Ukens spørsmål 9

Heey!

Endelig fredag og klart for ukens spørsmål igjen! Husk at om dere har noen spørsmål er det bare å spørre, så svarer jeg hver fredag♡

Skjønte Isabelle at du var demonen? Haha, nei hun hadde ingen anelse. Hun fikk sjokk når jeg sa det var meg, for hun hadde jo vært med meg hele tiden og vært kjemperedd for demonen. Så det at hun gikk rundt med demonen hele tiden er ganske morsomt. Det var faktisk ingen som konfronterte meg skikkelig med å være demonen. Jeg tror ingen trodde at jeg var en sterk spiller der inne, og derfor utelukket de meg med en gang. Jeg tror jeg er den personen de mistenkte minst der inne, for alle ble så sjokkerte når jeg sa det var meg. Så jeg var nok litt sterkere og smartere enn hva folk der inne trodde!

Hvor i Villajoyosa har dere leilighet, og skal du dit i år? Vi har leilighet så og si på stranden. Det er så deilig at vi bare kan gå ut døren og rett på stranden! Og ja, jeg skal dit i sommer. Tror jeg skal være der fra 25-31 juni♡

Kan du og Aleksander lage flere videoer på youtube sammen? Ja, det skal vi helt klart få til! Skjønte at mange likte det, og i tillegg var det utrolig morsomt å spille inn videoer med han. Han sier så mye rart, så lo så og si gjennom hele videoen, haha!

Har dere noen fridager på Paradise Hotel? Nei, vi har ingen fridager. Det er fullt kjør hver eneste dag, men jeg tror ikke vi hadde trengt fri heller. For vi hadde det ikke akkurat slitsomt der inne.

Hvor er kjolen fra? Den er fra NAKD. Både denne og den jeg har som er litt mer i strikkestoff er derfra. Superfine begge to!


Visste foreldrene dine at du skulle på Paradise Hotel? Ja, det visste dem. Om ikke tror jeg de hadde blitt veldig stresset om jeg bare hadde forsvunnet i to måneder uten å si ifra om hva eller hvor jeg skulle. Så jeg sa det til mamma, pappa, broren min, bestemor og bestefar. 

Har du noen gang vært plaget med kviser? Og har du noen tips mot kviser? Nei, jeg har vært utrolig heldig akkurat der. Jeg har aldri hatt noe særlig med kviser, og det er jeg veldig glad for. Jeg får en kvise i blant når jeg har mensen, så jeg er ikke plaget med det. Jeg har dessverre ingen tips mot kviser..

Hva er det beste med Aleksander? At han har den fineste personligheten i hele verden. Han er utrolig morsom og får meg til å le hele tiden. I tillegg er han den kjekkeste og fineste gutten jeg noen gang har sett. Forresten er personligheten til Aleksander bedre enn utseende, noe som er ganske sykt og umulig. Så det sier litt om hvor heldig jeg føler meg♡


Hvor høy er du? På passet mitt står der 168cm, så jeg tipper noe rundt der. Jeg har ikke målt meg på en evighet, men jeg tror ikke jeg har vokst noe etter jeg fikk nytt pass. 

Gikk du opp i vekt på Paradise Hotel? Nei, utrolig nok ikke. Jeg var helt sikker på at jeg hadde gått opp en del, men vekta viste det samme når jeg kom hjem. Veldig merkelig i og med at jeg spiste så sinnsykt mye der inne og vi fikk mat hele tiden. Jeg tror derimot at jeg har gått litt opp i vekt etter jeg kom hjem, men helt ærlig er ikke vekten noe jeg bryr meg spesielt mye om. 

Hvem bestemte at du skulle være demonen? Det var Ida, og man så det i klippet der jeg leser opp brevet om at jeg er demonen. Da ser man Ida legger bildet mitt i en konvolutt i bakgrunnen. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg fikk oppdraget, men tipper hun fikk beskjed om at den personen som fikk oppdraget enten fikk en fordel eller måtte sjekke ut. 

 

 

33 kommentarer

Siste innlegg