Jeg kommer ikke til å blogge mer om Paradise Hotel

Hey!

Er alt bra med dere? Jeg har det helt supert i dag, og nå skal jeg straks ut døren og dra mot byen for å spise. Jeg har drømt om salaten fra Olivia i hele dag, så jeg gleder meg utrolig mye til å få spist den igjen. Haha, jeg vet at mange tror jeg blir sponset av Fridays og Olivia, men nei.. Dessverre ikke, jeg er nok bare litt for glad i enkelte av matrettene de har der. Og den salaten på Olivia, den er fantastisk♡

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg tenker forresten og ta en pause fra all Paradise Hotel snakk på bloggen for en periode. Jeg er sinnsykt lei av å prate om den finalen nå, så jeg tenker at nå fokuserer jeg heller på alt det morsomme jeg skal fremover og finalen legger jeg bak meg. Paradise Hotel har vært helt fantastisk, men nå trenger jeg en liten pause fra det. Det er rart, men samtidig deilig at det er over nå. Det skjer masse morsomt fremover, og jeg er utrolig glad for at jeg fikk muligheten til å bli med på Paradise Hotel. Nå blir det en liten pause fra akkurat det på bloggen, men det blir nok noen innlegg i blant om dere ønsker det. Bare ikke akkurat nå. 

Processed with VSCO with s2 preset
Håper alle får en fin dag, og koser seg i det fine været. Eller nå vet jeg ikke hvordan været andre steder er, men i Oslo har endelig solen kommet, så nå skal jeg ut å nyte finværet!

Vi blogges senere♡

32 kommentarer
    1. Åhh, det er lurt! Fokuser på sommeren, og hvis du har noen tips til ting man kan gjøre i sommer eller lignende, så skriv mye om det! Og for all del – VLOGG ukentlig! Det er det leserne liker, ihvertfall meg selv <3
      Elsker bloggen din Martine, og gratulerer med seieren<3

    2. til ´´dust ´´ over
      nå er jeg døds lei av og se alle de jævla negative kommentarene, kan ikke folk skjønne at det er ett spill ? om du hadde satt deg inn i martine sin situasjon så hadde du nok gjort det du også. kan folk komme seg videre i livet ? ett spill er ett spill og det visste alle som meldte seg på om de sto i en eventuell finale at den kulen kunne bli smelt i bakken. no må folk gi seg, kjenner eg blir direkte irritert på disse teite idiotene som kommenterer bullshit her. get a life. martine er ikke egoist, om hun ville hatt alle pengene selv hadde hun gjort d, og ikke delt med alex og isabell.
      til slutt martine så syntes jeg du er en super herlig jente og du trenger ikke og bry deg om de teite kommentarene. de er bare missunelig for at de ikke fikk sjangsen selv. stå på du er RÅ

    3. Ååååå!<3 bare elsker bloggen din og you tube kanalen deg og Isabell har! Du aner ikke hvor mye jeg lo når jeg så den videoen når dere skulle lage slim, det var sååå morsomt!!!<3 Heida på deg helt siden du kom inn på PH så glad for at du vant! GRATULERER!!!!<3<3<3<3

    4. Hei Martine !
      Ikje bry deg om hva folk sier om deg, folk er bare sjalu !-.- du fortjene ikke så mye hat, pga du kasta kulen i bakken ! Det er et spill, å det må folk skjønne ☺️👌🏻😠
      Eg heie på deg ❤️❤️

    5. God idé! Det ser ut som om du kommer til å få en sååå fiin sommer☀️Heldige deg😍😍
      Kooooooos deg💕💕

    6. Det er ikke greit med trusler. Martine var med på Paradise Hotell og hun spilte som hun ville. Det betyr ikke at noen skal slenge negative kommentarer mot henne. Husk at dine kommentarer som legges ut på nett vil alltid være der, og dette bør foreldrene også vite. Vi likte årets Paradise Hotel sesong kjempemye og uansett hvem som skulle bli vinneren, så ble det Martine som vant. Det er kjempebra at du tar kontakt med foreldrene som dette gjelder. Stå på og gratulerer masse for at du vant!

    7. Høres veldig lurt ut! Du har en bra og interessant blogg utenom all paradiset snakket også:) så kjør på, du er så god og fin Martine <3

    8. GOD IDE! Vi liker deg og bloggen din så nå kan du heller jobbe med en proff blogg og vise at du ikke bare er på toppen pga pærra <3

    9. Kan du begynne å skrive hvor klærne dine er fra i innleggene dine? Jeg og mange andre lurer veldig på hvor den hvite toppen din med knyting i livet er fra og hadde satt stor pris på om du hadde giddet å svare❤️❤️❤️

    10. Siterer PH Soph: Martine Lunde du er bare helt RÅ!! Fuck the Haters, du er en fantastisk person:)) jeg er 14 år gammel og vet allerede bedre enn mange andre som driver å chætter stygt om folk de ikke har en dritt med å gjøre, no offense digger deg. Du må bare stå på å vit at det bare er barn som skriver bullshit om deg. DU ER ET FORBILDE FOR MANGE🤘🏼🤘🏼

    11. Synes du i ettertid at det er kjedelig at du valgte å slippe kula.når du ser hvor mye negativ omtale dette har fått for deg?
      Jeg tenker siden du tjener nok fra før, at 150 k ikke var verd all hetsen og negativ pr i lang lang tid fremover:)

    12. Kan du blogge litt om Paradise kollektivet? Sånn hvis noen lurer på sånt foreksempel meg…😂 Hahah
      Men jeg er en stor fan og det du gjorde i finalen var helt riktig… har heiet på deg hele tiden…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg