Jeg har brukt litt for mye penger

Hei dere!

Herregud, jeg er endelig tilbake i London. Det føles helt merkelig at jeg har gått å ventet på dette så lenge, og nå er jeg her endelig. Vi dro ganske tidlig i dag, så jeg har vært konstant trøtt i dag.

Vi har brukt dagen på shopping og masse god mat. Jeg har brukt litt for mye penger i dag, men jeg har kjøpt mye fint. Jeg skal vise dere alt når jeg kommer hjem, og jeg gleder meg så mye til å vise dere!

Hotellet vårt er forresten sykt sentralt. Vi bor seriøst rett over veien til Primark i Oxford Street, helt perfekt!

Jeg er så utrolig sulten nå, så nå er det klart for biff. Mamma har bursdag i dag, så det blir en liten feiring av henne. Så gratulerer så mye med dagen, mamma!

Nå skal vi kose oss videre, også blogges vi mer imorgen.

26 kommentarer
    1. Det så sykt koslig ut!! Og så digg at dere bor så nærme primark😍Kunne du laget en “haul” når du kommer hjem?? gratulerer med dagen til moren din, forresten!❤❤

    2. Så utrolig koselig ut, må dere nyte biffen, og gratulerer så mye med dagen til moren din😊og kose dere masse videre😊😊

    3. Kan du lage room tour?❤️ Du er så pen, og kos deg videre i London Martine❤️ Hilsen din største fan❤️❤️❤️

    4. Hei, kan du pleaseee lage innkjøps video fra London med Isabell??!! Hadde vært sååå kult😍❤️

    5. Jeg lurer på hvorfor du mener at dine penger som du fikk fra en realityserie er bedre enn en morsom kronerulling. De små beløpene som blir sendt blir bare mye i mengden. Er spent på hvor mye av dine penger som går til veldedighet. For du kan vell ikke akkurat skryte på at dine penger kommer fra så veldig mye bedre en “tull”

    6. Lol først skriver du at du har brukt for mye penger første dagen så skriver du at folk ikke burde vippset penger men heller til organdonasjon

    7. herlighet små barn er dere ikke ferdig å mase om kevin.Trodde han hadde fått nok penger etter at alle de andre småbarna har vippset penger til han,hvor han skal bruke alle beløpene på tattoveringer som han sier.Martine kos deg med alle pengene:) Ha noen flotte dager i London…:)

    8. Jeg tror at grunnen til at folk hater på deg er fordi di har blitt så gla i å se på deg at når du gjør en ting feil blir de skuffet haha digger deg!

    9. Hei! Tok du silikon under eller over muskelen ? Hvor mye tok du ? Hva kostet det ? Og hvor tok du?
      Skal selv ta det til høsten, men ville bare høre litt info av en som har tatt det 🙂

    10. Hei 🙂 Hva heter hotellet du bor på? Litt spent på om det er det samme hotellet jeg bodde på, derfor jeg spør 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg