Jeg har blitt syk og trenger en pause

Hey!

Denne dagen har vært grusom for min del. For et par dager siden merket jeg at jeg følte meg ganske dårlig, og i går ble jeg så ille at jeg ikke orket å bli med å spise middag med de andre. Jeg lå bare på rommet og hele kroppen verket.

Det er nesten så jeg ikke tør å skrive at jeg er syk på denne bloggen lenger, for sist da jeg hadde migrene fikk jeg kommentarer om at det kunne være alt fra slag til svulst. Jeg ringte mamma i panikk og ville dra på legevakten, men hun sa jeg ikke hadde noe å bekymre meg for.

Nå derimot tror jeg at jeg har stresset meg syk. Jeg har reist veldig mye i det siste, og jeg har stresset så mye med bloggen. Jeg hadde nok kunne trengt en pause nå, men det har jeg heller ikke lyst til. Jeg elsker å blogge!

Jeg får bare prøve å ta det litt rolig fremover, selvom jeg allerede skal ut å reise igjen på onsdag. Frem til det får jeg bare slappe av, og kanskje ta en dag bloggfri.

15 kommentarer
    1. Reising kan du gjøre senere. Ta deg en tur på hytta eller noe, slapp av litt. Bloggen er nok ikke det som sliter deg ut

    2. Ta vare på deg selv. slå av pcn, ta på en ansiktsmaske og pysj, og så legg deg ned på sofaen å se på film eller TV. Bare slappe av. Lytt til kroppen. Håper du føler deg bedre snart!

    3. Ta den tiden du trenger Martine, det er helt greit og ta pauser i blant💕 Slapp av, få bort stresset😊 Lovve uuu❤️❤️ God bedring❤️❤️❤️ Klem Amanda

    4. Må si deg en ting Martine …
      JEG digger bloggen din! Du har en pen og ren blogg med ikke alt for mye tekst hver dag å da blir det ikke kjedelig å lese. ! Bra med bilder og god tekst !
      ps. digga det du gjorde i pærra ! ;D

    5. Martiiiiiine Lunde 😍 Verdens fineste dame😊
      Du får ta deg en skikkelig hvile dag og pass godt på deg selv ! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg