Aleksander og jeg har reist

Inneholder reklame

Hei dere!

Nå har vi endelig kommet oss til hotellet her i Stavanger og vi har egentlig ganske dårlig tid. Vi er her fordi vi skal på Den Store Sommerfesten, så oppholdet er sponset. Vi skal være her i et par dager, og jeg gleder meg til å få sett denne byen også. Jeg har aldri vært i Stavanger før, men det lille jeg har sett av Stavanger ser veldig fint ut!

Processed with VSCO with s2 preset

 Processed with VSCO with s2 preset

 Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset

Processed with VSCO with s2 preset
Nå har vi egentlig sykt dårlig tid, og vi skulle egentlig vært et sted allerede. Så nå får vi kjappe oss, også blogges vi heller senere<3
 

 

14 kommentarer
    1. Hei
      Har dere golden circle billetter eller vanlige billetter til Den store sommer festen her i Stavanger/Sandnes?

    2. Forresten gratulerer så mye med seieren inne på PH❤️❤️Jeg begynte og heie på deg helt siden du kom inn og har hengt med deg hele veien❤ Du var innponerende med den demontingen og jeg tenkte ikke EN tanke på at det var deg, så bra jobba👏🏼👏🏼👏🏼Det er trist at PH er over for denne gang, fordi da får jeg ikke sett deg mer, men heldigvis har du og Isabell en YouTube-kanal da❤ Jeg vil også gratulere dere med Splay❤ Det blir veldig gøy og se flere videoer av dere❤En av drømmene mine er og få møte deg❤Hilsen en stooor MartineLunde-fan😘😘

    3. Om jeg kommer med på PH 2018 skal jeg følge taktikken til Aleks; sove meg gjennom hele PH, bli hypp på ei dame som potensielt kan vinne PH, ryke ut av PH og sørge for at hun deler pengene med meg…

    4. Kan du ha meetup en dag? I Stavanger eller Sandnes? Har skikkeli lyst å møte deg og Aleks❤️❤️❤️

    5. Hei hva gjorde dere i stavanger. jeg er stor fan av deg og bare elsker deg du er utrolig pen og bare helt fantastisk jeg så deg på PH og før jeg så deg der viste jeg egentlig ikke hvem du var. men så, så jeg hva du het på instagram og da ville jeg følge deg også etter en liten stund fant jeg ut hva youtube kanalen til deg og Isabell het og nå ser jeg på den også nå nettopp ville jeg finne bloggen din så da søkte jeg på Martine Lunde blogg og da fant jeg deg og nå så skal jeg lese bloggen din og jeg fant isabell også på bloggen hennes og nå er jeg utrolig glad for at jeg fant dere på bloggene deres elsker dere begge hils isabell dette var ment for begge to. men håper det gåt bra med deg og Aleks jeg håpet alle tiden at du og Aleks skulle vinne hele PH men så røyk Aleks og da håpet jeg at du og Kevin skulle vinne også vant dere det fortjente dere utrolig stor fan av dere begge håper du leser alt dette og håper du svarer og at du skjønner hva jeg mener og skriver kommer til og kommentere flere av bildene dine. fortsett og vær akuratt den du er hvis du forandrer deg kommer jeg til og bli veldig lei meg siden du må være den du er du er bare best. du er pen,snill en utrolig god person og bare alt jeg klarer ikke og beskrive deg siden det er så mye og beskrive husk og les dette opp for isabell siden der det står du der mener jeg begge Love you. <333333

    6. Hei, det er skikkeligt fint i Stavanger mener jeg, ja jeg bor rett ved i Sandnes. Kos dere masse skulle ønske jeg var der vil virkelig møte deg

    7. Digger deg som person men blir litt skuffa over at du reklamerer for betson 🙁 skjønner at det ligger masse penger bak sponsede produkter men anbefaler deg å sette deg inn i hvordan de aktørene lurer systemet og bidrar til høy spillavhengighet i Norge!
      Men ellers, stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg