Jeg følte meg skikkelig dårlig

Hei dere!

Unnskyld for at det ble veldig dårlig med blogging i går, men formen var ikke helt på topp.

I går var vi invitert på baywatchpremieren og jeg hadde gledet meg skikkelig! Det var så bra stemning, vi fikk is, drinker, det var flammeshow, rød løper og masse bra mennesker.

Vi fikk dessverre ikke vært der så lenge, for etter kort tid begynte jeg å føle meg skikkelig dårlig. Jeg ble stående å kaldsvette og var helt sikker på at jeg skulle svime av. Det var utrolig mange mennesker der og jeg fikk helt panikk over at om jeg besvimte nå fikk alle det med seg. Da Aleksander kom fortalte jeg det til han, og han ble med meg hjem. Sykt kjipt i og med at vi hadde gledet oss til å se filmen, men vi får heller se den en annen dag!

11 kommentarer
    1. Åh! Sykt kjipt! Håper du føler deg bedre idag, hvis ikke, god bedring! ❤️❤️ Heier virkelig på deg og Kevin, nå som dere er i finalen! 🙏🏼

    2. Takk for at du oppklarte det! Ikke rart jeg ikk så deg på noen av mystoriene til ph deltagerne, når det var deg jeg lette etter! Det er fint å vite hvordan du har det nå iallefall! Loveyou!!💋

    3. Det du opplevde kalles for et angstanfall/panikkangst. Det er virkelig ubehagelig, men det er ikke farlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg