Få de beste tipsene innen sommermote med Det Nye♡

ANNONSE


Heey!

Jeg har jo nevnt en gang tidligere på bloggen at jeg er veldig glad i å lese Det Nye og nå da jeg skulle til London tenkte jeg at jeg kunne ta dette med på flyet så jeg kunne lese det da. Dessverre sovnet jeg på flyet, men i og med at uberturen var veldig lang tok jeg heller opp bladet da. Jeg ble utrolig glad da jeg så at denne månedens utgave har et stort fokus på sommermote, for da kunne jeg ta litt inspirasjon derfra til hva jeg skulle handle i London. Jeg fikk masse inspirasjon, og jeg prøvde faktisk å finne lignende ting som det de viste i Det Nye denne måneden. 

Processed with VSCO with s2 preset
Bortsett fra å lese om sommermote må jeg bare si at jeg ELSKET intervjuet med Kristine Ullebø. Jeg digger jo den jenta, så jeg ble utrolig glad når jeg så at det var et intervju med henne i Det Nye denne måneden. Jeg synes intervjuet med henne var utrolig fint å lese, og hun så helt fantastisk ut på bildene. 

Jeg liker i blant å koble av litt, legge fra meg telefonen, ta på en ansiktsmaske, finne frem Det Nye og bare ha litt alene tid. Det Nye er det perfekte bladet for meg, for hele bladet er bare stappet med ting jeg interreserer meg for. Alt fra mote, skjønnhet, livsstil, intervjuer med spennende personer, men også om viktigere temaer. Jeg liker veldig godt Det Nye, og det er alltid det bladet som får bli med meg hjem fra butikkhylla. 


Nå kan dere også få 6 utgaver av Det Nye for kun 200kr, og i tillegg får dere også med et par QUAY solbriller i gave♡ Disse solbrillene passer perfekt til sommern og de er dødskule! Alt du trenger å gjøre er å sende “DNY07” til 2205. Abonnementet velger du selv når du skal si opp. 

Processed with VSCO with s2 preset
 

13 kommentarer
    1. Hei, Martine! Dette er ikke ment som en stygg kommentar, jeg leser bloggen din ofte og likte deg veldig godt på tv-skjermen.
      Men alle disse sponsa/annonse innleggene dine er litt for mye( etter min mening, skjønner at du tjener penger og at dette er jobben din). Du gjør det veldig vanskelig for oss lesere å ” stole ” på deg når du reklamerer for alt mellom himmel og jord. Er virkelig ALT såå perfekt? det er jo 5 innlegg i uka som er bare er spons osv.. vis oss DIN dag, DINE interesser, DITT liv. Husk at det er leserne dine som er grunnen til din suksess med blogg og youtube, ikke ta oss for gitt siden det er nok flere enn bare meg som er lei og mister tålmodighet etter bra innlegg.

    2. Leser støtt og stadig om at hun reklamerer for mye! Kan dere stoppe snart? Det er hennes jobb! Hun tjener penger for å leve hun også? Hun sitter og skriver og hun spiller in videoer, hun drar til steder for å ta bilder til dere, Unskyld men for fa*n det er ikke lett og gjøre alle disse tingene hun gjør for dere! Vær litt takknemmelig! Hun tjener bare penger hun og for å overleve! Slutt å vær så sjalu! Eller stopp og les bloggen hennes vist dere synest det er irriterende å se reklame! Blir så oppgitt over mange av dere!🤜🏼

    3. Hei. Liker deg veldig godt. Du er den av bloggerne som virker smart og ærlig. Jeg forstår at du får mange tilbud for tiden, og at det er vanskelig å si nei til store penger. Men du bør virkelig bremse litt på all den reklamen du legger ut for tiden. Du ødelegger for bloggen din. Folk går snart lei og slutter klikke seg inn når de vet at det bare er reklame som venter dem. Du gjør virkelig lurt i å fordele det utover. Bare et lite tips 🙂

    4. Jeg klikket meg faktisk inn i kommentarene for å skrive det samme som de andre her. Du skriver gode annonseinnlegg, det skal du ha, men du bør opparbeide deg nok kredibilitet som blogger før du har såpass stor mengde annonser. Det ser litt ut her som du prøver å surfe på Paradise-bølgen og tjene inn så mye som mulig.
      Du oppdaterer ikke bloggen såpass ofte at annonseinnleggene ikke legges merkes til, eller blir ett av 5 blogginnlegg. Du har alt potensiale til å holde deg på toppen, du fremstod som enormt søt og empatisk på PH, så skriv flere innlegg, få gode rutiner og engasjer leserne dine – og spe på med et annonseinnlegg en gang i blant. For jeg også mister engasjementet når de fleste oppdateringene dine er annonser, du sprekker bloggboblen med det 🙂

    5. Anonym: Hei! Hver gang jeg skriver et annonseinnlegg har jeg alltid 2-3 innlegg på bloggen i tillegg den dagen. Mer enn 3-4 blogginnlegg om dagen har jeg dessverre ikke tid til i og med at et innlegg tar utrolig lang tid å skrive og ikke minst det å ta bilder tar lang tid.

    6. Helt enig med de andre som har kommentert. Spre det utover, og når du først har et annonsetillegg om Det Nye så gjør det litt mer… Naturlig? Jeg talte 8 (!!) ganger at du nevnte Det Nye, inkludet i overskriften, og det blir for mye. Det var rett og slett slitsomt å lese at du annonserer for Det Nye, og det fikk meg ikke akkurat til å ville kjøpe Det Nye. Vi skjønner hva du annonserer for (Det Nye), vi er nemlig ikke blinde.
      Så, var det slitsomt å lese denne kommentaren? Litt for mange setninger som inneholdt “Det Nye”? Jepp, der har du det. Ro ned LITT på hvor ofte du nevner det du annonserer for er du snill, da fremstår det nok kanskje ikke så useriøst.

    7. kan du gi noen mote tips fra deg og kanskje hvilken sminke og klesstil som du foretrekker om sommeren?❤ digger bloggen din!!!!!!!!

    8. DU ER UTROLIG pen uten sminke, 100% naturlig pen. Er da ikke da en grunn til å bruke sminke😂 Kanskje du er sikkert vant til det, men jeg ihvertfall synes du er enda penere uten ❤🌺😘

    9. Takk for svar 🙂 jeg mener ikke at du skal skrive flere innlegg om dagen! Men kutte ned på antall annonseinnlegg og heller etablere deg som troverdig og interessant blogger først. Du har flere annonser enn de fleste andre bloggerne, og det merkes veldig godt.
      Akkurat nå er interessen stor for deg fordi du gjorde en god figur på PH, virker smart og søt med bein i nesa. Vi som klikker oss inn er nysgjerrige. Så når en blir møtt med annonse såpass ofte, så daler interessen litt, da er du et produkt og ikke Martine Lunde 🙂 Forstår at annonser er viktige, men som sagt: reagerer på hvor mange annonser du har per uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg