I sommer skal jeg..

Innlegg i samarbeid med Good For Me

Hei dere!


Jeg har jo ikke helt fortalt dere ordentlig om mine sommerplaner enda, men jeg skal reise mye i sommer. Jeg gleder meg utrolig mye til fint vær, lange strender, lyden av bølgene, god mat og ikke minst brunfargen. Jeg har jo flere ganger nå vist dere min absolutt viktigste reisevenn i sommer, nemlig Betakaroten GoldMin kjære Betakaroten Gold skal få være med meg flere steder i sommer, blant annet til Spania og Portugal. Jeg skal være i Spania i to uker i juli, og jeg vil at brunfargen skal være med meg hjem igjen også. Denne sommeren skal jeg virkelig gå inn for å bygge om den brunfargen jeg alltid har drømt om, og derfor er jeg glad for at jeg startet med Betakaroten Gold såpass tidlig som det jeg gjorde. 

 Processed with VSCO with s2 preset
Jeg har nå tatt en kapsel daglig i noen måneder nå, og jeg vil nå si at jeg er godt forberedt til jeg reiser. Jeg er utrolig spent på å se brunfargen min mot slutten av sommeren, og ikke minst se hvor lenge den holder. For Betakaroten Gold skal gi en dyp og varig brunfarge, og jeg vil så klart at brunfargen min skal holde så lenge som mulig. Jeg gleder meg så utrolig mye til å reise nå, og ikke minst å komme hjem med tidenes brunfarge!


Det er absolutt ikke for sent å starte på Betakaroten Gold enda, men om du vil ha det beste resultatet ville jeg bestilt en boks nå. Jeg vil anbefale dere å starte med en kapsel daglig allerede to uker før avreise, men også fortsette med en kapsel dagen mens dere er på ferie. Eller om dere skal være i Norge, og vil være ekstra klar for solskinnsdagene. Om dere bruker koden “martine20” får dere nå 20% rabatt på deres bestilling fra Good For MeRabattkoden vil vare i en uke, så det gjelder å være rask om dere vil starte før ferien og i tillegg få Betakaroten Gold billigere. Dere finner Betakaroten Gold HER

29 kommentarer
    1. Sykt morsomt om du lager videoblogger av feriene!!
      Og pleaase kan ikke du lage en spm runde igjen snart?
      Jeg må bare si at jeg elsker at du er på toppen, du har så sykt proposjonal kropp forhold til de andre toppbloggerne som operer alt her og der <3

    2. Hvordan er ditt og aleks sitt forhold til Martine Johansen i dag? Aleks var jo tross alt veldig på Martine J i noen uker på PH, og ho sa i tillegg da ho sjekka ut at ho hadde følelser for aleks og at ho gleda seg til å møte han når han kom hjem.
      Hvordan tok Martine J det da ho så at dere to hadde blitt kjærester da alle kom tilbake til Norge etter PH?
      Hvordan var det å bo i kollektiv sammen alle dere tre i Paradise Kollektivet og å vite at de to hadde hatt en greie?

    3. Kjære Martine
      Håper virkelig du har det bra til tross for den hetsen du får på nett for tiden. Enkelte personer irriterer seg over små ting, og går så langt at de sender deg drapstrusler. Hva er det for noe??? Du er jo et skikkelig bra eksempel på hvordan man skal oppføre seg, ta vare på andre og spre masse glede. GIRLPOWER sier bare jeg 😉 Skulle så gjerne sett ansiktene til flere av haterene når foreldrene plutselig får en mildt sagt grusom telefon.. Nettmobbing er IKKE ok i det hele tatt. Noen mener det at “ja men du har valgt å bli med på TV så da må du tåle hate”. Men hvilket vanlig menneske tåler hate? Det er mange som ikke tar seg nær av alt,(bra du ikke gjør det!!) men man skal jo ikke tåle drapstrusler osv!! Det er jo trossalt noen som sier de skal drepe deg, eller ødelegge livet ditt.. Hvorfor er folk så syke i hodet at de skriver sånn til andre personer fordi du kasta en jævla kule i bakken på et jævla TV program?? Hva faen skjer med at folk lever seg så fryktelig inn? Skulle jo tro det var de du kastet kulen mot, eller vent.. Disse barnslige nettrollene takler jo dette dårligere enn Kevin!!(?) Han som du kastet kulen mot, å når han da tar dette så greit som han gjør så kan vel de fæle menneskene som angriper deg for ditt valg bare holde kjeft å se på Kevin i stedenfor. Han er et bra eksempel!! Stå på Martine Lunde, ikke la gaten knekke deg og ha en strååålende sommer! GIRLPOWER, du er best!

    4. De som “nett-hater” er ofte litt tykke menn i slitte joggebukser – typisk samfunnstapere. Du burde blokkere dem.

    5. Tror du virkelig politiet tar en evt. anmeldelse fra deg seriøst? Du har vært med på et av de mest harry og meningsløse programmene som finnes, til orientering. Skjønner du ikke at fremtiden din er ødelagt? Dette vil du huskes for lenge er jeg stygt redd.

    6. Hei Martine hvordan skal jeg starte først og fremst vil jeg si masse gratulerer til deg du fortjente virkelig å vinne i paradis hotell vell fortjent
      menne når det kommer til di haters kommentarene bare drit i dem haterene er bare sjalu du er gull verdt du fortjener bare det beste bare drit i hatersene lev live godt å bruk tiden din godt elsker deg 😀

    7. Til Tone: Jeg er stygt redd du ønsker du var Martine isteden for hvordan du selv ser ut, thats the cold hard truth right there er jeg stygt redd. Føltes kanskje litt bedre i 2 sekunder å slenge litt nonsense på nettet men hjelper lite når du må se deg selv i speilet og innser at du er en taper igjen, da ønsker du nok fort at du var Martine igjen er jeg stygt redd 😀

    8. HERREGUD KVINNFOLK KAN DU IKKE SVARE ALLE OSS HVOR DEN JÆVLA TOPPEN ER FRA, DEN FRA DE SISTE INNLEGGENE???

    9. Tone hold kjeft det er heller fremtiden din som er ødelagt å det er heller farmen som er det mest harry programmet lærere deg norsk ikke rart verden er syk med sånne syke folk

    10. hei, vakre<3
      blir helt kvalm av å lese hvor ondskapsfulle enkelte er.. det er ikke akseptabelt med slik oppførsel.
      håper du har det så bra som du kan opp i alt av hets som du må stå i<3 dette unner jeg absolutt ingen..
      det er så dumt for mange glemmer at ph er et spill, og du var tøff som slapp kulen, mange syns du ikke burde det, slik beløpet skulle blitt delt på deg og Kevin, og det skjønner jeg, men nå er det er spill og du var en sterk og strategisk spiller som du hvertfall fikk vist når du var demon, hadde aldri i mine tanker at det kunne være deg<33 og jeg har full forståelse for at du ikke stolte fullt ut på din partner, så dette var det du selv følte var mest riktig, og da har du gjort det rette for deg & det er det viktigste<3 du imponerte på ph, og en verdig vinner det må du vite at du er!
      varm klem til deg<3

    11. Hei, lurte bare på hvor du kjøper det grønne duo-vippelimet? Finner det ingen steder, og jeg reagerer så heftig på alt annet. 🙂

    12. Ja Martine, ser du skal tjene penger på bruningspiller du også.
      Tjener du mye på denne annonnsen?
      Jeg vet at om jeg går inn på salgsiden og melder meg på nyhetsbrevet til Good For Me, får jeg 20%, uten å egentlig ha lest innlegget ditt! Vet alle dette eller?
      Uansett, du må ha en riktig så fin ferie og lykke til med bruningen!

    13. Hva får du for et sponset innlegg? Greit og være ærlig med leserne. Bare lurer da ingen sier mye om dette. Kos deg i sommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg