Jeg elsker å gå uten sminke + et utrolig bra tilbud

Innlegg i samarbeid med DET NYE

Hei dere! 

Jeg tipper de fleste har hørt om Det Nye? Det er et blad jeg plukker med meg fra butikkhyllene ofte, og etter min mening er dette det beste magasinet på markedet. I Det Nye er det alltid masse bra innhold, og jeg kan lese om ting som interreserer meg. Sminke, skjønnhet, shopping, men også artikler om viktige temaer. 

Processed with VSCO with s2 preset
Denne utgaven av Det Nye er en usminket- utgave, og jeg synes det er så sinnsykt kult at de har dette! En helt usminket utgave, med jenter som ser helt fantastiske ut uten sminke. Jeg ble skikkelig glad når jeg så forsiden, for der var Agnes! Agnes og jeg gikk i paralellklasse i flere år, og jeg har lenge fulgt med på youtubekanalen hennes. Jeg synes det er så kult at Agnes prydet forsiden, og herregud så bra hun ser ut!

Processed with VSCO with s2 preset
Jeg digger som sagt at Det Nye kjører på med en usminket utgave i blant, og jeg synes det er veldig viktig og flott at mennesker som er forbilder for mange stiller opp i bladet sminkefrie. Jeg går uten sminke flere ganger i uken, og jeg elsker å gå uten sminke. Når folk fant ut at jeg skulle være med på Paradise Hotel husker jeg alle sa at jeg ikke kom til å tørre å vise meg uten sminke. Hva skjedde? Jeg går så og si bare uten sminke, og sånn har jeg alltid vært. Jeg er ikke en person som våkner tidlig på morgningen for å sminke meg. Jeg sminker meg når jeg skal ting, men aldri ellers. Jeg synes folk skal få bruke så mye sminke de bare vil, men det er også viktig å være komfertabel uten sminke. 

Processed with VSCO with s2 preset
Det Nye har også et tilbud nå. Nå kan du få 6 utgaver av Det Nye for kun 200kr! Send “DNY06” til 2205 om dere er interreserte i dette tilbudet♡ Og det beste, man får med den superfine toalettmappen fra Lulu’s som dere ser på bildet under! Abbonementet vil da vare til du selv avslutter det. 

26 kommentarer

Siste innlegg