En perfekt dag

Hei dere!

Åh, dette har vært en så bra dag! Dagen startet med shopping, og nå må jeg faktisk ha shoppestopp. Jeg har kjøpt så utrolig mye, men jeg er så fornøyd med alt. Jeg ser mange ønsker en innkjøpsvideo, og det skal jeg få til så fort jeg er hjemme. De har så mye fint i butikkene nå, så jeg har jo tatt helt av med shoppingen. Jeg har kjøpt masse fint, så jeg gleder meg til å vise dere. Den ene tingen jeg har kjøpt har jeg ønsket meg i flere år, og endelig har jeg kjøpt den! Dere aner ikke den lykkefølelsen jeg gikk ut av butikken med, haha!

Victorias Secret var jo selvfølgelig en av høydepunktene i dag, men butikken skuffet helt sykt. De hadde absolutt ingen ting jeg hadde lyst på, og jeg ble skikkelig lei meg. De har alltid så mye fint, men denne gangen hadde jeg ikke lyst på noe. Utrolig kjipt, men bra for bankkortet. Hehe!

Til middag i dag spiste vi hummer, og det var så godt. Vi koste oss skikkelig, selvom ingen av oss visste hvordan man skulle spise hummer. Servitøren måtte til slutt hjelpe oss, for det så nok utrolig dumt ut når vi prøvde å knekke om hummeren selv. Heldigvis fikset servitøren det, og det smakte fantastisk.

Nå skal vi på musikal, og vi skal se Mamma Mia. Har sett den en gang før her i London og det var kjempegøy. Så jeg gleder meg til å se den igjen!

23 kommentarer
    1. Er også i London. Jeg var på VS igår! Fikk så bra hjelp. Og kjøpte meg ihjel 😀 hadde vært lættis å kunne møte deg (igjen)

    2. Hei! Hvor er den hvit/svarte stripete skjorten du hadde på deg på en video på snap fra? Letet etter slik en i evigheter.
      Håper du kan ta deg tid til å svare. Hvis den er fra nett hadde jeg vært evig takknemlig om du kunne lagt ved link. Stor klem.

    3. Det var sykt koselig å møte deg og Isabell i dag! Håper dere koser dere videre,eg drar dessverre hjem igjen i måren tidlig:(( håper vi møtes igjen snart<3

    4. Du har veldig fine pupper! (Rar kommentar) men ser mange av de andre bloggerne har veldig store og tunge som gjør at de henger veldig, dine er perfekt strørrelse!

    5. Alle drar til London akkurat nå:((
      Jeg var der liksom på mandag, og da var ingen der!(som er kjente her i Norge da)

    6. Hei! Kult at dere klarte å spise en hummer med bare litt hjelp! Siden dere ikke vet så mye om hummer, kan det være godt å vite dette:
      “Hummerens diett består i hovedsak av andre krepssdyr, snegler, flerbørstemark og skjell. Den spiser også det som måtte være tilgjengelig av avføring og åtsel. Hummeren er kannibalistisk og vil spise sine søsken om den får muligheten til det.”

    7. Hei Martine! Du er bare så utrolig fin, snill, kul og su har så utrolig mange fine klær. Jeg bare lurer på hvor du bor i Oslo, ikke hvilken hus, men sånn Lillestrøm, eller sånne steder! Når er neste gang du kommer til Bergen? Har så utrlig lyst til å møte deg, du er mitt største forbildet! Stor klem fra din største fan

    8. Hvilket kamera bruker du?
      Du sa du hadde fått nytt, der bildene ble overført til mobilen. Det hørtes grådig greit ut!

    9. Et tips hvis du vil holde deg lenge på topplista og få troverdighet, ikke gjør samarbeid men folk som du vet du ikke kan referere til. Du synker såå lavt når du velger å samarbeide med betsson, meningstorget og sms tjenester. vet du tjener en god del men du mister så respekt og troverdighet:))

    10. http://www.ingafoundation.org/ Er den nyttigste organisasjonen JEG har kjennskap
      til .den beskytter skog,folk og jord, ett kinderegg. har ikke lest så mye om den
      siste 15år,så pleese spre på sos.medier .den sprer frø og kunnskap om ingatreet
      til regnskogens utkanter .treet plantes i rekker, mellom dem dyrkes det, røtter
      beskytter mot erosjon, kvist brukes til brensel/kompost og blader legges over
      frø/jord,beskytter mot tørke og gir næring. men de trenger penger(staten burde
      sponset) Takk til bloggeier for publisering

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg