Jeg har kjøpt drømmevesken

Hei dere!

Jeg kan bare starte dette innlegget med å si at jeg vet dette innlegget kommer til å få mye hat, og jeg kan jo også si at jeg ikke har kjøpt vesken med de pengene jeg vant. Disse pengene er penger jeg har spart opp utrolig lenge selv. 

Ææ, jeg har endelig kjøpt drømmevesken min! Jeg har ønsket meg denne vesken utrolig lenge, og endelig er den min. Jeg har spart sykt lenge, og jeg har vært forsiktig med å bruke penger siden jeg har hatt så lyst på denne. Jeg har seriøst siklet etter denne vesken i flere år, og dere aner ikke hvor bra det føltes da jeg gikk ut av Chanelbutikken med min helt egne BOY bag♡

Haha, på bilde under hadde jeg akkurat kjøpt den. Se så glad jeg var da!


Processed with VSCO with s2 preset

Endelig en ny veske i samlingen min, og ja det kommer et innlegg der jeg viser dere alle! Eller kanskje det er bedre med en video? Dere kan bestemme♡

55 kommentarer
    1. Aaaah BOY vesken er så ekstremt fin! herregud, så glad på dine vegne, holder på med å spare til en selv! er ikke langt unna! æææ! Unner deg noe fint du har spart til!

    2. Hvordan har folk samvittighet til å kjøpe seg så dyre ting? kjøp heller en veske på HM? veske er veske.

    3. Åååh, nå ble jeg sjalu! Hahah. Sikler etter Chanel veska selv😍Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale? Må spare til en selv. Gratulerer så mye med ny veske😊

    4. Jeg vil ha video. Herreguud
      Den er nydelig😍😍!!! Misunner deg så mye!! Hvor mye kostet den? Vil gjerne ha en!

    5. Noen har bedere råd enn andre og sånn vil det alltid være!:) gratulerer med ny veske:D så god følelse og endelig få kjøpt noe man har jobbet og stått på for og spare til

    6. Kjempefin! Når man har spart og
      Jobbet for pengene skjønner jeg at du vil kjøpe en så dyr veske! Da det er god kvalitet og man har den for resten av livet 😍

    7. Har spurt før uten svar, så håper du kan svare meg denne gangen.
      Hvor er den skjorten fra?? Letet “over alt” etter en slik! Håper du kan ta deg tid til å svare denne gangen. Klem. <3

    8. Du har jobbet hardt for den vesken så den skal du faen meg ha med god samvittighet, gratulerer så mye og den er superfin!

    9. Utrolig lekker! Unner alle å kjøpe noe de har ønsket seg og hatt lyst på! Drømmer om den der jeg og, evig klassisk!
      Blås i hva de som er misunnelige måtte mene! 😄😍

    10. Åå så sykt fin!! Hvordan gjorde du det med tollen? Gikk du på rødt på Gardermoen bare? Eller fiksa du det på forhånd?

    11. Ja så hver gang man har jobbet og spart så skal man hjelpe organsisasjoner istede for og kjøpe seg noe fint? Regner med du gjør der selv “anonym”👆🏻

    12. Drit i de andre! Vet det er lett for meg å si, men vi er mange som både forstår og støtter deg. Jeg syns det er så synd at du ikke kan nyte denne tiden, være deg deg selv og feire deg selv for at du vant. For det er det du fortjener! Jeg heier på deg, selv utenfor hotellet ❤️ Du er de voksne. Nyt den nydelige veska di, den har du jobbet hardt for og den fortjener du! Stor klem

    13. Til den anonyme der oppe som som så at du ikke forsto at man kan ha sanvittighet til å kjøpe noe så dyrt. : Det har jo litt med det an hun så at hun hadde siklet etter denne vesken i flere år og hun hadde spart penger til akkurat dette og då er der deilig å gå ut av butikken med den tingen og den glade følelsen
      PS: Helt nydelig veske Martine, gratulerer med den.😍

    14. Sykt fin 😍 Synns det er dumt at du må skrive “unskyling” for å bruke dine egne penger på hva du vil 😮 Jeg tror selvfølgeli at du har spart pengene, men du burde også kunne brukt de du vant! Synns det er drit kult at du slapp kula <3 Digger deg utrolig mye <3 Uansett hvem som hadde vunnet PH så hadde de brukt pengene på hva de vil, syns det er drit teit at folk blander seg så mye opp i hva du bruker dine penger på 😅 Som sagt DIGGER deg 😍

    15. Ah den kledde du helt sykt godt 🙂 Vet hvordan det er å endelig kjøpe vesken man har ønsket seg så lenge!

    16. Du e nydelig jente 🙂 <3 fortjene kun det beste. lurt på en ting; kor har du kjøpt den armbånd? den er såå fin <3

    17. Syntes det er utrolig dårlig gjort og sitte her og si hvordan har folk samvittighet til å kjøpe så dyre ting! Og heller skal kjøpe ting på Hm, for hvordan har du samvittighet til å kjøpe det? Når det er barnearbeidere som nesten ikke tjener noe. spar dere for dritt kommentarer! La hun være glad og stolt, dere får gå på nettet og se på prisen hvis det er så farlig.

    18. Du som mener at man bør donere til organisasjoner. Ta deg en bolle seriøst. Du får donere selv hvis det plager deg sjukt. Folk bestemmer hva de vil med hardtjente penger… jobber man hardt for pengene sine, fortjener man å bestemme sjøl koss pengene skal brukes te..

    19. Hvis en jente ikke har en klassisk Chanel veske, er hun ikke jenta. Det er bedre å kjøpe en bra og dyr ting enn masse billig dritt fra h&m 😉

    20. Ler av alle “veske er veske” kommentarene. Sorry ass, det er det ikke. For en som er interessert i mote sier det å bære en ekte Chanel veske noe om hvem man er som person, og man føler seg fantastisk. SPESIELT når det er noe man har spart til lenge. Man får IKKE det samme ut av en veske på HM. (Sier ikke det gjelder alle, men det gjelder for de som er interesserte i mote og merker)
      En Chanel veske er klassisk, tidløs og ekstremt god kvalitet. Det kan man ikke si om en veske fra f.eks HM. En Chanel veske har man livet ut, en veske til 299 fra HM varer i kanskje en sesong.
      Syns vesken var helt sykt fin, den skal du være stolt av! 🙂 Flink du er som har spart opp penger. Har siklet lenge etter Chanel veske selv, men sparer foreløpig opp til en Mulberry veske, hehehe. Kos deg med den nye vesken din, den kledde du skikkelig! 🙂

    21. ÅÅ GRATULERER!! Du må overse all hat som kommer din vei. Unner alle som har lyst på en dyr veske å få mulighet til å kjøpe den. Elsker min Chanel selv om det var litt kjipt å bruke så mye penger på en gang. Du er virkelig heldig, og du kommer til å få så mye bruk for en så fantastisk klassisk og fin veske.
      Om du noen gang skulle solgt den i fremtiden også, så vil jo du uansett få mye penger igjen for det. Så ikke hør på drit om noen sier at det er sløsing. Dette er ikke LV, Mulberry osv hvor man sliter med å få litt penger tilbake ved salg. NYT den nye vesken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg