Bli med oss på fest

Heei!

I går var vi bedt på fest  med middag og drinker. Det var utrolig gøy å bli intivert på noe sånn, og vi er veldig glad for at vi fikk komme. Vi startet oppe på takterassen på hotellet vi bor på og der fikk vi servert drikke. Senere fikk vi servert utrolig god mat og jeg ble så sinnsykt mett. Det var så mye god mat på det bordet, så jeg holdt på å sprekke etterhvert. Etter middagen fortsatte festen på takterassen og vi koste oss veldig. Vi ble kjente med mange nye mennesker og vi ble sittende i flere timer å prate. Aleksander og jeg tok kvelden ganske tidlig for begge var ganske slitne, og jeg har utrolig mye å gjøre i dag. I dag skal nemlig sminkevideoen min publiseres og den er ikke ferdig redigert enda. Har brukt så utrolig lang tid på redigeringen, så jeg håper virkelig dere liker videoen når den kommer ut!





Og forresten. Jeg vlogget i hele går og tenker å gjøre det samme i dag. Det er derfor jeg sparer meg litt for bilder i dette innlegget, slik at dere kan få se mer i vloggen. Da får dere også bli med oss på festen og også på det vi skal i dag. Jeg synes det er så morsomt å lage videoer, og jeg så at flere av dere ønsket vlogger. Så en Stavangervlogg er ute om ikke lenge! 

 

16 kommentarer
    1. Ser utrulig koslig ut❤ Kos deg på reisen, det fortener du og Alex ❤ ser veldig opp til dåke begge to❤

    2. Hei må bare si at jeg er sykt glad for at du vant! Heiet på deg hele veien❤ Så lurte jeg på hvem som ga deg det hemmelige oppdraget om å være demon?😊

    3. Utrolig gøy at dere er her i Stavanger.
      Hvorledes skal dere vær her. I kan dere plisss være på sentrum i mårå ( Stavanger) 🙏🏼❤️❤️❤️

    4. Lurer på om du ikke liker så godt de andre ph-deltagerne? Du er bare med Aleks og Isabelle men Sofie sier du er en av hennes nærmeste. Men du er jo bare med isabelle og aleks?

    5. eg fekk iche komma og se dere i går og jeg for d vel iche t dag heller kor lene ska dokk ver
      her isåfal så ska eg i byen imårå så ska faktisk leita etter dokk då
      og någen i klassen min sprang rondt i byen i 5 timer for å finna dokk de fant dok te slutt
      men dokk va inne et eller aent sted men de fek vinka t dokk og dokk vinka t bake 🙂

    6. Sikker på at Alex ikke er homofil?? Jeg skjønner ikke, han er bare så gay! Er det ingen andre som ser det??
      Er han kanskje bifil om ikke homofil?
      Definitivt ikke heterofil.

    7. den kula om pengene burde aldri bli sluppet av noen. dere har allerede vunnet ph. å gjøre d er bare gjerrig og råttent gjort. men men. neste år er d ny ph. da er du glemt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg