Tjen penger på å si din mening

ANNONSE

Hei dere!

Har dere hørt om Meningstorget? Det er en nettside der man kan svare på forskjellige spørreundersøkelser og si sin mening, og det beste av alt.. Man får betalt for det! Det må jo være de mest lettjente pengene noen sinne. Det eneste du trenger å gjøre er å si din mening, og deretter får man poeng som man senere kan bytte inn i foreksempel gavekort eller penger. Jeg skal fortelle mer om dette!


Meningstorget er utrolig lett å bruke, og en undersøkelse tar ikke lang tid. Det finnes utrolig mange spennende undersøkelser, så her er det bare å velge hva man selv vil svare på. Og det eneste man trenger å gjøre er som sagt å si sin mening, og så får man betalt for det. Når man svarer på en undersøkelse får man poeng, og disse poengene kan man senere bytte inn i gavekort eller å overføre det som penger til paypalkonten sin. Man kan også velge og heller donere pengene til veldedige organisasjoner, for meningstorget samarbeider med flere veldelige organsisasjoner noe som er veldig flott! Så her har man mange muligheter. Noen lurer kanskje på hva slags gavekort man kan få av disse poengene? Og det er alt fra gavekort hos H&M, Peppes Pizza, Dressmann og G-Sport. 



Jeg ble faktisk tipset om dette fra moren til en venninne for en stund siden. Jeg lagde meg en bruker da og svarte på en del undersøkelser. Det var utrolig lett og det eneste de trengte var min mening. Jeg samlet opp en del poeng og byttet det inn i gavekort. Jeg byttet det inn i gavekort på H&M, men neste gang kommer jeg til å gi det til en veldedig organisasjon. Jeg synes det er en kjempemorsom måte å tjene penger på! Jeg elsker å si meningen min, noe som er viktig, og det at man får betalt for det er et STORT pluss. Det er også helt gratis å melde seg inn hos Meningstorget, så dette er det du som tjener på! 


Man kan svare på undersøkelsene når man vil, og dere vil få undersøkelser som er tilpasset akkurat deg. Husk at man må være 18 år eller eldre for å registrere seg. Dere finner nettsiden HER♡ 

19 kommentarer
    1. jeg syntes det er kult at du legger ut ting som dette jeg. Jeg skjønner ikke hva som er så ille med at det er annonse… jeg synte du er en kjempeflink blogger Martine! og veldig pen!

    2. Skjønner ikke hvorfor folk klager sånn på at Martine legger ut innlegg som er sponset etc! Er jo det alle toppbloggere gjør! Dette er jobben dems, de tjener penger på bloggen sin! En toppblogger blir sponset av forskjellige firmaer, diverse sminke produkter, klær, og mye mye annet, nettopp pga de er TOPPBLOGGER…
      Når Martine blogger om noe hun er sponset med, så blir jo vi lesere nysgjerrig, vi går da inn å sjekker ut dette produktet eller hva det enn er hun har blitt sponset med, og slik får de som sponser Martine flere kjøper/kunder!
      Hadde det ikke vært for Martine sin sminke video her om dagen så hadde nok ikke jeg kjøpt noen av de produktene 😂🙈
      Så slutt å skriv dritt til Martine, er sånn her alle toppblogger holder på.

    3. åhh nå ble jeg kjempe engasjert og vill ha penger og så ser jeg at det er 18 års grense og jeg er bare 13.
      og hvordan får vi emoji her

    4. Har du sletta inlegget om “hva synes du om at folk vipser penger til kevin”?
      Kan du lage en video der du viser oss din eklær å sko🙏🏼🙏🏼🙏🏼
      Kan di lage en video med alle veskene dine??

    5. Du burde seriøst passe på hvem du samarbeider med, Du mister troverdigheten hos sykt mange hvis du forsetter sånn. Skjønner at det er mye penger, men seriøst ro ned.

    6. Tviler på at det er ekte. Cause jeg er ikke så dum til å registrere meg også si min mening også gi kontonummer eller paypal dritten og da stjeler de pengene mine. Jeg stoler ikke på sånne nettsider, falske faen. Pass på hvem du samarbeider med Martine. Money can’t make you happy gurl.

    7. Seriøst, enda en blogger som reklamerer for dette dritet…Har du reflektert noe over timebetalingen for dette for eksempel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg