Denne sangen må dere høre!

ANNONSE

Heey!

Jeg pleier vanligvis ikke å anbefale musikk her på bloggen min, men når jeg først finner en sang jeg liker må jeg nesten bare dele den med dere!

Processed with VSCO with s2 preset
Akkurat nå er jeg helt hektet på den nye sangen til Dreamon x Mentum “It’s Not From You”, og den ble lagt til i spotifylisten min med en gang jeg hørte den. Enkelte sanger får meg i utrolig godt humør, og det gjør denne! Denne blir nok spilt like mye på vors og fest, som på for eksempel stranden. 

Jeg synes det er så sykt gøy at vi har så flinke og spennende artister i lille Norge. Om du vil vite mer om artistene kan du Mentum HER og Dreamon HER.

Bilde; ARTWORK
Snakker vi årets sommerlåt? Fortell meg gjerne om du liker sangen like mye som det jeg gjør! Dere finner link til spotify HER 
14 kommentarer
    1. ”Jeg pleier vanligvis ikke å anbefale musikk her på bloggen min, men når jeg først finner en sang jeg liker må jeg nesten bare dele den med dere!”
      Åja, det hadde ingenting å gjøre med at det er annonse?

    2. Hvorfor handler alt om annonse på bloggen din egt? Kan du ha innlegg der det ikke handler om sponsing? Musikken er til og med sponset på bloggen din…

    3. jeg syntes du er en veldig flink blogger Martine og du er sykt pen!!! du fortjener ikke hate i det hele tatt!!!

    4. Hei adda sangen med en gang. Du har sykt bra musikk smak 🙂 jeg ser skikkelig opp til deg og Isabell. Og jeg leser bloggen deres hver dag 🙂

    5. Kan jeg få føllge spotyfy listen din? Sangen var min smak og da er sikkert de andre også det. Hadde blitt kjempeglad da! Har ikke egen spotyfy liste følger bare andre sin ahah så kan ikke bestemme selv vike sanger jeg vil ha i listen.
      Kjempestor fan! Kom til bryne halvtime borte fra stavanger❤❤ hadde dødd for å møte deg!😍

    6. Kan du lage en sminke video som viser hvordan du sminker deg, slik som dette bildet viser? Så utrolig fint. Du er kjempe pen, Martine. Flott blogg – stå på videre. Du er dyktig <3 Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg