Vi har vært skikkelig turister

Hei dere!

I dag har vi fått være skikkelig turister her i London. Vi har nemlig tatt en turistbuss og fått se litt av London. Jeg var veldig skeptisk til dette, for jeg har vært med mamma på dette før og det var ikke spesielt gøy. Og det var det ikke i dag heller.. Dette må jo ha vært den verste dagen å skulle ta en sånn busstur, for i dag var det sykkelløp i byen her. Vi kom oss ingen vei med denne bussen, og vi sto stille i 20 minutter flere ganger. Vi fikk sett Big Ben og London Eye, og det var vel egentlig det. Vi bestemte oss fort å gå av, og da hadde vi allerede vært på denne bussen i nærmere to timer og ikke kommet oss noe vei. 






Det var uansett deilig å gjøre noe annet enn å shoppe, for jeg skal innrømme at jeg har ganske vondt i føttene nå. I går gikk vi faktisk nesten en mil, og det eneste vi gjorde var å gå fra butikk til butikk. Så shopping er bra trening, og derfor dro vi faktisk rett til et stort shoppingsenter som hadde blant annet Missguided. Jeg elsker Missguided, så jeg var helt i himmelen der inne. Jeg handlet ikke så mye der, men et par plagg fikk bli med meg hjem. 

Jeg må også dele disse to bildene, haha! Jeg lo så mye da jeg så gjennom bildene på kameraet og så mannen i bakgrunnen som ble med på bildene. Han var jo helt med på photoshooten min, og jeg konsentrerte meg så mye for å få til et bra bilde. 


Nå skal vi straks ut å spise, men før det trenger jeg en liten powernap. 

18 kommentarer
    1. Hei.. så du skrev et innlegg om at du var redd for terror, fks når du var ute på 17 mai. Var det ikke skummelt å være i London da? Siden det akk har vært terror der og det er et mer utsatt sted..

    2. Hei Martine jeg elsker deg jeg er din største fan&
      Du hjalp meg hjennom tider da jeg ble mobba
      Jeg så på bloggen din da jeg var lei meg og så ble jeg glad igjen
      Jeg er din aller største fan
      Og jeg der opp til deg
      Du er forbildet mitt
      Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg
      Håper jeg kan møte deg en gang
      Ilusfm
      M- modig
      A- ansvarsfull
      R- rolig person
      T- tolmodig
      I- intelligent
      N- nydelig
      E- enestående
      Du er perfekt akkurat som du er og jeg elsker deg
      Ikke fårandr deg
      Elsker deg
      Fra Amalie. H. Jåsund
      PS følg meg på IG Snuppa05

    3. Hei 😀 Jeg lurte på hva du brukte under kjolene dine av undertøy på paradise? Merkelig spørsmål, men bruker du noe hold-in truse for å få midjen din mer markert? Du er kjempe fin!

    4. Tips til undertøy å bruke under singletter med tynne stropper? Er så stygt når bh-stroppene vises. Og uten stropper er det ubehagelig, må liksom gå å trekke opp.

    5. Hei! Bruker dere kortet deres i London. Eller tar dere ut penger i Euro, før eller når dere er der? Skal til London selv, trenger tips haha!

    6. Hei Martine, lurer på hvor solbrillene dine er fra ? Åssen merke det wr hvor man kan kjøpe dem ? Og Isabell sine også Åssen merke hun har på dem å hvor jeg kan kjøpe dem😁😁😎😎❤️❤️❤️ Xoxo

    7. Var ikke du så innmari redd for terror i Oslo? Men du har kanskje ikke fulgt med på nyhetene? Jeg mener ikke å være frekk, men jeg bare undres hvor dypt den redselen din ligger, ja når du reiser til London i disse tider…… Uansett, kos dere masse…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg