukjente mennesker, fordi man er sjalu eller ikke har noe bedre å gjøre. Dette tenker du sikkert allerede, men ikke la de stygge kommentarene ødelegge noe for deg. Du gjorde det rette i den situasjonen og jeg synes det var kjempe bra <3 You go!!
      Masse lykke til videre med bloggingen 🙂

    5. Stopp å hate !!💩Det e frekt !! Tenk det kan være folk som blir lei seg !! Der fikk du den !!!!!!! ALLE SOM HATER PÅ DIES BLOGG GÅ INN Å SI UNDJULD 👍🏼👍🏼VIST IKKE ANMELDER MARTINE DERE 😈😈 Stopp å mobb å hate på andre skal andre hate på deg???

    6. Herregud noen mennesker er syke i hode, bra dere ikke tar dere nær av alt! Dere er to fantastiske jenter ❤️❤️

    7. Bra alle ikke er som Sofie og Andrea har altid vist at de var fake og mobbere Bra det finnes mennesker som deg soph Isabelle Martine rebbeca Alex og grunde❤️❤️

    8. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tiden sin på det 😂 Å det er jo meningsløst, dere er jo kjempe pene.. å det vet dere selv håper jeg. Så regner med at dere ikke bryr dere om det, ser hvertfall ikke sånn ut

    9. Hvis folk blir så påvirket av en tv-serie så lurer jeg på hvor samfunnet egentlig er på vei. Ja, du har oppført deg råttent. Men det har også Sofie, Andrea, Kevin, Isabelle, Petter, osv osv. Tv3 ville ikke hatt dere der om dere ikke skapte drama! God sommer 🙂

    10. Jeg dææver folk har så lite liv at de gidder å skrive hate lol, bare anmeld de så er du ferdig med de❤️❤️

    11. Hei Martine Lunde❤️
      Jeg ville bare si at jeg elsker deg! Jeg heide på deg fra første dagen du kom inn på pH! Jeg viste med en gang jeg så deg! Hun var driit pen og hun skal vinne! Jeg viste du kom til og vinne pga personlighet og alt med deg! Du er helt utrolig vakker og har en helt utrolig fin personlighet! Jeg ble så glad når du kom inn på pH! Jeg syns at du og Alex er goals og jeg viste at dere kom til og bli sammen! Dere er de jeg stemte på fra dag 1 og da du kom inn! Jeg ble også utrolig glad når Isabell kom inn! Og gråt så mye da hun måtte dra! Jeg følte at jeg var deg i det spillet? For vi tenkte likt og vi likte og likte ikke de samme personene! Jeg viste jo at Isabell kom tilbake så jeg ble så utrolig glad akkurat da! Jeg syns selfølgelig litt synd på Kevin, men ikke pga pengene men fordi at du slapp kula. Men jeg skjønner hvorfor du gjorde det og jeg er ikke sur i det hele tatt! Jeg elsker deg uansett! Og Kevin ble jo ikke sur så det at alle andre skal bli det syns jeg bare er dorlig gjort! Men jeg lurte på om du kunne svare på en ting på neste videoen du lager? Her kommer spørsmålene til deg og Isabell: hvorfor bruker dere sminke som er testa på dyr? Liker Isabell Kevin? Hvordan er det egt og få så mange haters? Er Alex drømmegutten? Yndligs dyrene deres? Hvem var det dere egt likte inne på hotellet (ikke personlighet men spill)? Delte du litt penger med Kevin? Fikk Kevin noen penger? Håper du leste kommentaren min og kan svare på spørsmålene! Jeg elsker dere begge to! Jeg stemte på bare deg, Isabell, Kevin og Alex! For jeg viste at dere var de rette og stemme på og at dere var de ærligste og de som faktisk fortjente og vinne! Elkser dere alle sammen og håper du kan hilse Kevin, Alex og Isabell fra meg og si at jeg vil aldri hate dere og at dere er de beste!❤️❤️ Dere er mine idol! Mvh Leah Matilde!❤️

    12. For noen fæle mennesker, men forstår egentlig ikke at dere vil å lage video om det. Da får jo haterne se at dere faktisk tar dere tid til å lese meldingene :/

    13. Hei, jeg er en jente på 12 år som er en kjempe stor fan av dere. Jeg lurte på om dere kunne ha en video der dere leser hyggelige kommentarer eller mellinger. Forreste syntes jeg det er folk som hater på dere. Hilsen deres største fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg