En merkelig flytur- plutselig sto en dame på fanget mitt

Hei dere!

Jeg må bare fortelle dere om flyturen ned til London, for den var veldig merkelig. Jeg satt på raden bortenfor mamma, Isabelle og moren hennes, og jeg satt ved siden av en mann og en dame. Disse to kjente heller ikke hverandre, så vi tre satt altså på denne raden sammen og jeg satt ytterst. Plutselig begynte denne damen å le, og da sa han mannen noe til henne. Fra og med det sekundet gikk skravla i ett resten av flyturen. Klokken var åtte på morgningen og disse to satt å snakket sinnsykt høyt med hverandre. De snakket om alt mulig, og jeg fikk med meg alt selvom jeg prøvde å sove.

Samtalen utviklet seg etterhvert til at de skulle bestille seg vin, og et glass ble fort til flere. Jeg halvsov, men våknet hele tiden i og med at de snakket så sinnsykt høyt. Plutselig våkner jeg av at hun damen står oppå låret mitt. Hun skulle på do, og istedet for å spørre om hun kunne komme forbi prøvde hun å hoppe over meg. Så plutselig sto hun med en fot på låret mitt og en fot i setet mitt. Jeg skjønte ingenting når jeg våknet av det der, for det er jo ganske merkelig?

Det var dessverre ikke den eneste gangen hun hoppet over meg, for i og med at de drakk så mye vin måtte hun jo tisse hele tiden også. Jeg tror hun prøvde å hoppe over meg sånn tre-fire ganger, og hver gang våknet jeg like overrasket. Til slutt da flyet landet bestemte disse to menneskene seg for at de skulle dra videre for å drikke mer vin.

Jeg lurer på hvordan det går med de nå, for det virket jo virkelig som at de fant tonen. Hadde jo vært en søt lovestory å fortelle, at de rett og slett bare havnet ved siden av hverandre på flyet. Koselig for de to, men sykt irriterende for meg som ble tråkket på hver halvtime.. Haha!

17 kommentarer
    1. Veldig hyggelig å møte det ved tax free håper du fortsatt har en fin dag/ kveld PS: jeg var hun som sa bare sånn : Martine Lunde😂

    2. Fy så fin du var på det bilde! Skal jeg være ærlig så likte jeg deg ikke noe særlig på hotellet, men tror det var mest fordi jeg ikke visste hvem du var og alle har jo sine favoritter. Etter å ha lest bloggen din en god stund nå kan jeg med hånden på hjertet si at jeg blir mer og mer fan av deg :)) syns du er pen uten så mye sminke jeg :)) samme gjelder Isabell :))

    3. Hei hei 🙂 Høres ikke ut som en veldig hyggelig flytur… Desverre har jo jeg vært en liten “hater” på deg før, og det vil jeg beklage for nå, aldri skrevet noe sjuke greier altså.. but still…
      Du er en utrolig pen jente med ett lite glims i øyekroken, og herregud du er kjempe pen uten sminke, og når du har det på da selvsagt.. Og jeg vil beklage for alt av hat du har fått, er sur på meg selv for at jeg faktisk kunne kalle meg selv en litta “hater”, Du fortjener seieren med Kevin! #Oslove
      Obs obs! Du fortjener verden, Martine

    4. Oiii, så smart er jeg haha… Skrev på feil innlegg hehe, kan ikke dette blogg greiene haha
      Så dette var den hyggelige flyturen? Med en liten tvist av passasjer på fanget

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg