En rask tur hjem før jeg reiser imorgen

Hei dere!

Nå sitter jeg på flyplassen i Stavanger og venter på at flyet skal gå. Vi har hatt det utrolig fint i Stavanger og vi har kost oss kjempemasse. Vi kunne ikke vært mer fornøyde!

I går var vi invitert med på Den Store Sommerfesten og vi var på et arrangement  i glasshuset ved siden av selve konserten og vi var så og si kun der. Vi kunne også gå ut til golden circle, men så fort vi gikk ut var det helt kaos. Derfor ble vi heller der inne, men det var utrolig koselig og gøy. Vi fikk masse mat, drikke, vi hadde quiz og jeg ble kjent med mange nye mennesker.

Jeg tok ikke så alt for mange bilder i går, men vlogget masse til dere. Så nå må jeg redigere den slik at den kommer ut om ikke så alt for lenge.

Imorgen reiser jeg faktisk igjen, og da til en av mine favorittbyer. Jeg kan gi dere et hint, og det er SHOPPING!

11 kommentarer
    1. du skal vell til london regner jeg med. Håper ikke dere møter på den merkelige taxisjåføren igjen da! haha

    2. Har et spm til ukens spørsmål: har lagt merke til at du har veldig foundation skille ut fra munnvikene og utover til kinnene etter at du har sovet både på pH og pH kollektiv. Sikler du i søvne?😂😍 hahah<3

    3. Hei, første gang jeg inne på bloggen din, men har sett på paradise og visste hvem du var før paradise.
      Det var heftig at du slapp kula, jeg synes det var jævlig fet gjort av deg.
      Du gjorde paradise til ett helt nytt nivå og det må folk virkelig skjønne!!
      Alex bare stor koser seg rundt deg haha heftige greier for hans del, prøver heller ikke ødelegge for dere men måtte bare si det. Han bare sover seg gjennom alt og er med på alt som skjer rundt deg egentlig😂😂
      Jeg følger ikke mye på deg men liksom når d dukker opp så dukker han opp fra siiia, bare lættis egentlig, ikke noe vondt ment!
      La kevin struggle livet sitt videre og kos deg videre med Alex
      Have a blast day !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg